۱۳۹۵ آبان ۶, پنجشنبه

حکم اعدام 27 زندانی در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه

حکم اعدام 27 زندانی در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه



آژانس ايران خبر :95/8/6
 حکم اعدام 27 زندانی در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه+اسامی
نام ۲۷ زندانی که حکمشان در دیوان عالی رژیم جنایت پیشه آخوندی برای اعدام تایید شده؛ و در زندان دیزل آباد کرمانشاه محبوس هستند به قرار زیر است. این زندانیان در بندهای مختلف دیزل آباد نگهداری می شوند.
عوامل و مسئولان این زندان بطور متناوب به زندانیان خبر می‌دهند که حکم آنها در روزهای آینده به اجرا درخواهد آمد و به این ترتیب موجبات رعب و وحشت و اذیت و آزار زندانیان را فراهم می کنند.
یادآوری می کنیم که بدلیل تراکت زندانیان در این زندان و همچنین قطع مکرر آب و نبودن آبگرم و غذای بی کیفیت؛ زندانیان در رنج مستمر قرار دارند.
اسامی این زندانیان از این قرار است:
مهران اشرفی اهل کنگاور
سیف الله حسنیان اهل سقز-مواد مخدر
مهرداد کرمی اهل کرماشاه- قتل عمد
عبدالرحمن مظفری اهل قروە- مواد مخدر
حسین زنگنە اهل اسلام آباد (غرب)
الهی احمدیان اهل کرماشاه
فریبرز عبدالهی اهل کرماشاه
مهرداد عسکری اهل حمیل
سیروس کریمی اهل کرماشاه- مواد مخدر
خیام قبادی کرماشاه
یزدان فروشانی کرماشاه- مواد مخدر
بختیار محمدی اهل روانسر- قتل عمد
مسعود وکیلی اهل جوانرود
 اشرف حسینی اهل کرماشاه
توفیق بهرام‌نژاد اهل جوانرود- مواد مخدر
امید هاشمی اهل سقز- قتل عمد
علی سهرابی اهل کرند-قتل عمد
سینا احمدی اهل سنقر
کیوان فوادفر اهل پاوە
محمد بازانی اهل جوانرود
مسعود داستان از مریوان مواد مخدر
شاهین جلیلی اهل قروه قتل عمد
محمد شنگه اهل بوکان- مواد مخدر
ایمان شیخی اهل صحنە
جمال علیزاده اهل پاوه ۱۸ساله- قتل عمد
دلیر معروفی اهل مریوان- مواد مخدر
بهمن فتحی جوانرود

ایران - آخرین تلاش یک مادر برای زنده ماندن خانواده اش بافروش طفل بدنیا نیامده اش

فروش بسیار فوری / اخرین تلاشهای یک مادر حامله !!!
<>
این اگهی در سطح شهر تهران / خیابان آزادی بر روی بسیاری از خود پردازهای بانکها بطور وسیع نصب شده است ... 
فروش کودکی که بیست روز به تولدش بدلیل عدم توانائی نگهداری و پرداخت هزینه ی بیمارستانش از سوی والدینش بفروش گذاشته شد !!!

«فروش جنین نه ماهه!!»با مشورت همکارانم و برای اطمینان از صحت آگهی،  شماره اش را می گیرم، نمی گویم خبرنگارم، خودم را خریدار معرفی می کنم. با اولین بوق تلفن، خانم جوانی جواب می دهد.  انگار منتظر تماس هایی نا شناس مثل من است.
بی آنکه نیازی باشد به هم معرفی شویم سر اصل مطلب می روم؛ «خوتان باردار
هستید؟» آرام و معذب جواب می شنوم خودمم. نیازی نیست سوال بپرسم، سفره دلش را باز می کند:
همسرم بیمار است، باید هرچه زود تر عمل شود، ضربه مغزی شده و شرایط  نگهداری بچه سوم را ندارم.می گویم قصد خرید فرزندش را دارم و از جنسیت نوزاد می پرسم. نوزادی در راه است که مثل دو برادر دیگرش پسر بود. بحث که به قیمت نوزاد کشیده می شود، بی معطلی می گوید:
«قیمت برایم مهم نیست، مهم این است که فرزندم را به خانواده خوبی بدهم،
نمی خواهم یکی دیگر را هم بدبخت کنم.»
پیش از خداحافظی نگرانی دیگرش را می گوید:
«از صبح تماس های زیادی با من گرفته شده، در یکی از تماس ها صدای بی
سیم پلیس می آمد. نگرانم، نمی خواهم فروش نوزادم برایم دردساز شود.»
قرار می گذاریم فکر هایم را بکنم و به او خبر بدهم، می گویم تلفنش را خاموش کند و عصر خودش با من تماس بگیرد////!!!



