۱۳۹۵ آبان ۳, دوشنبه

دختری که قربانی توهم شد

سایه شیشه ای مادر بر سر کودک سه ساله/بوسه های آتشین بر پیکر ستایش


رفسنجان - ستایش سه ساله تاکنون طعم محبت و مهر مادری را ندیده و تنها سایه ای بی رحم از مادری معتاد به شیشه بر سر خود احساس کرده که جز سیخ داغ و ته سیگار مرهمی بر دردهایش نگذاشته است.
امروز انتشار خبر روزگار ستایش کرمان را تکان داد، دخترک بی پناه و هراسان در گوشه ای از تخت بیمارستان آرمیده و با چشمانی که حکایت از بی مهری روزگار دارد هراسناک به اطراف می نگرد. ستایش داستان ما، تنها سه سال دارد اما در دل کوچکش رنجی به اندازه سه قرن جای داده است. چشم هایش داستان ها از بی مهری مادری گرفتار در دام اعتیاد و ناپدری دارد که به جای دست نوازش سیخ های آتشین بر بدن نازک این کودک معصوم می نهادند.
پوست زیبای دخترک معصوم به جای بوسه های مادرانه، پر شده از جای ته سیگارهایی که بر تنش بوسه های آتشین می زدند و تا عمق جان دخترک را به آتش می کشاندند. دیدن این صحنه ها دلم را عجیب به درد می آورد و در ذهنم این سوال شکل می گیرد که چگونه این دخترک بی گناه سه سال تمام را با چنین رنج و عذابی سر کرده است. تمام این سال ها به جای سایه امن مهر مادری سایه شیشه ای مادری بی رحم بر سر این کودک بوده که در کنار ناپدری ستایش یادگاری های عمیق و دردناکی بر روح و جان این دخترک ثبت کرده اند.
فردی ناشناس به داد دردهای پنهان این کودک می رسد و طی تماس با اورژانس اجتماعی رفسنجان پرده از راز شکنجه گاه ستایش برمی دارد
عصر شنبه اول آبان بود که فردی ناشناس به داد دردهای پنهان این کودک می رسد و طی تماس با اورژانس اجتماعی رفسنجان پرده از راز شکنجه گاه ستایش برمی دارد؛ ماموران به محل اعزام می شوند و با کنار زدن پتویی که ستایش بی پناه لرزان و هراسناک زیر آن قرار داشت آثار زخم بر سر و صورت و بدن ستایش را مشاهده می کرده و او را به بیمارستان منتقل می کنند.
با بررسی ها مشخص می شود که باز هم مسئله دردناک کودک آزاری در جریان است و فرشته ای معصوم هر روز تحت شکنجه های بی رحمانه مادر و ناپدری اش که در دام اعتیاد به مواد مخدر صنعتی غرق شده اند قرار می گرفته است.
والدین صلاحیت نگهداری ستایش را ندارند
به سراغ رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان می روم و از او در خصوص ماجرای ستایش می پرسم؛ می گوید:  عصر شنبه گزارش کودک آزاری به ما اعلام شد و تیم اورژانس اجتماعی خود را به محل رساند و دخترک را زیر پتویی پیدا می کنند؛ ماموران با مشاهده آثار ضرب و جرح در بدنش کودک او را به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان منتقل می کنند.
محمود حیدری ادامه می دهد: به دنبال این قضیه، موارد به دستگاه قضایی اعلام شد و ما نیز به دنبال تحقیقات رفتیم و اکنون درمان این دختر بچه در حال انجام است.
این کودک مورد آزار و اذیت جسمی قرار گرفته و  آثار سوختگی و آزار جسمی، کبودی صورت، تاول، سوختگی با سیگار و ضرب و شتم در بدن ستایش مشهود است
حیدری از اعتیاد مادر و ناپدری ستایش به اعتیاد خبر می دهد و می گوید: هنوز شناسنامه این دختر بچه را ندیده ایم اما اطرافیان او را «ستایش» خطاب می کردند. این کودک مورد آزار و اذیت جسمی قرار گرفته و  آثار سوختگی و آزار جسمی، کبودی صورت، تاول، سوختگی با سیگار و ضرب و شتم در بدن ستایش مشهود است. البته باید منتظر گزارش پزشکی قانونی باشیم و پزشکی قانونی نیز در حال بررسی این قضیه است.
رئیس بهزیستی شهرستان رفسنجان در پاسخ به این سوال که سرنوشت ستایش چه خواهد شد و آیا وی دوباره به والدینش داده می شود، می گوید: ما عدم صلاحیت والدین را در نگهداری کودک اعلام خواهیم کرد و کودک نزد بهزیستی نگهداری شود اما به هر حال تصمیم گیرنده نهایی در این رابطه دستگاه قضایی است.
با یکی از کارکنان بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان  هم کلام می شوم او که نخواست نامش فاش شود در این خصوص می گوید: این کودک ساعت ۱۱ ظهر روز شنبه توسط اورژانس اجتماعی به اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) منتقل شده است.
شکستگی پا، دست ، کبودی چشم و سوختگی بدن تحفه والدین معتاد
وی درباره حالت ستایش در هنگام انتقال به بیمارستان افزود: زمانی که ستایش به بیمارستان منتقل شد دچار شکستگی ساق پای چپ بود و شکستگی قدیمی روی ساعد دست راستش مشاهده می شد و علاوه بر کبودی چشم چپ، آثار سوختگی روی پشت، سینه و شکم وی دیده می شد. ستایش اکنون در وضعیت هوشیاری قرار دارد و در حال مداوا است.
مادر شیشه ای در چنگال قانون
حسین رئیسی نژاد، دادستان رفسنجان نیز در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر می گوید: پس از دریافت گزارش این کودک آزاری، بررسی در این خصوص آغاز شده است.
وی می گوید که داریم پرونده را بررسی می کنیم و نتیجه را به زودی اعلام می کنیم.
فرماندار رفسنجان امروز به حضور در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان در جریان روند درمانی این کودک قرار گرفت. حمید ملانوری در حاشیه عیادت از این کودک در جمع خبرنگاران می گوید: پیگیری لازم با همکاری بهزیستی، شورای تأمین، دستگاه قضایی و دادستان برای برخوردهای قاطع و جدی با عوامل این کار انجام شده است. حکم جلب والدین این کودک صادر و مادر ستایش در حال حاضر دستگیر شده است.
فرماندار رفسنجان از برگزاری جلسه ای با موضوع کودک آزاری خبر می دهد و می افزاید: در رابطه با این مورد کودک‌آزاری بهزیستی کار را مدیریت می‌کند و با دستور قضایی کودک را از خانواده گرفته بعد از مداوا زیر پوشش بهزیستی خود قرار می‌دهد.
استعمال مواد مخدر صنعتی متهم درجه اول کودک آزاری
فرماندار رفسنجان می گوید: با شیوع استعمال موادمخدر به‌ویژه مواد مخدر صنعتی و روان‌گردان‌ها شاهدیم که  افرادی که به این موضوع گرایش پیدا می‌کنند دچار اختلالات روانی شده و به دلیل توهم‌زایی دست به کودک‌آزاری و همسرآزاری می زنند.
با شیوع استعمال موادمخدر به‌ویژه مواد مخدر صنعتی و روان‌گردان‌ها شاهدیم که  افرادی که به این موضوع گرایش پیدا می‌کنند دچار اختلالات روانی شده و به دلیل توهم‌زایی دست به کودک‌آزاری و همسرآزاری می زنند
ملانوری ادامه می دهد: در موضوع کودک‌آزاری وضع بحرانی‌تر و چالشی‌تر است، چراکه کسانی که مواد مخدر و روانگردان ها را مصرف می‌کنند، تعادل روانی لازم را ندارند و ناخواسته به کودک‌آزاری تمایل پیدا می‌کنند.
وی اضافه می کند: از مردم تقاضا داریم اگر در جوار منزل خود موردی مشاهده می‌کنند که والدینی معتاد هستند به‌ویژه موادمخدر صنعتی حتما به دستگاه‌های متولی گزارش دهند تا هرچه زودتر برخورد شود و ادامه پیدا نکند.
در بیمارستان دخترانی را مشاهده می کنم که مادران و پدرانشان با مهر و عطوفت بر بالین آنها حاضر شده اند و سعی می کنند درد و رنج کودکشان را با حضور خود تسلی بخشند، در حالیکه ستایش خسته از زخم های روحی تنها و بی پناه در گوشه تختی که اکنون پر از عروسک های رنگی شده است خلا وجود مادری را حس می کند که دست نوازشی بر زخم های کاری اش بکشد و کابوس سه ساله اش را پایان بخشد.

