۱۳۹۱ مرداد ۹, دوشنبه

درگیری های شدید میان ارتش سوریه و مخالفان مسلح در هفته های اخیر ادامه یافته است. در محلات مختلف شهر دمشق و حلب، همچنان جنگ‌های خیابانی شدید،ب مباران و گلوله‌باران ادامه دارد، تصاویری که مشاهده می‌کنید جدیدترین عکسها از بحران سوریه است:



آثار درگیری ها در "حی قابون"












قربانیان غیرنظامی بحران سوریه






کفرسوسه













شهر حلب









کودکان قربانیان مظلوم بحران سوریه


مسلح شدن مخالفین به سلاح های ضدهوایی
مطالب مرتبط

پرسش‌ها در اردو‌های «راهیان‌ نور» و مراسم «اعتکاف» مربوط به مسائل «جنسی» است

درصد پرسش‌ها در اردو‌های «راهیان‌ نور» و مراسم «اعتکاف» مربوط به مسائل «جنسی» است


سایت «نسیم آنلاین» وابسته به «مجتمع رسانه‌ای اطلس» اعلام کرد ۸۰ درصد پرسش‌های مطرح شده در مراسم‌ «اعتکاف» و اردوهای «راهیان‌ نور» مربوط به مسائل «جنسی» است.

به گزارش دیگربان، این سایت روز یکشنبه (هشتم امرداد) نوشته که این مطلب را مهدی ماندگاری عضو «جبهه پایداری» در جمع دانشجویان «طرح ولایت» در دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرده است.

آقای ماندگاری گفته است: «۸۰ درصد سوالاتی که از ما در اعتکاف و راهیان نور پرسیده می‌شود مربوط به رابطه دختر و پسر و مسائل جنسی است.»

مراسم «اعتکاف» و برگزاری اردوهای «راهیان نور» از جمله برنامه‌هایی هستند که هدف از راه‌اندازی آن‌ها تقویت باور‌های دینی جوانان در ایران اعلام شده است.

برگزاری این برنامه‌ها برای مقام‌های جمهوری اسلامی از ۱۰ سال گذشته به این سو٬ اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرده به طوری که با صرف میلیارد‌ها تومان همه ساله این برنامه‌ها را برگزار می‌کنند.

بسیاری از کسانی که در مراسم «اعتکاف» و اردو‌های «راهیان نور» شرکت می‌کنند جوانانی مذهبی هستند که در بسیج یا دیگر تشکل‌های مذهبی یا اجتماعی عضویت دارند.

این برای نخستین‌بار است که چنین آماری از محتوای پرسش‌های دختران و پسران شرکت کننده در این‌گونه برنامه‌های مذهبی اعلام می‌شود.

http://www.chebayadkard.com