۱۳۹۳ اسفند ۱۰, یکشنبه

آخرین اطلاعیه ها
هزاران نفر در تجمع امروز معلمان در تهران شرکت دارند.خط فقر سه میلیون، حقوق معلم یک میلیون نه زندان، نه تهدید، نه اخراج ، معلم زندانی آزاد باید گردد.
یکشنبه, ۱۰ام اسفند, ۱۳۹۳ 
تهران
هزاران نفر در تجمع امروز معلمان در تهران شرکت دارند.خط فقر سه میلیون، حقوق معلم یک میلیون نه زندان، نه تهدید، نه اخراج ، معلم زندانی آزاد باید گردد.
تجمع معلمان در تهران ساعت ٢ عصر امروز:طبق گزارش تازه ای که به حزب کمونیست کارگری رسیده است معلمان تهران از صبح امروز در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده اند. طبق گزارشی که در ساعت ١ و ۴۵ عصر تهران به ما رسیده است، هزاران نفر در تجمع امروز تهران شرکت دارند. تعدادی از فعالین کارگری، دانشجویان و پرستاران نیز در حمایت و همبستگی با خواست های حق طلبانه معلمان در این تجمع شرکت کرده اند.
عده ای از مسئولین کانون صنفی معلمان تلاش میکنند که فضای سکوت بر تجمع حاکم باشد و با آوردن پلاکاردهای انحرافی و بی ربط به خواست های معلمان تلاش میکنند که اعتراض معلمن به بیراهه کشیده شود. معلمان اما از گرفتن پلاکاردهای آنها خودداری کرده اند. در مقابل معلمان معترض و مبارز پلاکاردهای متعددی به تجمع آورده و در دست گرفته اند و فضایی را که تعدادی از مسئولین کانون تلاش میکنند بر تجمع حاکم کنند را شکسته اند:
خط فقر سه میلیون حقوق معلم یک میلیون
ما خواهان حقوق و مزایای مکفی شایسته زندگی امروز هستیم
نه زندان، نه تهدید، نه اخراج ، معلم زندانی آزاد باید گردد
جای معلم در زندان نیست
امنیت معلم تامین باید گردد
فعالان صنفی معلمان را آزاد کنید
تشکل حق مسلم ماست
منزلت، معیشت حق مسلم ماست
بیمه تکمیلی کارآمد حق مسلم ماست
ما خواهان حقوق بالاتر از خط فقر هستیم
آقای روحانی در عدالتت شک کن
تحقیر اجتماعی و اقتصادی معلم تا کی
حقوق ما هیچ تناسبی با تورم کمر شکن ندارد
ما خواهان رفع تبعیض از سطوح مختلف آموزش و پرورش هستیم
معلم بیدار است از تبعیض بیزار است
تشکل یابی حق مسلم ماست – خصوصی سازی مدارس را متوقف کنید
آموزش کیفی برابر و رایگان میخواهیم
ما خواهان آموزش مدرن و مبتنی بر نیازهای جامعه هستیم

تجمع 10 اسفند معلمین شیراز در مقابل اداره آموزش و پرورش استان فارس

نوکران استعمارگران در دو رژيم "شاه" و" شيخ


گروه تروریستی داعش عکسی دیگر از پرتاب یک مرد به اتهام لواط از بالای ساختمان و سنگسار وی منتشر کرده است

گروه تروریستی داعش عکسی دیگر از پرتاب یک مرد به اتهام لواط  از بالای ساختمان و سنگسار وی منتشر کرده است!2628693D00000578-2972601-image-a-12_1425066693805
به گزارش  گروه ترجمه «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران» (VOCIR)  و به نقل از«دِیلی میل» پس از یک محاکمه در یک دادگاه توسط داعش ، مجازات پرتاب این مرد  از  بام ساختمان در ملاء عام برای وی در نظر گرفته شد،این عمل وحشتناک در منطقه  «تل ابیض» از  توابع استان رقه در سوریه انجام شده است.
اتهام این مرد ارتکاب عمل لواط با یک کودک اعلام شده است،البته این اولین باری نیست که گروه داعش چنین عمل وحشیانه ای را انجام میدهد حدودا یک ماه پیش نیز این گروه تروریستی با اجرای حکمی مشابه دو مرد همجنسگرا را از این طریق به قتل رسانده بودند.
در این تصویر انتشار یافته جمعیت زیادی از اعضا و هواداران این گروه را مشاهده میکنیم که در خارج از دادگاه اسلامی شهر تل ابیض برای پرتاب سنگ  پس از سقوط وی آماده هستند ، که متاسفانه در میان جمعیت حاضر تعدادی کودک نیز برای تماشای این مجازات وحشیانه حضور دارند.

قاسم سليمانى هميشه آماده سركوب خونين ملت ايران بوده است

1510788_10204276867745490_3684778611796982461_n
مدتى است كه واپسمانده‌ترين عناصر حكومت مانند علم الهدى و احمد خاتمى، با پشتيبانى اطلاعات سپاه، در پى جا انداختن قاسم سليمانى به عنوان يك قهرمان ملى هستند. اما جاى شگفتى است كه عده اى، هر چند محدود، از هم ميهنان‌مان در دام اين فضاسازى‌ها قرار گرفته‌اند و فراموش كرده‌اند كه:
همين يك سال پيش بود كه قاسم سليمانى در ختم مادرش با مصطفى كاظمى، معاون وزارت اطلاعات و مسئول قتل‌هاى زنجيره اى در سال ١٣٧٧، عكس مشترك می‌گرفت، مصطفى كاظمى همان كسى است كه مسئول عمليات به دره انداختن اتوبوس نويسندگان هم بود.
در پى قيام ١٨ تير، قاسم سليمانى به همراه عده ديگرى از سرداران سپاه، در نامه‌اى به خاتمى، نوشت: «كاسه‌ی صبرمان به پایان رسیده و تحمل بیش از آن را در صورت عدم رسیدگی، بر خود جایز نمی‌دانیم.»
قاسم سليمانى، يك روز پس از تظاهرات ٣ ميليون نفرى مردم تهران در روز ٢٥ خرداد ٨٨ عليه تقلب انتخاباتى نيز گفت: «هم اكنون ما خنده‌های زهرآگین و فتنه‌آمیز موذیانه دشمنان را می‌بینیم. یقیناً هر پیرو امام و ولایت باید بداند هرگونه تضعیف این نظام، به هر شكلی حرام است».
در صورت تخطى مردم ايران از دستورات ولايت امر، قاسم سليمانى هميشه آماده سركوب خونين آنان است!