ما و زندانیان سیاسی و عقیدتی به بهانه تمام دستگیری‌های اخیر

ما و زندانیان سیاسی و عقیدتی
به بهانه تمام دستگیری‌های اخیر
در ادامه اعتراض‌ها به موضوع واگذاری زمینی به مساحت حدود ۵۰ هزار متر مربع به یک مؤسسه خیریه که همسر شهردار تهران، عضو هیئت امنای آن است، یک عضو شورای شهر اعلام کرد که شهرداری علاوه بر واگذاری زمین به صورت «نزدیک به رایگان»، به این خیریه کمک مالی هم می‌کند.

یک حمله هوایی به مدرسه‌یی در منطقه تحت کنترل رزمندگان سوری در ادلب سوریه، دست‌کم ۲۲ کودک و ۶ آموزگار کشته شده‌اند. یونیسف می‌گوید این «فاجعه» « جنایت جنگی» است.

: صندوق کودکان سازمان ملل‌متحد » یونیسف «گفت در یک حمله هوایی به مدرسه‌یی در منطقه تحت کنترل رزمندگان سوری در ادلب سوریه، دست‌کم ۲۲ کودک و ۶ آموزگار کشته شده‌اند. یونیسف می‌گوید این «فاجعه» « جنایت جنگی» است.947026_673680002792242_7469526624434794489_n



مدارک ومصاحبه با دوتن ازقربانيان تجاوز قاری قرآن(2


مصاحبه با دونفراز قربان تجاوز قاری قرآن(1

نرگس محمدی به دادستان کل: پرونده و زندگی‌ام را بر ملا کنید تا معلوم شود کدام‌یک از ما «مطرود» است

