۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

ندای آزادی"ندا آقاسلطان"


نامزد ندا آقا سلطان: ندا خواهان آزادی بود، آزادی برای همه

بی بی سی :

ندا آقا سلطان، در درگیری های روز شنبه ۳۰ خرداد در تهران در اثر اصابت گلوله به قلبش کشته شد.


تصاویر ارسالی از لحظه مرگ ندا آقا سلطانی و عکس های مخابره شده از این دختر جوان بلافاصله در سایت ها و رسانه های خبری مختلف در سراسر جهان به عنوان نمادی از کشته شدگان درگيری های پس از انتخابات رياست جمهوری در ايران منتشر شد.
کاسپین ماکان، نامزد ندا آقا سلطان روز دوشنبه ۱ تير در گفت و گو با بخش فارسی بی بی سی با اشاره به اینکه ندا بهمن ماه امسال ۲۷ ساله می شد، گفت:"هدف ندا آقای موسوی یا احمدی نژاد نبود، هدفش وطنش بود و برايش اهمیت داشت که در این راه قدم بردارد. بارها اشاره کرده بود که حتی اگر جانش را از دست بدهد و گلوله به قلبش بخورد،که اتفاقا گلوله به قلبش خورد، در همين راه قدم برخواهد داشت. ندا با سن کمش درس بزرگی به خیلی ها داد."
آقای ماکان در باره روز حادثه گفت:"وقتی که این اتفاق افتاد، ندا از درگیری ها دور بود، یعنی در خیابان های فرعی نزدیک امیرآباد بود. حدود یک ساعتی با استاد موسیقی اش در ماشین پشت ترافیک نشسته بود، از گرما و خستگی کلافه و از ماشین پیاده می شود. اما براساس تصاویری که مردم ارسال کرده اند،احتمالا نیروهای لباس شخصی و بسیجی در تیراندازی با نشانه گیری به قلبش می زنند."
کاسپین ماکان نامزد ندا آقا سلطان گفت:"چند دقیقه بیشتر طول نکشید، بیمارستان شریعتی نزدیک بود، حاضران سعی می کنند ندا را با اتومبیل به اورژانس ببرند اما قبل از انتقال به بیمارستان، او در دست استاد موسیقی اش جان می دهد."
آقای ماکان در گفت و گو با بخش فارسی بی بی سی افزود:"جسدش را دیروز با زحمت زیاد توانستیم تحویل بگیریم. البته جسد ندا در پزشکی قانونی تهران نبود، در پزشکی قانونی خارج از تهران بود. مسئولان پزشک قانونی خواستند که بخش هایی از بدنش از جمله قسمتی از استخوان رانش را بگیرند، پزشکی قانونی نگفت برای چه کسی اعضا را می خواهد استفاده کند، هیچ توضیحی در این زمینه داده نشد. خانواده موافقت کرد برای اینکه زودتر جسد را تحویل بگیرند، چون ممکن بود همین موضوع باعث تعویق تحویل جسد بشود. جسد را در قطعه ای از بهشت زهرا یک شنبه 31 خرداد هنگام عصر دفن کردیم، البته کسان دیگری هم که در درگیری ها کشته شده بودند را هم آنجا آورده بودند، انگار منطقه از پیش برای این افراد تعیین شده بود."
آقای ماکان در خصوص هزینه تحویل جسد نیز گفت: "در حال حاضر هزینه ای به طور مشخص پرداخت نشده، مقامات امنیتی ایران طی حکم های مختلف به بیمارستان ها، کلینیک ها و جراحان و پزشکی قانونی عنوان کرده بودند که نباید گواهی فوت براثر شلیک گلوله باشد، مسلما به این دلیل که در آینده شکایت بین المللی توسط خانواده ها به عمل نیاید . البته من هنوز برگه ترخیص ندا را ندیده ام اما در چند روز آینده از پدرش برگه را می گیرم."
آقای ماکان با توضیح در مورد ممانعت از برگزاری مراسم برای ندا آق سلطان گفت:"دوشنبه یکم تیرماه ساعت دو ونیم قرار بود در مسجدی در خیابان شریعتی بالاتر از سید خندان مراسمی داشته باشیم، اما بسیجیان و مسئولان مسجد اجازه برگزاری ندادند، چون به نظرشان هرج و مرج می شود و نمی خواهند درگیری به وجود آید. چون می دانند که ندا مظلومانه رفت و می دانند که همه مردم در ایران و خارج از ایران متاسف شدند، و شاید پیش بینی می شد جمع کثیری از مردم حاضر شوند، به هر صورت فعلا اجازه برگزاری هیچ مراسم عمومی را نداده اند. "
در همين حال، شاهدان عينی به بخش فارسی بی بی سی گفتند که عده زيادی برای برگزاری مراسم در مقابل مسجد الرضا در ميدان نيلوفر تهران جمع شده بودند، اما نيروی انتظامی با بيرون کردن جمعيت از مسجد و متفرق کردن آنها، اجازه برگزاری مراسم را نداد.
آقای ماکان همچنين با اشاره به برخی تصاویر ویدئوهای جعلی که از ندا در سایت ها منتشر شده نیز گفت:" من توی بعضی از سایت ها می گشتم از جلمه" آی ریپورت"، عکسی از یک دختر خانمی با علامت های سبز در تظاهرات قبل از این درگیری در تظاهرات آرام گذاشته بودند و گفته بودند که عکس ندا قبل از درگیری است. در حالی که این تصاویر ربطی به ندا ندارد. آن دختر عکس آقای موسوی را در دست دارد، به نوعی به نظر می رسد طرفداران آقای موسوی ند ا را به او ربط داده اند. اما این طوری نیست. ندا فوق العاده به من نزدیک بود، ندا هرگز طرفدار هیچ یک از این دو گروه نبود، ندا خواهان آزادی بود، آزادی برای همه. "
بخش فارسی بی بی سی کوشيد که با ديگر اعضای خانواده ندا آقا سلطان نيز گفت و گو کند، اما يکی از بستگان او گفت که خانواده خانم آقا سلطان به دلايلی قادر به انجام مصاحبه نيستند.
وی در باره اين دلايل توضيحی نداد.




روزنامه ی اتریشی «اتریش تایمز»: رییس جمهور ایران در کشتار وین دست داشته است

• محمود احمدی نژاد رییس جمهور ایران عضو گروه مرگ‌آفرینی بود که سه نفر از رهبران کرد را در اتریش به قتل رساند ...



اخبار روز: روزنامه اینترنتی اتریش تایمز روز پنجشنبه 18 ژوئن نوشت محمود احمدی نژاد رییس جمهور ایران عضو گروه مرگ‌آفرینی بود که سه نفر از رهبران کرد را در اتریش به قتل رساند.
پیتر پلیز سخن‌گوی امنیتی حزب سبز گفت احمدی نژاد در کشتار 1989 وین درگیر بوده است و ممکن است یکی از سه نفری باشد که عملا به روی رهبران کرد تیراندازی کرده اند.
پلیز گفت: «من تردیدی ندارم که او در این کار دست داشت.» او اضافه کرد که احمدی نژاد ممکن است شلیک کننده‌ی یکی از سلاح هایی باشد که برای کشتن کردها به کار رفته بود.
پلیز گفت شاهدان عینی ای که به تازه‌گی شهادت داده‌اند، احمدی نژاد را در میان ترور کننده‌گان سران حزب دمکرات کردستان ایران: عبدالرحمان قاسملو دبیرکل، معاون او عبداله قادری آزاد و فاضل رسول متولد اتریش را در سیزدهم جولای 1989 شناسایی کرده‌اند.
او گفت یک دلال اسلحه‌ی آلمانی به بازرسان اتریشی گفته است که در خلال هفته‌ی نخست ماه جولای 1989جلسه‌یی در سفارت ایران در وین تشکیل شد که به قدر مسلم «محمد» (محمود احمدی نژاد) که بعدها رییس جمهور ایران شد در آن حضور داشته است.
دلال گفته است که هدف این جلسه‌ی سفارت جمهوری اسلامی ایران تحویل غیر مجاز اسلحه به سفارت بوده است.
پلیز ادعا کرد که دو تیم ایرانی در ترورها دست داشته اند ـ یک تیم مذاکره کننده و یک تیم عملیاتی. پلیز گفت احمدی نژاد ضمن به عهده داشتن مسئولیت جمع‌آوری و آماده کردن سلاح هایی که ( در آن ترور) استفاده شده در تیم عملیاتی نیز عضویت داشته است.
پلیز گفت که او مدارکی که به آلمانی ترجمه شده بوده را به وزارت کشور و دفتر دادستان ارایه کرده است.
هم‌چنین رییس جمهور سابق ایران، ابولحسن بنی صدر، ادعا کرده است که احمدی نژاد عضو تیم عملیات وین بوده، و چندین گزارش رسانه‌یی دالّ بر حضور او در قتل سه کرد وجود دارد.
پس از آن که دولت اتریش از سوی دولت ایران زیر فشارهای سخت قرار گرفت، اجازه داد تا ایرانی‌هایی که به قتل کردها متهم شده و پس از کشتار، به سفارت ایران (در وین) پناهنده شده بودند، اتریش را ترک گویند.
سخن‌گوی سبزها خواستار ایجاد یک سیاست خارجی برای پشتیبانی از نیروهای دمکراتیک در ایران شد و اخطار داد که: «رییس جمهوری که ممکن است در یک تقلب وسیع انتخاباتی درگیر بوده و هم چنین مسئول کشتار چندین کرد و روزنامه نگار ایرانی بود و به شدت مشکوک به حضور در کشتار وین نیز می باشد، کسی نیست که قابلیت احترام به دمکراسی و حقوق بشر را داشته باشد.»

