۱۳۹۰ تیر ۹, پنجشنبه

" دریافتی: يازهرا" از ما قبول کن! اينرا ميگفت و به من تجاوز ميکرد اينها مشتي اراذل و اوباش هستند که با "بسم الله" ٬ تجاوز ميکنند وبا " يازهرا" به تن و بدن زنان و دختران جوان تعرض ميکنند و خدا و دم و دستگاه مذهب و اسلام کمکشان ميکند که بکشند وجنايت کنند و بچاپند و مفتخوري کنند همه دنيا بايد بداند ماهايي هستيم که اصلا ديده نميشويم. اعلام جرم يک دختر جوان ۲۲ ساله که در زندان جمهوري اسلامي به او تجاوز شده است. Opens external link in new windowاینجا ببینید اين فيلم را وسيعا در دنيا پخش کنيد. به حرفهاي دردناک اين دختر جوان گوش دهيد و عمق کراهت و کثافت حکومت فاشيست اسلامي را دريابيد. اينها مشتي اراذل و اوباش هستند که با "بسم الله" ٬ تجاوز ميکنند وبا " يازهرا" به تن و بدن زنان و دختران جوان تعرض ميکنند و خدا و دم و دستگاه مذهب و اسلام کمکشان ميکند که بکشند وجنايت کنند و بچاپند و مفتخوري کنند. تف به اين حکومت و لمپن هاي اسلامي٬ تف به مدافعين اين حکومت و مبلغين اصلاحات و قانون اساسي کثيف حکومت اسلامي. صداي اين دختر جوان را در دنيا منعکس ميکنيم و از همه کسانيکه در سياهچالهاي حکومت جنايتکار اسلامي به آنها تعرض شده ٬ از همه قربانيان تجاوز در حکومت اسلامي دعوت ميکنيم که حرف بزنند ما بايد يک جنبش عليه تجاوز در زندانهاي حکومت وحشي اسلامي در دنيا راه انداخته و صداي اعتراض قربانيان شکنجه و تجاوز را در دنيا منعکس کنيم. مينا احدي ۱۱ ژوئن

" دریافتی: يازهرا" از ما قبول کن! اينرا ميگفت و به من تجاوز ميکرد


اينها مشتي اراذل و اوباش هستند که با "بسم الله" ٬ تجاوز ميکنند وبا " يازهرا" به تن و بدن زنان و دختران جوان تعرض ميکنند و خدا و دم و دستگاه مذهب و اسلام کمکشان ميکند که بکشند  وجنايت کنند و بچاپند و مفتخوري کنند

همه دنيا بايد بداند ماهايي هستيم که اصلا ديده نميشويم.
 
اعلام جرم يک دختر جوان ۲۲ ساله  که در زندان جمهوري اسلامي به او تجاوز شده است.
 


 
 
اين فيلم را وسيعا در دنيا پخش کنيد. به حرفهاي دردناک اين دختر جوان گوش دهيد و عمق کراهت و کثافت حکومت فاشيست اسلامي را دريابيد. اينها مشتي اراذل و اوباش هستند که با "بسم الله" ٬ تجاوز ميکنند وبا " يازهرا" به تن و بدن زنان و دختران جوان تعرض ميکنند و خدا و دم و دستگاه مذهب و اسلام کمکشان ميکند که بکشند  وجنايت کنند و بچاپند و مفتخوري کنند. تف به اين حکومت و لمپن هاي اسلامي٬ تف به مدافعين اين حکومت و مبلغين اصلاحات و قانون اساسي کثيف حکومت اسلامي.
صداي اين دختر جوان را در دنيا منعکس ميکنيم و از همه کسانيکه در سياهچالهاي حکومت جنايتکار اسلامي به آنها تعرض شده ٬ از همه قربانيان تجاوز در حکومت اسلامي دعوت ميکنيم که حرف بزنند ما بايد يک جنبش عليه تجاوز در زندانهاي حکومت وحشي اسلامي در دنيا راه انداخته و صداي اعتراض قربانيان شکنجه و تجاوز را در دنيا منعکس کنيم.
مينا احدي
۱۱ ژوئن

اقرار صریح یک چهره شاخص اصلاح طلب: ما با مردمی که در خیابان حضور پیدا کردند و همه چیز را به هم ریختند هیچ نسبتی نداریم

اقرار صریح یک چهره شاخص اصلاح طلب: ما با مردمی که در خیابان حضور پیدا کردند و همه چیز را به هم ریختند هیچ نسبتی نداریم