mojahedinرقص و جشن ، مجاهدین طالبان با ترانس سکسوال های پا کستانی

آیا بر خورد رهبر حکومت اسلامی با " کودکان " و " نوباوگان " غیر عادی و ...

نعیمه اشراقی » مادر ایشان به همراه آن » علی خمینی » که اعدامها و سرکوب ها را تایید می کند ، ماهانه میلیونها تومان از اموال عمومی دریافت می کنند تا این خانم » در خلوت » ادعا های » بیت خمینی » را بر باد دهد .


 با پولهای دزدیده شده از اموال عمومی ، به کانادا  رفته است ، زن و دخنر مردم را در ایران ، برای اینکه روسری اشان کمی عقب تر رفته است دستگیر و تحقیر نمی کردند ، زندگی خصوصی ایشان و عکس هایشان حتی اگر با بیکینی می بود ربطی نه تنها به من که به هیج کس نداشت .   نعیمه اشراقی » مادر ایشان به همراه آن » علی خمینی » که اعدامها و سرکوب ها را تایید می کند ، ماهانه میلیونها تومان از اموال عمومی دریافت می کنند تا این خانم » در خلوت » ادعا های » بیت خمینی » را بر باد دهد .  » نعیمه اشراقی » مادر ایشان مدتی پیش ضمن دفاع از دخترش ، کفته بود که وی در کانادا آموزه های » قرآن » را بکار می بندد .

%d9%86%d8%b9%db%8c%d9%85%d9%87-2
در ایران و برای امت حزب الله 
naima3
در کانادا  و برای  امت غیر جزب الله 
naima2
naime6
واقعا اگر یک زن و دختر ایرانی در داخل با این قیافه به پست کشت ارشاد بخوره دستگیر نمیشه