۱۳۹۴ خرداد ۲۵, دوشنبه

هجوم سوریه ای ها به مرز ترکیه (تصاویر دلخراش)

r
Foto: AP/dpa
VergrößernIn Panik strömen Flüchtlinge zu den Stellen, an denen der Stacheldraht-Grenzzaun Löcher hat. Über die Zahl der Verletzten gibt es noch keine Angaben
nFoto: AFPSzenen, die an den Kalten Krieg, die Mauer und den Eisernen Vorhang erinnern: Kurdische Flüchtlinge bringen Kinder bei Akcakale über Stacheldraht auf die türkische Seite der Grenze
VergrößernIn Sicherheit: Diese Mutter versucht auf der türkischen Seite der Grenze, ihr schreiendes Kind zu beruhigen

Foto: AP/dpa
VergrößernAh dieser Vater hat nach stundenlangem Ausharren in der Hitze sein schreiendes Kind über die Grenze bringen können

Foto: AP/dpa

Vergrößern

VergrößernTürkische Soldaten stehen am Sonntag bei Akcakale am Grenzzaun, um Menschen an der Flucht aus Syrien in die Türkei zu hindern.
T
VergrößernBewaffnete, vermutlich ISIS-Kämpfer, beobachten auf syrischer Seite des Grenzzauns zur Türkei bei Akcakale, wie Menschen zurückgehen nach Tal Abyad

Foto: AFP
Vergrößern

منصور آروند فعال سیاسی را در زندان میاندوآب اعدام کردند


منصور آروند فعال سیاسی را در زندان میاندوآب اعدام کردند
این‌ها فاشیست اسلامی هستند، شرم در قاموس این‌ها جایی ندارد!
پرونده سیاه روحانی و شرکا، سیاه‌تر می‌شود و کل حکومت و بیت رهبری و دفتر ریاست جمهوری، همه این‌ها که دستانشان به خون هزاران و هزاران نفر جوان آلوده است، در ادامه قتل‌عام وحشیانه در زندان‌های سراسر ایران، اینک یک فعال سیاسی را با بی‌شرمی و وقاحت به قتل رساندند.
منصور آروند در سال ۱٣۹۰ در مهاباد دستگیر شد او مدت‌ها زیر شکنجه بود و در ۲٣ خرداد ۱٣۹۱ در دادگاه انقلاب مهاباد به اعدام محکوم شد. روز پنج‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱٣۹۴ از سوی مأمورین وزارت اطلاعات از زندان مرکزی مهاباد به زندان میاندوآب منتقل شد به او شفاهی گفتند که حکم اعدام او را تخفیف داده و به ابد تبدیل کرده‌اند. این خبر با شور و شعف در بین دوستان منصور و در مدیای اجتماعی پخش شد. او به هم بندان خود می‌گفت مطمئن نیست که این حرف دروغ نباشد چرا که هیچ نامه و سندی به او نداده بودند.
بدون خداحافظی با تنها دخترش، بدون خبر دادن به خانواده‌اش و با مکر و فریب، او را به زندان میاندوآب منتقل کرده و سحرگاه خونین یکشنبه ۲۴ خرداد ماه اعدامش کردند.
از زندان به خانواده‌اش خبر می‌دهند که او را کشته‌اند، داعشیان حاکم بر ایران این خبر را با بی‌شرمی به خانواده‌اش دادند و هنوز هم معلوم نیست آیا پیکرش را به خانواده‌اش می‌دهند یا نه! از ترس بزرگداشت هزاران نفره و ادای احترام میلیونی به پیکر کسانی که در راه آزادی و حرمت انسانی جان باخته‌اند، پیکرهای اعدام شدگان را نیز به گروگان گرفته و به خانواده‌ها پس نمی‌دهند.
آری این حکومت فاشیست اسلامی ایران است. این داعش حاکم بر ایران است. وزارت اطلاعاتشان شکنجه می‌کند و با پیگیری کامل جوانان منتقد و معترض را تا پای چوبه دار می‌برد، روحانی رییس این دستگاه لبخند میزند و از همه چیز ابراز بی خبری می‌کند و همان‌گونه که همه شاهد هستیم یک مشت جیره‌خوار و مدافع این حکومت نیز در داخل و خارج از کشور، دست‌های خونین روحانی و رفسنجانی و شرکا را پاک می‌کنند و جا خالی می‌دهند و چنین است که یک دستگاه جهنمی می‌کشد و خونسردانه از کنار پیکرها رد می‌شود و از «حقوق بشر اسلامی» دم میزند!
برای جلوگیری از این جنایات باید متحد شد و اعتراض کرد، باید خاک‌ریز مدافعین «اصلاحات» در فاشیسم اسلامی را کنار زد و باید دنیا را بر سر این جانیان خراب کرد. اعتراض به اعدام‌ها در ایران وظیفه همه ماست!
کمیته بین‌المللی علیه اعدام ضمن ابراز همدردی عمیق با همسر و فرزند عزیزش، با خانواده و دوستان منصور آروند، به همگان اعلام می‌کند که باید بپا خاست و جلوی این ماشین جنایت اسلامی را گرفت.
زنده‌باد یاد منصور آروند
ننگ بر حکومت اعدام
کمیته بین‌المللی علیه اعدام
۱۵ ژوئن ۲۰۱۵

سالوادرآلنده!قربانی آزادی وسوسيالسيم وملی نمودن"معادن مس" شد‎

>