۱۳۹۲ دی ۱۵, یکشنبه

ابرو گوندش همسر رضا ضراب تا الان چهار بار ازدواج کرده است

تمام همسرانِ سابق همسر
این روزها، ترکیه شاهد بزرگترین فساد مالی تاریخ خود است. ده‌ها تن، از جمله نزدیکان اردوغان و اعضای دولت عدالت و توسعه به جرم فساد مالی دستگیر شدند. شخصیت کلیدی پرونده فساد مالی، رضا ضراب تاجر ایرانی الاصل و همسر ابروگوندش خواننده مشهور ترکیه است.
بازداشت رضا ضراب در راس خبرهای رسانه‌های ترکیه قرار دارد، این روزها نام بابک زنجاني سوپرمیلیارد ایرانی که دوشنبه هفته پیش در ایران بازداشت شد هم در پرونده فساد مالی بزرگ ترکیه و درکنار نام رضا ضراب مدام مطرح می شود. همین در راس خبر ها قرار گرفتن باعث شده رسانه های ترکیه اطلاعات جدیدی از تاجر ایرانی بازداشت شده، منتشر کنند.
این اطلاعات از یک سو نشان می دهد، او شریک زندگی دو خواننده بزرگ زن ترکیه بوده و پس از سال ها رابطه با "گونل" خواننده باکویی، بلافاصله با خواننده مشهور دیگر ترکیه یعنی "ابرو" آشنا شده و درنهایت با او ازدواج کرده است.

۱۸ دسامبر 2013 رسانه های ترکیه از رشوه ضراب به وزرای کابینه اردوغان پرده برداشتند. رضا ضراب در مجموع به سه وزیر و مدیرعامل "بانک هالک" ترکیه ۱۳۷ میلیون لیر ترک پرداخت کرده است. ظفر چاغلایان وزیر اقتصاد ۱۱۰ میلیون لیر، معمر گولر وزیر کشور ۲۰ میلیون لیر و اگِمِن باغیش وزیر امور اروپای ترکیه ۳ میلیون دلار رشوه دریافت کرده انذ.
او علاوه بر انتقال پول به ایران، به پرد‌اخت رشوه به نزد‌یکان اعضای د‌ولت برای تسهیل سرمایه‌گذاری و تسریع د‌ریافت تابعیت ترکیه برای خود‌ و نزد‌یکانش متهم است.
ضراب نیز در اعتراف های خود بابک زنجانی میلیاردر ایرانی را رئیس خود معرفی کرد. زنجانی نیز این موضوع را تکذیب کرد. رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه نیز اخیرا از ضراب به نیکی و خوبی یاد کرد و او را "خیر" نامید.
در پی همین اظهار نظر اردوغان، مخالفان او در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام کمپینی علیه اردوغان تشکیل دادند و با ایجاد صفحه هایی خواستار استعفا نخست وزیر ترکیه در پی این فساد مالی شدند.
ضراب تاجر ایرانی الاصل در تبریز به دنیا آمده و از کودکی در ترکیه زندگی کرده است. ضراب در سال 2009 با ابرو گوندش  آشنا شد و خود را یکی از طرفداران او معرفی کرد. در سال 2010 با این خوانند‌ه سرشناس ترک ازد‌واج کرد ود‌ر افکار عمومی این کشور شناخته شد‌.حاصل این ازد‌واج نوزاد‌ د‌ختری به نام «آلارا» است.
ازدواج آنها برای ماه ها در کانون توجه برنامه های  تلوزیونی ترکیه قرار داشت. ابرو و ضراب در سال 2011 سفری به ایران داشتند و چند روزی را در کرج گذارندند. همزمان با انتشار خبر حضور ابرو در ایران عکس های با حجاب او در رستوران "روما" گوهردشت کرج منتشر شد.
ابرو گوندش در حال حاضر به عنوان یکی از ٤ داور مسابقه آوازخوانی  صدای برتر ترکیه "o ses turkey " است و پس از بازداشت همسرش در یکی از همین برنامه های در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ضراب گریه کرد.او ر اخیرن قسمتی که از این مسابقه پخش شد غایب بوده است.
ابرو که فعالیت هنری خود را از سال 1992 شروع کرده است  تاکنون سه بار ازدواج کرده است و ضراب چهارمین همسر او است.
 اولین بار ازدواج ابرو در سن 16سالگی با فردی به نام "حمدی وارد "در سال 1990 صورت گرفته که 6 ماه بعد به طلاق منجر شد. 
 