narges-mohamadi-jafar-montazeri
تقاطع: نرگس محمدی، فعال حقوق بشر زندانی در نامه‌ای سرگشاده، به اظهارات اخیر جعفر منتظری، “دادستان کل کشور” جمهوری اسلامی که وی را ضلعی از یک «مثلث شوم» خوانده واکنش نشان داد و خواهان علنی شدن فوری «صفحه-به-صفحه کیفرخواست، و دفاعیات، و لحظه-به-لحظه زندگی‌اش» توسط این مقام قضایی شد تا میان آن‌ها «آن‌که سزاوار طرد شدن است، نزد افکار عمومی مطرود شود».
آقای منتظری روز ۲۷ مهرماه در سخنانی در استان خراسان شمالی گفت: «با مسأله برجام یک مثلث درست‌ شده است که یک ضلع آن در خارج از کشور است که خود را مدعیان حقوق بشر می‌خوانند و ضلع دیگر، درون کشور و افرادی را در داخل تربیت‌ کرده‌اند و به آن‌ها خط می‌دهند. متأسفانه ضلع دیگر این مثلث در قالب مسوولانی است که در جامعه شاهد آن هستیم که نادانسته و از روی جهل و غفلت حرکت‌هایی می‌کنند.»
او سپس با اشاره به نامه‌ی اخیر ۱۴ عضو مجلس شورای اسلامی به صادق لاریجانی، رییس قوه قضاییه برای تجدیدنظر در حکم نرگس محمدی، این فعال حقوق بشر زندانی را «یک ضلع شوم از این مثلث» خواند و افزود: «این افراد که نمایندگان مجلس خواستار حمایت از آن‌ها هستند پرونده‌هایی دارند که از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و نمایندگان قبل از نوشتن نامه در حمایت از عناصر مطرود، وضعیت پرونده آن‌ها را بررسی کنند و آن را مورد بررسی قرار دهند. اگر قوه قضاییه اسناد تخلف این افراد را بر ملا نمی‌کند، دلیل این نیست که انسان‌های خوبی هستند.»
حال نرگس محمدی در پاسخی به این اظهارات نوشته: «سخت مشتاقم و درخواست عاجل دارم هر آنچه نسبت به تخلفات شرعی، قانونی، انسانی اینجانب در دست دارید، از طریق تمام رسانه‌هایی که در اختیار دارید، برملا بفرمایید. به یاد داشته باشید، او که اصرار بر علنی بودن دادگاه داشت، منِ متهم بودم و آن‌که اصرار بر خفا و پنهان بودن آن داشت، قوه قضاییه بود. به‌همین صراحت عرض می‌کنم به قدری تخلفات و توهین‌های اخلاقی علیه زنان در سلول‌های انفرادی بازداشتگاه‌های امنیتی دیده و شنیده‌ام که اگر روزِ بر ملا کردنِ اسناد باشد، او که در موضع تهدید است من هستم نه دیگران. پس بهتر است به‌گونه‌ای سخن گفته شود که این‌طور برداشت نشود که مقامات حکومتی فقط به بولتن‌ها توجه می‌کنند و توجهی به دفاعیات متهم ندارند؛ روشی که نتیجه‌اش به رویه‌ی تبدیل شدن فرهنگ “بگم و بگم” در میان مقامات حکومتی منجر می‌شود.»
خانم محمدی در ادامه خودش را «یک فعال حقوق بشر» و «یک انسان و شهروند آزاد ایرانی» معرفی کرده و افزوده: «تاکنون نوشته‌هایم با محوریت قانون و اعلامیه جهانی حقوق بشر و حقوقِ نوشته شده بر اوراق کتاب، بوده است اما این نامه را از داخل زندان و بر مبنای حیثیت و شرف انسانی می‌نویسم که بر اوراق و کتب قانون، نانوشته، اما بر جانم حک شده است. پس اجازه تعرض به حیثیت و هویت و موجودیت انسانی‌ام نخواهم داد و تا احقاق حقم و اجرای عدالت سکوت نخواهم کرد.»
این زندانی سیاسی که به تازگی حکم حبس ۱۶ساله‌اش در دادگاه تجدیدنظر استان تهران تایید شده، در بخش پایانی نامه‌ی خود، پرونده‌اش را «برگی افتخارآفرین از مبارزات حق‌طلبانه ملتی که جان و مال‌شان را برای آزادی و عدالت داده‌اند و خواهند داد» توصیف کرده و خطاب به دادستان کل کشور جمهوری اسلامی نوشته: «پیشنهاد می‌کنم اگر قصد بر ملا کردن و رسوا نمودن دارید که همگان بدانند چه کسی خوب و چه کسی بد است، نگاهی به پرونده متهمان کهریزک، دروغ‌گویان و دزدان بیت‌المال، حمله‌کنندگان به کوی دانشگاه و آمران و عاملان فجایع سال ۸۸ بیفکنید تا متوجه شویم کدام‌یک از مسوولان از سر جهل و غفلت حرکت کردند و می‌کنند و جامعه دچار چه نوع مصیبت بزرگی شده است.»

