۱۳۸۷ فروردین ۱۹, دوشنبه

کومه له- سازمان انقلابی زحمتکشان کردستان ایران- جریان رفرم به سوی کنگره کومه­له


رهبران خائن" حزب دموكرات كردستان" و "كوموله" زير" پرچم آمريكا" و "نشست"پاريس" ميخواهند همچون" عراق" و "افغانستان "با دست بيكانگان بقدرت و فدراليسم برسند؟؟









جریان رفرم در کومه­له که سال گذشته با انتشار پلاتفرم خود در مباحثات و اختلافات سیاسی و تشکیلاتی کومه­له، اعلام موجودیت کرد، اینک در آستانه برگزاری کنگره خود قرار گرفته است. پلاتفرم ما به طرز روشنی بخشی از مبانی نظری و سیاسی و تشکیلاتی تفاوت ما را در اختلاف با فراکسیون انحصارطلب بیان کرد. این پلاتفرم به طرز برجسته ای موجبات بحث و دیالوگ را فراهم ساخت و ادبیاتی غنی را برای نخستین بار در مباحثات داخلی کومه­له ثبت کرد. مباحثات این دوره به سرعت مرزهای تشکیلاتی را پشت سرگذاشت و بارقه­های یک جریان پویا و نوین و ملیتانت چپ و سوسیالیستی را که با مبارزات ملی و آزادیخواهانه و عدالت خواهی جدایی ناپذیر باشد در دل همگان زنده کرد. رمز حمایت گسترده از این جریان چه در درون صفوف کومه له و چه در سطح جنبش این حقیقت را نشان می دهد.
برخورد بعدی فراکسیون انحصارطلب به پلاتفرم ما و تلاش گسترده برای از محتوی خارج کردن هرگونه بحث و اختلاف سیاسی و سپس در پیش گرفتن اقدامات نه چندان پنهان برای کشاندن این جریان و فعالینش به درگیری و حتی نقشه های شوم و سپس برگزاری کنگره ای نامشروع و غیراساسنامه ای، تمرکز اساسی ما را برای غنا بخشیدن به مباحثات نظری و سیاسی و تشکیلاتی در چندماه گذشته به هم زد. طی این مدت هم چنین باید به مساله جدایی و استقرار اردوگاه ها و کشاکش های حاصل از آن از جمله مشکلات بزرگ مالی و تامین هزینه های زندگی و تامین مخارج ارگان های اصلی و بالاخره اثرات روحی و سیاسی و اخلاقی عمیقی که نقشه های فراکسیون انحصارطلب برجایی گذاشت، اشاره کرد که بخش اعظم انرژی ما را به خود اختصاص داد.
اینک کمیته رهبری کومه له با تعیین "کمیسیون تدارک کنگره کومه­له" به پیشواز این کنگره شتافته و آغاز روند سیاسی و عملی و تشکیلاتی آن را اعلام می دارد. کار این کمیسیون به هیچ وجه مختص به کمیته رهبری نیست بلکه این کمیسیون ضمن نظارت بر روند عملی و سیاسی تدارک کنگره تلاش همه جانبه ای را سازمان خواهد داد که وسیع ترین مباحث را در میان کادرها، اعضاو فعالین سیاسی و علاقمندان به سرنوشت این جریان و با شفافیت در سطح جنبش دامن زده و کنگره کومه له را بیش از پیش از حالت سازمانی و درونی و دربسته خارج ساخته و تماما از آنِ جنبش گرداند.
کمیسیون تدارک کنگره کومه­له با فراخواندن همه ی کادرها و اعضا و فعالین سیاسی و علاقمندان به این جریان و بازپروری و بازآفرینی یک جریان چپ و متعهد و مبارزه جو و حاضر در صحنه سیاسی کردستان، دعوت می کند در غنابخشیدن به کنگره و مباحثات و نتایج آن کوشش کنند و از مساعدت و همفکری خود ما را بی نصیب نگذارند.
ما در نوشته های بعدی رئوس کار این کمیسیون و هم چنین آن عرصه های نظری و سیاسی و حزبی را که در الویت کار این کنگره قرار می گیرد، خاطرنشان خواهیم کرد. این کمیسیون هم چنین تصمیم به انتشار "بولتن مباحثات کنگره" گرفته است و از هم اکنون با اعلام ادرس الکترونیکی این کمیسیون و اختصاص صفحاتی از نشریه و سایت انترنتی پذیرای پیشنهادات و نظرات علاقمندان خواهیم بود.

کمیسیون تدارک کنگره کومه له
15فروردین1387 / 3 آوریل 2008

هیچ نظری موجود نیست: