۱۳۹۳ فروردین ۲۸, پنجشنبه

س از ۷ سال، آنها در پای چوبه دار از انتقام انصراف دادند و اکنون با تنها دخترشان زندگی میکنند. عبدالغنی حسین زاده پدر عبدالله یکی از پیشکسوتان فوتبال مازندران است و به آموزش فوتبال می پردازد. او تصمیم دارد با دیه دریافتی مدرسه فوتبالی به نام پسرش در شهرستان نور راه اندازی کند.
عکس : آرش خاموشی - ایسنا
arash khamooshi-28.JPG
arash khamooshi-29.JPG
arash khamooshi-30.JPG
arash khamooshi-31.JPG
arash khamooshi-32.JPG
arash khamooshi-33.JPG
arash khamooshi-34.JPG
arash khamooshi-35.JPG
arash khamooshi-36.JPG
arash khamooshi-37.JPG
arash khamooshi-38.JPG
arash khamooshi-39.JPG
arash khamooshi-40.JPG
arash khamooshi-41.JPG
arash khamooshi-42.JPG
arash khamooshi-43.JPG
arash khamooshi-44.JPG
arash khamooshi-45.JPG
arash khamooshi-47.JPG
arash khamooshi-46.JPG
arash khamooshi-48.JPG
arash khamooshi-49.JPG
arash khamooshi-50.JPG
arash khamooshi-51.JPG
arash khamooshi-52.JPG
arash khamooshi-53.JPG
arash khamooshi-54.JPG
arash khamooshi-55.JPG
arash khamooshi-56.JPG
arash khamooshi-57.JPG
arash khamooshi-58.JPG
arash khamooshi-59.JPG
arash khamooshi-60.JPG
arash khamooshi-61.JPG
arash khamooshi-62.JPG
arash khamooshi-63.JPG

در پی تهاجم خونین روز پنج شنبه به بند ۳۵۰ زندان اوین، سی تن از زندانیان این بند به سلول های انفرادی منتقل شدند.



در پی تهاجم خونین روز پنج شنبه به بند ۳۵۰ زندان اوین، سی تن از زندانیان این بند به سلول های انفرادی منتقل شدند.
ب پی مقاومت تعدادی از زندانیان سیاسی در برابر بازرسی غیرمتعارف و استفاده از باتوم علیه زندانیان، به دستور ماموران عملیات اطلاعات سپاه و حفاظت زندان، سی نفر از زندانیان به سلول های انفرادی بند ۲۴۰ اوین منتقل شدند.
به هنگام این انتقال، گارد زندان با بیش از یکصد مامور باتوم به دست، با تشکیل تونل در سالن منتهی به خروجی بند ۳۵۰ زندانیانی را که به روی زمین می کشیدند، با باتوم خصوصا از ناحیه سر و صورت مورد ضرب و جرح قرار دادند و لباس های آنها را پاره و از تن آنها خارج کردند.
بر اساس این گزارش، ماموران پس از آنکه زندانیان را در محوطه افسر نگهبانی رو به دیوار و یا روی زمین قرار دادند، دستبند و چشم بند به آنها زدند و مجددا با ضرب و شتم و در حالی که تعدادی از آنها با شکستگی و خونریزی رو به رو بودند، با مینی بوس به بند ۲۴۰ و سلول های انفرادی انتقال داده شدند.
این گزارش همچنین حاکی است مجروحان به بهداری اعزام نشده اند و تنها مقادیری وسایل پانسمان به سلول های انفرادی ارسال شده است.
اسامی زندانیان سیاسی و امنیتی منتقل شده به انفرادی به شرح زیر است:
عبدالفتاح سلطانی
محمدامین هادوی
محمد صدیق کبودوند
محمد داوری
هوتن دولتی
مهدی خدایی
بهزاد عرب گل
مصطفی ریسمان باف
مصطفی عبدی
علامرضا خسروی
ابوالقاسم فولادوند
مهرداد آهن خواه
سهیل عربی
رضا اکبری منفرد
امیر دوربین قاضیانی
اسدالله هادی
اسدالله اسدی
مجید اسدی
بهنام ابراهیم زاده
سعید متین پور
سهیل بابادی
سروش ثابت
علی عسگری
داور حسینی وجدان
سعید حایری
سمکو خلقتی
یاشار دارالشفاء
رضا همیاری
محمد شجاعی
امیر رضازاده

سمکو خورشیدی زندانی سیاسی کُرد در کرمانشاه اعدام شد

سمکو خورشیدی زندانی سیاسی کُرد در کرمانشاه اعدام شد


سمکو خورشیدی زندانی سیاسی کُرد، امروز پنج‌شنبه 28 فروردین‌ در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه اعدام شد.
خبرگزاری دیدبان حقوق بشر کردستان: سمکو خورشیدی زندانی سیاسی کُرد اهل بانه، در پی حکم صادره دادگاه، امروز پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه 1393، در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه اعدام شد.
سمکو خورشیدی در ۸ فرودین‌ماه 1390، در یکی از اتوبان‌های اطراف تهران، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. این نیروها در زمان بازداشت وی اقدام به تیراندازی کرده و او از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به صورت زخمی بازداشت شد. وی پس از چند ماه نگهداری در بازداشتگاه اداره اطلاعات شهر سنندج به زندان شهر سقز استان کردستان منتقل شد.
این زندانی سیاسی کُرد در نهایت در اردیبشت‌ماه 1391، از سوی دادگاه انقلاب شهر سقز به اتهام محاربه از طریق عضویت در یکی از احزاب کُرد مخالف حکومت و انجام عملیات مسلحانه، به اعدام محکوم شد.
گفتنی است جنازه سمکو خورشیدی تاکنون به خانواده وی تحویل داده نشده است.
انسانیت
مرکز مطبوعاتی و اطلاع رسانی سازمان حقوق بشر کردستان
تلفن : 66368670-21-0098     پست الکترونیک:

سفير!حافظ !منافع !ايران!را تماشا کنيد


دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی در مصر با حضور “البا کلرد”، خواننده‌ی جوان و زیباروی مصری، اطلاعات تازه‌تری به دست ما رسیده که نشان می‌دهد علاقه‌ی این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی به هنرمندان زن جذاب مسبوق به سابقه بوده است.

آلبوم عکس: خواننده‌ سکسی مصری در مهمانی رییس دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی در قاهره

تقاطع: یک خواننده‌ی زن نه چندان مشهور و البته جذاب مصری با ریشه‌های خانوادگی‌ ایرانی، به مهمانی نوروزی رییس دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی در قاهره دعوت شد و از سوی او مورد استقبال «گرم» قرار گرفت.
“البا کلرد” (Alba Clerd) که اصلیت خانواده‌اش به ایران و ترکیه برمی‌گردد و خود در شهر سان‌فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیای آمریکا اقامت دارد، از سوی مجتبی امانی در مراسمی که به مناسبت جشن نوروز در منزل وی برگزار شده بود، دعوت شد و آن‌گونه که خود این خواننده‌ گفته، مورد «استقبال گرم» و «پذیرایی دل‌پذیر» ارشدترین دیپلمات ایرانی در مصر قرار گفته است.
آن‌گونه که در صفحه‌ی ویکی‌پدیای مربوط به این خواننده‌ی «سکسی» نوشته شده، او به شش زبان زنده دنیا صحبت می‌کند و ترانه‌هایش را نیز به چند زبان از جمله عربی و انگلیسی می‌خواند.
این صفحه با اشاره به این‌که این خواننده در چند کشور زندگی کرده و فردی “چندفرهنگی” است، اعتقادات فردی او را «گفتار نیک، پندار نیک، و کردار نیک» دانسته که شعار اصلی زرتشت، پیامبر باستانی ایرانیان است.
هم‌چنین از قایق‌سواری و آب‌تنی در روی رودخانه‌ی نیل، خرید در فروشگاه‌های سان‌فرانسیسکو، ورزش‌هایی چون اسکی، شنا و کوهنوردی، و البته “کفش پاشنه‌بلند” به عنوان علاقه‌مندی‌های “البا کلرد” نام برده شده است.
این خواننده‌‌ی جوان که طرفداران مصری و عربش، به او لقب “ماه” داده‌اند، در تصاویری که از خود در مهمانی رییس دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی در مصر منتشر کرده در کنار مجتبی امانی ایستاده است.
گفتنی است با توجه به سطح روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی و مصر و تعطیلی سفارت‌های دو کشور در یکدیگر از ۳۴ سال قبل، آقای امانی، بلندپایه‌ترین دیپلمات ایرانی در قاهره به شمار می‌رود و این احتمال وجود دارد که دعوت وی از یک خواننده‌ی زن موسیقی غربی به مهمانی نوروزی‌اش، با واکنش تند تندروهای مذهبی در ایران روبه‌رو شود.
امانی که از اعضای ارشد “حزب موتلفه اسلامی” است، در دولت محمود احمدی‌نژاد به سمت کنونی‌اش انتخاب شد. او در آن زمان، از جمله منتقدان دیپلماسی خارجی دولت‌های پیش از احمدی‌نژاد به شمار می‌رفت.
در ادامه تصاویر “البا کلرد” در کنار “مجتبی امانی” و شماری از تصاویر دیگر این خواننده‌ را در کنار یکی از موزیک ویدئوهای او در بالا ببینید.