« اتحادیه‌ی ارویا نباید او رامعتبر قلمداد کند. »

در حال حاضر، رور سه شنبه شانزدهم ژوئن در وین بیش از 700 ایرانی در پشتیبانی از میرحسین موسوی یکی از کاندیدای ریاست جمهوری‌ی ایران به تظاهرات پرداخته اند.
تظاهر کننده‌گان در حالی که پوسترهایی که بر آن‌ها شعارهایی به فارسی و آلمانی نوشته شده بود مانند: «رای من کجاست؟»، «تقلب انتخاباتی در ایران» و «زمان تغییر است» در دست داشتند و فریاد می زدند «آزادی، آزادی» و « آزادی‌ی انتخابات، آزادی‌ی مردم» از هلدن پلازا تا سفارت ایران راهپیمایی کردند.
به گفته ی پلیس اجتماع ایرانی های وین صلح‌آمیز و بدون هیچ حادثه یی برگزار شده است.

مطلب فوق از اتریش تایمز برای اخبار روز ترجمه شده است:
http://austriantimes.at/index.php?id=14092

آنها را شناسائی و معرفی کنید

یافتی


پیش از سقوط


تصاویر مزدوران رژیم منتشر شد

تصاویر مزدوران رژیم منتشر شده در مطلب ذیل در سایت ایرانین یو کی پردازش تطبیقی با تصاویر موجود کردیم، نتیجه با 90 درصد تطبیق چیزی است که مشاهده میکنید:

آخرین عکس در این مطلب


http://www.iranianuk.com/article.php?id=38529

شخصی که در سمت چپ مشاهده میکنید که در ترک موتور نشسته و مشغول جابجا کردن سلاح کمری اش است
با عکس بعدی منتشر شده در دنیای اقصاد نفر سمت راست مقایسه کنید اینها یک نفر هستند



منبع عکس ذیل:
http://www.donya-e-eqtesad.com/largPic.asp?1275/v17-01.jpg

اصل مقاله

http://www.donya-e-eqtesad.com/Default_view.asp?@=52315




این شخص کیست:

سید حسن میر کاظمی مسئول پایگاه بسیج مسجد الهادی واقع در تپه شمس آباد تهران


کارخانه دنیای فلز
آدرس: دفتر مركزي: تهران، ميدان آرژانتين، خيابان احمدقصير، كوچه شفق (17)، شماره18
تلفن: 88552600، نمابر:88703593، وب‌سايت: www.df_ir.com.
كارخانه: تهران، كيلومتر 20 جاده مخصوص كرج.
تلفكس: 44980448 (10خط)
كارخانه اردستان: جاده دره‌باغ- كيلومتر2
تلفكس: 5247402-0362



کاريکاتور روزنامه تايمز


مرگ يک زن

تايم : در ايران، مرگ يک زن ممکن است پيامدهای بسياری در بر داشته باشد.