۱۳۹۱ آذر ۲۱, سه‌شنبه

افشاگری بازتاب درباره «صلاحیت» معاون شریف رییس جمهور

در این شرایط بازتاب اسنادی را از پرونده ملک زاده افشا می کند که وی نه تنها صلاحیت معاون وزیری، بلکه صلاحیت گذارندن خدمت سربازی در استانداری خراسان، یا مدیر حمل و نقل یک استان بنیاد مستضعفان یا مدیریت جزء در همین سازمانی که به ریاست آن منصوب شده است را ندارد
در حالی که شریف ملک زاده، با حکم محمود احمدی نژاد به ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منصوب و امروز در مراسمی با حضور چهره های خوشنامی چون مرتضوی، بهبهانی، احمدزاده، طاهائی و... معارفه شده، «بازتاب» اسناد بررسی صلاحیت وی توسط برخی سازمان های مسئول را افشا می کند.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، شریف ملک زاده که پیش از این، از وی به عنوان دست راست جاسبی نام برده می شد، در زمان ریاست آیت الله شاهرودی بر قوه قضاییه، روابط ویژه ای با او و دادستان وقت تهران، سعید مرتضوی داشت و از طریق روابط خاص جاسبی با محمدرضا رحیمی، وی نیز با رحیمی ارتباط برقرار کرد.

با به قدرت رسیدن محمود احمدی نژاد و تشکیل پرونده های مختلف برای مسئولان دولتی، تیم دولت به رابطی در قوه قضاییه احتیاج داشت و این موضوع موجب جهش شریف ملک زاده شد.

به تدریج با عمق یافتن و توسعه ارتباطات ملک زاده با مشایی، وی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان معاون مشغول به کار شد و سپس در شورای عالی ایرانیان پست گرفت.

انتصاب وی به عنوان معاون وزرات خارجه موجب گردید تا صالحی به مرز استیضاح و برکناری کشیده شود و پیرو آن، ملک زاده از این پست استعفا کرد.

با این همه، گذشته شریف ملک زاده و فعالیتهای فوق برنامه مالی و...  وی، موجب شد تا او اولین دستگیری در حلقه نخست احمدی نژاد باشد و بازداشت وی که حدود دو ماه به طول انجامید، حقایق تکان دهنده ای را در مورد وی روشن کرد.

با این حال احمدی نژاد که توانسته بود حکم حکومتی منع تعقیب در پرونده وی را به دست بیاورد، برخلاف رویه معمول، ملک زاده را که مجلس فاقد صلاحیت معاون وزیری می دانست به یکی از مهمترین معاونتهای ریاست جمهوری منصوب کرد.

در این شرایط بازتاب اسنادی را از پرونده ملک زاده افشا می کند که وی نه تنها صلاحیت معاون وزیری، بلکه صلاحیت گذراندن خدمت سربازی در استانداری خراسان، یا مدیر حمل و نقل یک استان بنیاد مستضعفان یا مدیریت جزء در همین سازمانی که به ریاست آن منصوب شده است را ندارد.

این روند انتصاب اشخاص بی صلاحیت، یادآور سخنی از امیرالمومنین(ع) است که: «امر به معروف و نهی از منکر را رها نکنید که اگر ترک کردید، بدکرداران بر شما مسلط‎ ‎می شوند، پس هر چه دعا کنید مستجاب نمی شود‎.»

شایان ذکر است موارد اعجاب انگیز درباره شخصیت این معاون جدید رئیس دولت به همین جا ختم نمی شود و بازتاب در آینده نزدیک، افشاگری های تازه تری در خصوص تخلفات و فعالیتهای این فرد با  ارائه سند منتشر خواهد کرد.

مرحوم کردان پیش «دکتر ملک زاده»، پروفسور بود!

«بازتاب» آمادگی دارد درصورتی که دکتر شریف ملک زاده بپذیرد از وی در حد تحصیلات دیپلم از سوی ممتحنین مستقل امتحان گرفته شود و وی در این امتحان قبول شود، کلیه مطالب خود علیه ملک زاده را پس گرفته و از وی اعاده حیثیت نماید
با انتصاب "دکتر شریف ملک زاده" توسط "دکتر محمود احمدی نژاد" به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان عظیم میراث فرهنگی و گردشگری، «بازتاب» اسناد جالبی را درباره میزان سواد این نخبه دولت دهم فاش می کند.


به گزارش خبرنگار «بازتاب»، شریف ملک زاده که شاید سفیدترین بخش زندگی وی، مربوط به بخش تحصیلی و گرفتن مدارک می باشد، در حالی به عنوان دکتر از سوی احمدی نژاد معرفی می شود که انتشار دستنوشته ای از وی، برای آگاهی از میزان تحصیلات وی کمک می کند.

جالب اینجاست که ملک زاده که از ابتدای تحصیلات با شگردهای ویژه ای به دنبال گرفتن مدرک لیسانس و فوق لیسانس بوده است، در حالی به عنوان دکتر معرفی می شود که برخی حتی در اعتبار مدرک دیپلم وی نیز ابراز تردید می کنند و معتقدند مرحوم کردان که ادعایش مبنی بر دریافت مدرک دکترا از دانشگاه آکسفورد زیر سوال رفت، در مقایسه با ملک زاده از سواد بالاتری برخوردار بود.

البته خوب است ایشان توضیح دهند مدرک دکترای خود را از کدام دانشگاه دریافت کرده اند و «بازتاب» هم آمادگی دارد درصورتی که دکتر شریف ملک زاده بپذیرد از وی در حد تحصیلات دیپلم از سوی ممتحنین مستقل امتحان گرفته شود و وی در این امتحان قبول شود، کلیه مطالب خود علیه ملک زاده را پس گرفته و از وی اعاده حیثیت نماید.

 

جالب اینجاست که ملک زاده برای گرفتن نمره در دروس مختلف، مبدع روشهای جالبی بوده که وی را حد یک صاحب سبک در این حوزه ارتقا داده است. اما "بازتاب" جهت جلوگیری از بدآموزی برای دانش آموزان و دانشجویان، نمی تواند این ابداعات و ابتکارات درخشان را اعلام کند.

بگذار ریشه هایم باقی باشد ای جلاد

مرگ سیاهی بر این سرزمین همیشه سپید چیره شده . رنج در رگهایمان جاری است و زخم همراه هر نفسمان . سایه سیاه و شیطانی مرگ در ، جای جای سرزمینم  در حال حرکت و جوشش است . هر روز خبری تازه . هر روز سروش مرگ و نیستی ما را می خواند . فقر . ظلم . بیداد .جور
می دانم که روزی پایان خواهد یافت . می دانم که روزی خورشید طلایی رنگ  بر سرزمین سپید مان تابیدن را آغاز خواهد کرد .
ولی تو ای تبر زن انصاف داشته باش و ریشه هایی که در زیر خاک داریم بیرون نکش .