 

تصویری: سابقه علاقه دیپلمات بلندپایه ایرانی به هنرمندان زن مصری


 
Vafa-Amer-Mojtaba-Amani-Place
تقاطع: به دنبال انتشار گزارش روز گذشته‌ی “تقاطع” از میهمانی نوروزی رییس دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی در مصر با حضور “البا کلرد”، خواننده‌ی جوان و زیباروی مصری، اطلاعات تازه‌تری به دست ما رسیده که نشان می‌دهد علاقه‌ی این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی به هنرمندان زن جذاب مسبوق به سابقه بوده است.
بر اساس این اطلاعات تازه، در بهمن‌ماه ۱۳۹۱ و در مهمانی که توسط مجتبی امانی به مناسبت سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل اقامتش برگزار شده بود، “وفا عامر” بازیگر زن مشهور مصری نیز حضور داشت.
آن مهمانی که محمود احمدی‌نژاد، رییس پیشین جمهوری اسلامی نیز در آن حاضر و برای میهمانان سخنرانی کرده بود، با انتقاد رسانه‌های حامی حکومت در ایران مواجه شد که نوشته بودند “وفا عامر” به بازی در فیلم‌های «غیراخلاقی» شهره است و «هیچ ابایی از به نمایش گذاشتن بدنش ندارد!»
مجتبی امانی، عضو حزب موتلفه‌ی اسلامی و از حامیان محمود احمدی‌نژاد در سال‌های گذشته بود که با روی کار آمدن دولت روحانی نیز هم‌چنان در سمتش باقی مانده است.
به نظر می‌رسد انتصاب و تداوم حضور آقای امانی در سمت نمایندگی جمهوری اسلامی در مصر، به ارتباط قدیمی “حزب موتلفه” و “جماعت اخوان‌المسلمین” بی‌ارتباط نباشد. او در روزهای گذشته نیز برای توضیح در همین خصوص به وزارت خارجه مصر احضار شد.
گزارش تصویری وب‌سایت مصری “المصر الیوم” از آن مراسم را می‌توانید در اینجا ببینید.
گزارش تصویری تقاطع از دعوت بلندپایه‌ترین دیپلمات جمهوری اسلامی در مصر از “البا کلرد” هنرمند جوان و زیباروی مصری را در اینجا ببینید.
هم‌چنین گزارشی ویدئویی زیر را از حضور “وفا عامر” و همسرش در مهمانی فبریه ۲۰۱۳ مجتبی امانی که با حضور احمدی‌نژاد برگزار شد مشاهده کنید.

بالصور.. سياسيون وفنانون وشخصيات عامة في حفل السفارة الإيرانية بالقاهرة

بالصور.. سياسيون وفنانون وشخصيات عامة في حفل السفارة الإيرانية بالقاهرة

تصوير : محمد هشام
عقد الرئيس الإيراني، محمود أحمدي نجاد، اجتماعًا مغلقًا، مساء الخميس، مع عدد من السياسيين المصريين وقيادات القوى الدينية الإسلامية من الإخوان المسلمين، بمنزل القائم بالأعمال الإيراني بالقاهرة، وذلك بعد دعوتهم للمشاركة في الاحتفال بالعيد الوطني، بحضور الرئيس الإيراني، للمرة الأولى.
حضر اللقاء محمود عزت، مستشار المرشد العام لجماعة الإخوان المسلمين، والشيخ حسن الشافعي، مستشار شيخ الأزهر، والشيخ علاء أبوالعزايم، شيخ مشايخ الطرق الصوفية، المستشار محمود الخضيري، وأبوالعلا ماضي، رئيس حزب الوسط، وعصام سلطان، نائب رئيس حزب الوسط، وحاتم عزام، عضو مجلس الشعب السابق، ورامى لكح، النائب بمجلس الشورى، وأيمن نور، رئيس حزب «غد الثورة»، وإبراهيم الزعفراني، القيادي السابق بجماعة الإخوان المسلمين، وموسى أبومرزوق، نائب رئيس المكتب السياسي لحركة حماس، وكمال الهلباوي القيادي السابق بجماعة الإخوان المسلمين.
كان عمرو موسى وأيمن نور أول من غادرا اللقاء، الذي عُقد بمنزل القائم بالأعمال الإيراني، على هامش الاحتفال بالعيد الوطنى لإيران، بحضور عشرات الرموز السياسية والأكاديمية.
كما حضر الحفل من الفنانين، عبدالعزيز مخيون، والفنانة وفاء عامر وزوجها.
نجاد يلقي كلمة في حفل السفارة الإيرانية بالقاهرة نجاد يلقي كلمة في حفل السفارة الإيرانية بالقاهرة سياسيون وشخصيات عامة في حفل السفارة الإيرانية بالقاهرة سياسيون وشخصيات عامة في حفل السفارة الإيرانية بالقاهرة سياسيون وفنانون في حفل السفارة الإيرانية بالقاهرة سياسيون وشخصيات عامة في حفل السفارة الإيرانية بالقاهرة سياسيون وشخصيات عامة في حفل السفارة الإيرانية بالقاهرة سياسيون وشخصيات عامة في حفل السفارة الإيرانية بالقاهرة سياسيون وشخصيات عامة في حفل السفارة الإيرانية بالقاهرة