تعقیب قضایی شاکیان سعید طوسی به خاطر مصاحبه با رسانه‌های «معاند»

92
larijani-sadegh-toosi-sadegh

به نوشته‌ی خبرگزاری “میزان” (متعلق به قوه قضاییه)، صادق لاریجانی روز دوشنبه (۳ آبان-۲۴ اکتبر) در جلسه مسوولان عالی قضایی گفت: «در مورد برخی پرونده‌ها دروغ‌های عجیب و غریب می‌شنویم. در حالی که میلیون‌ها پرونده در دستگاه قضایی جریان دارد و روند طبیعی دادرسی خود را طی می‌کند، می‌بینیم که یک پرونده را رسانه‌ای می‌کنند و با طرح مطالب کذب، نسبت‌های دروغ به رهبری و رییس قوه قضاییه و نظام قضایی کشور می‌دهند.»
لاریجانی با بیان این‌که «رییس قوه قضاییه اختیار قانونی برای مختومه کردن پرونده ندارد»، بسته شدن پرونده سعید طوسی با دستور خود را تکذیب کرد و افزود: «وقتی می‌بینیم که یک کانال ماهواره‌ای میلیون‌ها دلار برای بمباران تبلیغاتی هزینه می‌کند و به خصوص علیه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی دست به تبلیغات گسترده می‌زند، مطمئن می‌شویم که مسیر درست را پیموده‌ایم. وگرنه دشمن به این شکل دستپاچه و ناراحت نمی‌شد.»
وی در ادامه نیز با تاکید بر «لزوم تعقیب قضایی» افرادی که از داخل کشور با رسانه‌های به گفته‌ی او «معاند» همکاری می‌کنند گفت: «در عناد و دشمنی برخی رسانه‌ها در خارج از کشور تردیدی نیست. اما کسانی که از داخل کشور به این قبیل رسانه‌ها کمک می‌کنند باید به عنوان معاونت در جرم تحت تعقیب قرار بگیرند تا مرز بین انقلاب و ضدانقلاب مشخص شود. متأسفانه برخی از افراد در داخل با این رسانه‌ها مصاحبه می‌کنند و به نحوی به آنها کمک می‌کنند و در عین حال طلب‌کار هم هستند.»
یک روز پیش از این اظهارات نیز غلام‌حسین محسنی اژه‌ای، سخنگو و معاون اول قوه قضاییه جمهوری اسلامی با اشاره به پرونده‌ی سعید طوسی گفته بود «انتشار مسائلی که هنوز روشن نشده، جرم و قابل تعقیب است».
او در سخنانی مشابه لاریجانی، انگشت اتهام را به سوی «ضدانقلاب» گرفته و افزوده بود: «بدون تردید این روزها هم دشمنِ شاکی و هم دشمنِ متهم در حال سوءاستفاده است و ضدانقلاب در این‌باره منافع خود را دنبال می‌کند. چرا در این یک مورد این همه پیگیری می‌کنند؟ قطعاً معلوم است اهداف دیگری دارند.»
محسنی اژه‌ای هم‌چنین تایید کرد که طوسی از اتهام «مسأله خلاف منافی عفت» تبرئه شده است اما رسیدگی به پرونده‌ی او در رابطه با اتهام «تشویق به فساد» ادامه دارد.
محمد گندم‌نژاد طوسی معروف به سعید طوسی، از جمله قاریان قرآن مورد علاقه‌ی رهبر جمهوری اسلامی به شمار می‌رود به طوری که در سال‌های اخیر، شماری از جلسات سخنرانی علی خامنه‌ای با قرائت قرآن توسط وی آغاز شده است.
طوسی متهم است که به ۱۰ تا ۱۹ نوجوان ۱۲ تا ۱۴ ساله که نزد وی قرائت قرآن می‌آموختند، تجاوز جنسی کرده است.
شاکیان این قاری قرآن می‌گویند که پرونده‌‌ی شکایت‌شان از او با اعمال نفوذ بیت رهبر جمهوری اسلامی و مسوولان ارشد قضایی از جمله دادستان تهران بسته شده است.
طوسی اما به تازگی در بیانیه‌ای اتهامات مطرح‌شده علیه خود را «کذب و جعلی» و بهانه‌ای برای «هتاکی» به رهبر جمهوری اسلامی دانسته است.