۱۳۹۶ بهمن ۲۰, جمعه

از پشت پرده ارتباط یاران دفتربنی صدر با روح الله زم و سفارت تا پاسخ به س...

اعتصاب پزشکان طرحی در تاریخ 25 بهمن روز 25 بهمن، پزشکان فقط موارد اورژانسی را پذیرش می کنند" اعتصاب سراسری پزشکان طرحی، جدی‌تر از همیشه


بزرگترین اعتصاب تاریخ پزشکان ایران در راه است 


اعتصاب پزشکان طرحی در تاریخ 25 بهمن
روز 25 بهمن، پزشکان فقط موارد اورژانسی را پذیرش می کنند"

اعتصاب سراسری پزشکان طرحی، جدی‌تر از همیشه
—————————-
به گزارش کانال خبری پزشکان، طی ماه‌های اخیر همواره بحث اعتصاب پزشکان در گروه‌های مجازی وجود داشته است اما جز در موارد محدود مکانی، تنها در حد تهدید باقی ماند. اما اعتصاب ۲۵ بهمن که از حدود یک ماه قبل با جمع‌آوری امضا و نامه به وزیر بهداشت کلید خورد، اولین اعتصاب سراسری پزشکان پس از بحران سال ۶۵ بوده و می‌تواند حتی فراگیرترین اعتصاب تاریخ پزشکی ایران باشد. پزشکان طرحی که به علت تاخیر بیش از یکساله کارانه‌ها در شرایط بسیار نامناسب معیشتی قرار داشته و دور از خانواده به سختی زندگی می‌گذرانند، قصد دارند با این اعتصاب صدای خود را به گوش نهادهای فراتر از وزارت بهداشت برسانند.

تا این لحظه بیش از ۱۵۰۰ پزشک طرحی اعلام کرده‌اند که همانند اعتصاب پزشکان در سایر کشورها، به صورت قانونی از پذیرش بیماران غیراورژانسی استنکاف نموده و در روز ۲۵ بهمن تنها بیماران اورژانسی ویزیت یا جراحی خواهند شد.

مطالبات اصلی پزشکان متخصص طرحی شامل پرداخت کارانه‌های عقب افتاده، جلوگیری از کسورات عجیب و پلکانی غیرمنصفانه و همچنین اعطای حق مطب می‌باشد.

پزشکان معترض همچنان در حال رایزنی با روسای بیمارستانها و دانشگاه‌ها هستند تا این اعتصاب با ایجاد کمترین مشکل برای بیماران برگزار شود. به همین منظور و برای ارائه پیشنهادات مناسب، گروهی متشکل از این پزشکان تشکیل شده است تا با دریافت تمامی پیشنهادات، اعتصاب بدون هیچ مشکل اخلاقی و امنیتی برگزار گردد. 
منبع : کانال خبری پزشکان

آقا زاده های حرام لقمه و مردم مال باخته