۱۳۹۳ اسفند ۳, یکشنبه

به گزارش «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران»(vocir) با توجه به اخباری که در روزهای گذشته منتشر شده بود مبنی بر اینکه سفیر جمهوری اسلامی در ایتالیا خبر از لغو اعدام سهیل عربی داده بود که با انتشار توجه به این خبر تصمیم گرفتیم با آقای وحید مشکانی وکیل مدافع ایشان تماس بگیریم و جویای صحت این خبر باشیم.

به گزارش «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران»(vocir) با توجه به اخباری که در روزهای گذشته منتشر شده بود مبنی بر اینکه  سفیر جمهوری اسلامی در ایتالیا خبر از لغو اعدام سهیل عربی داده بود که با انتشار توجه به این خبر تصمیم گرفتیم با آقای وحید مشکانی وکیل مدافع ایشان تماس بگیریم و جویای صحت این خبر باشیم.
سهیل عربی وبلاگ نویس  ۳۰ ساله ایرانی است که به اتهام اهانت به مقدسات اسلامی به اعدام محکوم شده است،سهیل  در آبان ۱۳۹۲ به همراه همسرش توسط قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران دستگیر گردید. همسرش پس از چند ساعت آزاد شد اما وی برای مدت دو ماه در سلول انفرادی نگهداری می‌شد و سپس به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل گردید.
پس از پایان ضبط این مصاحبه هم  جویای  وضعیت آقای محمد علی طاهری بنیان‌گذارعرفان حلقه هم شدیم ، ایشان در توضیح کوتاهی به این مسله اشاره کردند که شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران با پذیرش وکالت آقای طاهری از سوی آقای مشکانی مخالفت میکند!
https://www.youtube.com/watch?v=_QOS79NiFPQ