تصویری: سابقه علاقه دیپلمات بلندپایه ایرانی به هنرمندان زن مصری!!: سابقه علاقه دیپلمات بلندپایه ایرانی به هنرمندان زن مصری

: خواننده‌ سکسی مصری در مهمانی رییس دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی در قاهره


https://www.youtube.com/watch?v=67WlbADCEMY

تقاطع: یک خواننده‌ی زن نه چندان مشهور و البته جذاب مصری با ریشه‌های خانوادگی‌ ایرانی، به مهمانی نوروزی رییس دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی در قاهره دعوت شد و از سوی او مورد استقبال «گرم» قرار گرفت.
“البا کلرد” (Alba Clerd) که اصلیت خانواده‌اش به ایران و ترکیه برمی‌گردد و خود در شهر سان‌فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیای آمریکا اقامت دارد، از سوی مجتبی امانی در مراسمی که به مناسبت جشن نوروز در منزل وی برگزار شده بود، دعوت شد و آن‌گونه که خود این خواننده‌ گفته، مورد «استقبال گرم» و «پذیرایی دل‌پذیر» ارشدترین دیپلمات ایرانی در مصر قرار گفته است.
آن‌گونه که در صفحه‌ی ویکی‌پدیای مربوط به این خواننده‌ی «سکسی» نوشته شده، او به شش زبان زنده دنیا صحبت می‌کند و ترانه‌هایش را نیز به چند زبان از جمله عربی و انگلیسی می‌خواند.
این صفحه با اشاره به این‌که این خواننده در چند کشور زندگی کرده و فردی “چندفرهنگی” است، اعتقادات فردی او را «گفتار نیک، پندار نیک، و کردار نیک» دانسته که شعار اصلی زرتشت، پیامبر باستانی ایرانیان است.
هم‌چنین از قایق‌سواری و آب‌تنی در روی رودخانه‌ی نیل، خرید در فروشگاه‌های سان‌فرانسیسکو، ورزش‌هایی چون اسکی، شنا و کوهنوردی، و البته “کفش پاشنه‌بلند” به عنوان علاقه‌مندی‌های “البا کلرد” نام برده شده است.
این خواننده‌‌ی جوان که طرفداران مصری و عربش، به او لقب “ماه” داده‌اند، در تصاویری که از خود در مهمانی رییس دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی در مصر منتشر کرده در کنار مجتبی امانی ایستاده است.
گفتنی است با توجه به سطح روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی و مصر و تعطیلی سفارت‌های دو کشور در یکدیگر از ۳۴ سال قبل، آقای امانی، بلندپایه‌ترین دیپلمات ایرانی در قاهره به شمار می‌رود و این احتمال وجود دارد که دعوت وی از یک خواننده‌ی زن موسیقی غربی به مهمانی نوروزی‌اش، با واکنش تند تندروهای مذهبی در ایران روبه‌رو شود.
امانی که از اعضای ارشد “حزب موتلفه اسلامی” است، در دولت محمود احمدی‌نژاد به سمت کنونی‌اش انتخاب شد. او در آن زمان، از جمله منتقدان دیپلماسی خارجی دولت‌های پیش از احمدی‌نژاد به شمار می‌رفت.
در ادامه تصاویر “البا کلرد” در کنار “مجتبی امانی” و شماری از تصاویر دیگر این خواننده‌ را در کنار یکی از موزیک ویدئوهای او در بالا ببینید.
منبع:تقاطع