۱۳۹۰ بهمن ۲۳, یکشنبه

Iran 11 Feb 2012 Pro regime Rally for anniversary of Islamic republic revolution

http://www.youtube.com/watch?v=HzHkBLVgVT0&feature=player_embedded


تظاهرات میلیونی ساندیس خوران ، و عاشقان به ولایت، ۲۲ بهمن ۹۰

اینجا لندن است، حیات خلوت رژیم ایران

http://www.youtube.com/watch?v=yJX_quzyP0E&feature=player_embedded


اینجا لندن است، جائیکه رژیم دهها سازمان و رسانه براه انداخته است، یکی با جنگ مبارزه میکند، دیگری مراسم روز قدس برگزار میکند، آن یکی سازمان حقوق بشری درست کرده و دیگری موسسه صلح براه انداخته است. دراین گنداب، چپ ضد امپریالیست در مراسم روز قدس سخنرانی میکند و نماینده حزب الله لبنان برای چپ های ضد جنگ سخنرانی میکند، جرج گالوی نماینده سابق مجلس انگلیس کارمند رژیم میشود، خواهر زن تونی بلر در قم مسلمان میشود و ....

 

 

 

 




پادگان نظامی بزرگی بنام کشور اسرائیل


پادگان نظامی بزرگی

بنام کشور اسرائیل


یونگه ولت  ـ گزینش و ترجمه رضا نافعی


 


گفتگو با “شیر هور” پژوهشگر اسرائیلی که برای “مرکز اطلاعات از نوعی دیگر” در شهر اورشلیم ( بیت المقدس) کار می کند.


 


ــ شما در بارۀ اقتصاد جنگی اسرائیل پژوهش می کنید و در پایان هفته جاری در نهمین کنفرانس  استراتژی “همکاری برای صلح” در شهر “ماگدبورگ” آلمان صحبت خواهید کرد.  موضوع گزارش شما چه خواهد بود؟ 


ــ اقتصاد اسرائیل یک اقتصاد بشدت جنگی است که هم دلائل خود را دارد و هم تاریخ خود را. بسیارند کسانی  که از اقتصاد جنگی سود می برند و بسیار بیشتر ند کسانی که از این اقتصاد زیان می بینند. ادامه نوشته »

ناو اتمی “انترپرایز” تله ای برای جنگ اتمی با ایران

رضا نافعی: این هشداری است تاریخی

ناو اتمی “انترپرایز”

تله ای برای جنگ اتمی با ایران 

 

اخیرا و با اوج گیری اخبار مربوط به احتمال آغاز جنگ در خلیج فارس و حمله نظامی به ایران، فیلم هشدار دهنده ای همراه با تفسیری درباره خطر جنگ در خلیج فارس روی شبکه اینترنتی “یوتیوب” قرار گرفته که من این متن را به فارسی برگردانده ام و فیلم را هم خودتان می توانید از روی لینکی که در پائین این مطلب هست ببینید. بموجب متنی که در متن این فیلم گفته می شود، امریکا با بهره گیری از یک تجربه تاریخی دیگر، ممکن است خود به یکی از ناوهای جنگی- اتمی از دور خارج شده خویش در خلیج فارس حمله کرده و پس از غرق کردن آن، حادثه را به گردن ایران انداخته و حمله اتمی به ایران را آغاز کند. متن ضمیمه این فیلم چنین است:

 

آمریکا و اسرائیل در جست وجوی راه دیگری هستند تا بتوانند جنگی را که مدت هاست در تدارک  آن هستند آغاز کنند. دقیق تر بگوئیم: صحنه باید چنان جلوه کند که گوئی ایران حمله را آغاز کرده تا روسیه و چین برای حمایت از ایران دچار مشکل سیاسی بیشتری گردند.

فقط بیاد بیآرید که اسرائیل در گذشته، در یک شعبده بازی سیاسی که قرار و مدارش از قبل با آمریکا گذاشته شده بود به کشتی های جنگی آمریکا حمله کرد، تا  آمریکا برای حمله به دشمنان اسرائیل بهانه پیدا کند.

حمله اسرائیل به کشتی آمریکائی بنام ” لیبرتی” نخست به گردن مصر انداخته شد. این واقعه معروف ترین نمونه  (این حیله ) است.

حالا با ناو هواپیما بر ” انترپرایز” روبرو هستیم، که کهنه ترین ناو هواپیما بر آمریکاست و زوارش در رفته است و سال بعد باید از رده خارج شود. این ناو به دلیل استفاده از آن در سریال تلویزیونی  Star Treck   معروف است.

از رده خارج کردن یک ناو هواپیما بر اتمی  بسیار پرهزینه است (ور شکستگی مالی آمریکا را در نظر داشته باشید) ناو هواپیما بر” انترپرایز”  را 8 رآکتور اتمی به حرکت در می آورند! که باید همراه با تمام ماشین ها و موتورهائی که با رآکتورها در ارتباط هستند بعنوان زباله اتمی دفع شوند. اگر ناو انترپرایز در خایج فارس غرق شود هزینه ای که آمریکا از این طریق صرفه جوئی خواهد کرد بمراتب بیشتر از پولی است که از فروش لاشه آن بدست خواهد آورد و حل مسئله قطعات آلوده اتمی هم دیگر مسئله آمریکا نخواهد بود.

یک ناو کهنه جنگی باید در پایان دوران کارآمدی خود  یک بار دیگر برای یک نیت شوم به کار گرفته شود. به همان دلیل که فرنکلین روزولت دستور داد تا کشتی های کهنه جنگی را از “سان دیه گو”  به “پرل هاربور” منتقل کنند و ناوهای هواپیما بر و دیگر ناوهای جنگی نو را روز 7 دسامبر 1941 به منطقه امن در دور دست منتقل سازند.

آلمان فدرال تاکنون 5 زیردریائی اتمی دلفین به اسرائیل داده و در باره ششمی نیز مذاکراتی در جریان است.

سه واحد از آنها هنگام عبور از آبراه سوئز مشاهده شده اند. اینها احتمالا هم اکنون در خلیج عمان هستند و شاید هم به خلیج فارس رسیده باشند. تا در آنجا در کمین یک کشتی کهنه رو به اسقاط باشند که بیشتر به یک گوسفند قربانی شبیه است تا به  سلاح جنگی واقعی. این کشتی با ملوانان آمریکائی که در آن هستند مورد حمله قرار خواهد گرفت، همانطور که کشتی ” لیبرتی” مورد حمله اسرائیل قرار گرفت، تا بتوان برای رسیدن به هدف های مورد نظر  آنرا به گردن ایران انداخت و رسانه های گوش بفرمان هم به آن پوشش خبری حمایتی خواهند داد.

اگر شما هم با تحلیل اوضاع به همین نتیجه رسیدید، هر جا خبری در باره جنگ و خلیج فارس خواندید این ویدئو را برای آن ها پست کنید. اگر ما بتوانیم آنها در اجرای این نقشه شوم دچار تردید کنیم و نگذاریم این نقشه با نام عوضی به اجرا در آید، احتمال آن هست که آنها از اجرای این نقشه منصرف شوند.

http://www.youtube.com/watch?v=Pg0_B4cDa4w&feature=results_video&playnext=1&list=PLD8BC53E26568A4BE