مصطفی کواکبیان، از چهره‌های اصلاح‌طلب گفت که ما با سران جنبش سبز و نیز مردمی که در خیابان حضور پیدا کردند و «همه چیز را به هم ریختند» هیچ نسبتی نداریم. وی اضافه کرد که میرحسین موسوی و کروبی لیدر ما نیستند و اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس شرکت خواهند کرد.
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس و چراغ سبز شورای نگهبان و مقامات حکومتی به اصلاح‌طلبان برای گرم کردن تنور انتخابات، برخی از اصلاح‌طلبان از این موضوع استقبال کرده و همانطور که حاکمیت خواسته است، علاوه بر محکوم کردن جنبش سبز، با سبزها نیز صریحا مرزبندی میکنند.
به گزارش آفتاب مصطفی کواکبیان، دبیر کل حزب مردم‌سالاری و از چهره‌های اصلاح‌طلب در گفتگو با تهران امروز، ضمن محکوم کردن اقدامات میرحسین موسوی و مهدی کروبی گفت که آنان لیدر اصلاح‌طلبان نیستند.
آقای کواکبیان با اشاره به اینکه هنگام انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ از میرحسین و کروبی حمایت کرده است گفت که این حمایت با ماجراهای پس از انتخابات و حضور مردم در خیابان و تبدیل شدن سران سبز به «سران فتنه» پایان یافت.
این نماینده مجلس هشتم با بیان اینکه فقط «اصلاحات را در خط امام قبول داریم» اضافه کرد: «ما با هیچ‌کدام از آنهایی که در خیابان‌ها به آتش زدن و به‌هم زدن همه چیز پرداختند و با این اعمال در کشور اختلال و آشوب ایجاد کردند نسبتی نداریم بلکه مخالف هم هستیم. ما از همان اول هم تاکید کردیم اینها در زیر هر نامی چه جنبش سبز و چه اصلاح‌طلب که دست به چنین اعمالی زده باشند یک مشت آدم برانداز هستند و ما با هر کسی که به‌دنبال براندازی باشد مخالفیم.»
دبیر کل حزب مردم‌سالاری با اشاره به اینکه اصلاحات فقط در چارچوب نظام معنی دارد گفت که «ما اصلاحاتی را پیگیری می‌کنیم که براندازانه نیست و با اینگونه اقدامات [فتنه] هم مخالف هستیم.»
کواکبیان همچنین دورنمای فضای انتخابات آتی مجلس را هم بسیار خوب توصیف کرد و گفت اگر این فضایی را که اصول‌گرایان ترسیم می‌کنند تحقق پیدا کند، «ما بدون هیچ منعی در این انتخابات شرکت خواهیم کرد.»
وی تصریح کرد: «در انتخابات پیش رو اصولگرایان قطعا متحد نخواهند بود. لذا فضا برای فعالیت اصلاح‌طلب‌ها نه تنها سخت‌تر نیست بلکه فضای بهتری هم است. من معتقدم که رد صلاحیت‌هایی شبیه مجلس هفتم نخواهیم داشت.»
اشاره آقای کواکبیان به موضع‌گیری‌های اخیر اصول‌گرایان و نیز شورای نگهبان است که در سخنان خود به اصلاح‌طلبان چراغ سبز حضور در انتخابات آتی مجلس را نشان دادند.
دبیر کل حزب مردم‌سالاری در ادامه سخننان خود با اشاره به همکاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با اصولگرایان اظهار داشت که این همکاری برای بهتر برگزار شدن انتخابات قطعا صورت خواهد گرفت، «اما ائتلافی بین اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان درمقابل جریان انحرافی بوقوع نخواهد پیوست.»
این چهره اصلاح‌طلب در پایان سخنان خود تلویحا فعال شدن ستادهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات آتی مجلس را تایید کرد و گفت برخی از تکنوکرات‌های دولت خاتمی و هاشمی برای شرکت در انتخابات فعال شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه لیست انتخاباتی آتی اصلاح‌طلبان تماما از نیروهای تکنوکرات اصلاح‌طلب نخواهد بود افزود: «ما سعی می‌کنیم در لیست نهایی از این افراد هم استفاده کنیم ولی این به معنای این نخواهد بود که جریان احزاب عنان اختیاراتش را به تکنوکرات‌ها خواهد داد.»
پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ که سه نفر از چهار کاندیدای حاضر در این رقابت، حاکمیت را به تقلب گسترده در این انتخابات متهم کردند، حوادث خونینی در ایران رخ داد که تقریبا فضا را برای برگزاری هرگونه انتخابات دیگری به محاق برد. به‌طوری که طی دو سال گذشته برخی از انتخابات لازم‌الاجرا به دلیل وجود همین فضا به تعویق افتاد و حتی رسانه‌های نزدیک و افراطی وابسته به دولت هم سخنی از برگزاری انتخابات به میان نمی‌آوردند.
اما پس از آخرین حضور مردم در خیابان در ۲۵ بهمن سال ۸۹ و نیز حبس خانگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی، به نظر می‌رسد مجددا جمهوری اسلامی در تلاش است تا با استفاده از حضور همیشگی اصلاح‌طلبان، به انتخابات آتی مجلس که در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، رونقی دوباره ببخشد.
منبع: خودنویس