ابرو در سال 1995 با سردار اورتاچ خواننده سرشناس ترک آشنا شد و تا سال 2000 این دو نامزد بودند اما این رابطه هیچگاه به ازدواج ختم نشد.
 
او  پس از طلاق با یک وکیل دادگستری به نام عمر دوراک در سال 2002 ازدواج می کند اما این ازدواج همزمان می شود با سکته مغزی ابرو گوندش و دوری از فعالیت هنری که این خواننده پس از بهبودی از این وکیل جدا می شود.
 
سومین ازدواج ابرو نیز با عثمان تارکر از هنرمندان کشور ترکیه در سال 2005 بود که پس از هشت ماه جدا شدند.
 
چهارمین ازدواج ابرو نیز در سن 36 سالگی با رضا ضراب تاجر ایرانی الاصل بود که نزدیک به 10 سال با وی اختلاف سنی دارد.

زنان دست فروش - ساری

زنان دست فروش - ساری































مداح مسلح!!

http://iranwire.com/sites/default/files/u69/tooka_karimi_02_0.jpg

نفر سوم شراکت بابک زنجانی و رضا ضراب در ایران کیست؟ + اسناد

نفر سوم شراکت بابک زنجانی و رضا ضراب در ایران کیست؟ + اسناد

در گزارشات رسانه های ترکیه نام محمد رجایی بعنوان شریک رضا ضراب نامبرده شده است که در واقع این فرد همان محمد رضا رجاییه است.
در حالی که رضا ضراب در ترکیه وبابک زنجانی در ایران دستگیر شده و حواشی فراوانی درباره پرونده های آنها ایجاد شده است، نفر سوم این شراکت پرسود در سکوت در حال انجام معاملات خویش است.

 بدست آوردن منافع مالی هزاران میلیاردی تومانی به اسم دور زدن تحریمها کسب وکار پرسودی بوده است که گروهی از نوکیسگان را به کاسبان تحریم بدل ساخته است این گروه از افراد طی 4سال گذشته ومخصوصا دوسال اخیر به ثروتی مافوق تصور دست یافته اند.

در این میان دستگیری رضا ضراب کریدور پولشویی در ترکیه اولین حلقه دومینویی بود که با دستگیری بابک زنجانی که نه هزار میلیارد تومان بدهی پول نفت تنها یکی از قلمهای فهرست طولانی پرونده اوست ادامه یافت واکنون این دومینو به حلقه خاموش وساکت خود رسیده است.

محمد رضا رجاییه مدیرعامل صرافی بانک سرمایه که بیشترین تبادلات پولی را با رضا ضراب داشته است.

گفته می شود ثروتی که رجاییه از این راه حاصل کرده است بالغ بر صدها میلیارد تومان است.

در گزارشات رسانه های ترکیه نام محمد رجایی بعنوان شریک رضا ضراب نامبرده شده است که در واقع این فرد همان محمد رضا رجاییه است.



سایت رسمی بانک سرمایه







همیشگی بهرام به مام میهن؛ به خصوص آنجا که می گوید مردم ایران مهر می کارند و خشم می دروند!

همیشگی بهرام به مام میهن؛ به خصوص آنجا که می گوید مردم ایران مهر می کارند و خشم می دروند!

متن دستنوشته بیضایی را در ادامه می خوانید:
در جــوابِ مِــهــرِ شــُمــا
واژه های چندانی برای سپاسگزاری نیست
واژه هایی که کم نیاورند
پیش مهر شما
و هر کسی نگفته باشد هزار بار!
مهر می کارند و خشم می دروند
واژه های چندانی نیست
جز آنچه در دلم می گویم
بی هیاهو، اگر رساست؛
از شماست که دلم می زند هنوز
کرنش به سرزمینی که از آن نرفته ام
کرنش به مادر و پدرم
که خاکِ آن خاکند!
دورباد از آن خشکسالی و دروغ!
دور باد از آن دیو خشم و آز
دور باد از آن بیداد!
بهرام بیضایی 12 دی 1392