۱۳۹۳ دی ۲, سه‌شنبه

تالاب کمجان که از تالاب های مهم کشور است، محل کوچ پرندگان مهاجر بود و از لحاظ زیست محیطی منطقه‌ای ارزشمند به شمار می‌رفت ولی هم اکنون این تالاب بعد از گذراندن یک دوره خشکسالی


تالاب کمجان که از تالاب های مهم کشور است، محل کوچ پرندگان مهاجر بود و از لحاظ زیست محیطی منطقه‌ای ارزشمند به شمار می‌رفت ولی هم اکنون این تالاب بعد از گذراندن یک دوره خشکسالی











قلعه سنگ سیرجان مربوط به دوره ساسانیان است و در ۷ کیلومتری جنوب شرقی سیرجان واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۴شهریور۱۳۱۰با شمارهٔ ثبت۵۳ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.











طبیعت برفی دامنه کوه سهند












دفن در میدان تاریخی امیرچخماق غیر قانونی است

بیانیه سازمان میراث فرهنگی درباره رخداد‏های میدان تاریخی امیرچخماق:
دفن در میدان تاریخی امیرچخماق غیر قانونی است


از آخوند منصور لقایی جاسوس اخراجی تا آخوند محمد حسن منطقی بروجردی گروگانگیر مقتول+ تصویر ناشنیدهایی پیرامون شیخ منصور لقائی تا آخوند منطقی مقتول معروف به- هارون مونس

ناشنیدهایی پیرامون شیخ منصور لقائی تا آخوند منطقی مقتول معروف به- هارون مونس

  از آخوند منصور لقایی جاسوس اخراجی تا آخوند محمد حسن منطقی بروجردی گروگانگیر مقتول+ تصویر
ناشنیدهایی  پیرامون  شیخ منصور لقائی تا آخوند منطقی  مقتول معروف به- هارون مونس
افروز 
قسمت اول:

آخوند منصور لقائی در حال سخنرانی در مسجد شیعیان- سیدنی
در زمستان 2008 بود که پس از کشمکش بین جامعه آزادیخواه ایرانی مقیم سیدنی و مأمور اعزامی رژیم آخوندی منصور لقائی در سیدنی استرالیا بالاخره نتیجه نهائی به نفع جامعه ایرانی  رقم زده یا تمام شد و پرونده ی  وی با اخراج از استرالیا بسته و به پایان خود رسید.  البته پیگیری دادخواهی, برای امنیت بیشتر و جامعه ای سالم از سال 1994  زمان مطلع شدن جامعه ایرانی در سیدنی از حضور این مأمور در استرالیا آغازشده یود.
آخوند منصور لقائی شیعه, دربخش شیعه گری برای رژیم با جوامع  مسلمان شیعه استرالیا ارتباط برقرارکرده بود و درهمین راستا حتی وزیرمهاجرت وقت استرالیا و فرماندارکل هم برای او نامه های حمایت داده بودند و در روز بازنمائی مسجد امام حسین در شهر سیدنی فرماندار کل درحضور حاضران به سخنرانی درحمایت از  این شیخ پرداخت .ولی اراده قوی جامعه ایرانی با شناخت و تجربیات ترفند تبلیغاتی که رژیم آخوندی داشت، مغلوب این دغلکاری ها و سیاه بازی ها  شیادانه لقایی نشد و به فعالیت های خود برای افشاء چهره ی وی و فعالیت های جاسوسی سفارت مرگ و نفرت جمهوری اسلامی ادامه داد, تا سرانجام آن را با موفقیت به پایان رساند.
آخوند منصور لقائی وحامیانش درمقابل پارلمان فدرال استرالیا درحال آخرین تلاش هایش برای عدم اخراج 
درچند سال بعد از این واقعه زمانی که بحران های پناهندگی به ویژه محور برخی پناهندگان ایرانی در استرالیا شکل جدی تری  به خودمی گرفت. در اواسط سال 2000 میلادی, بناگاه جامعه ایرانی از طریق رسانه های جمعی مطلع شد که سروکله آخوندی دیگر پیداه شده که خود را آیت الله محمد حسن منطقی بروجردی می نامد و خود را در مقابل پارلمان ایالت نیوسات ولز زنجیر کرده و خواستار آزادی همسر و  دوفرزندش از اسارت رژیم می باشد. جامعه ایرانی بعد از اینکه از طریق رادیوها و تلویزیون های استرالیا به ماهیت این آخوند مشکوک پی برد, با حساسیت بیشتر, با مسئله او برخورد نمود و همانطور که فعالان آن زمان پناهندگی تشخیص و اعلان نمودند:" او برای جامعه استرالیا خطر محسوب می شود"بنابراین فاصله خود را با او  راحفظ کرد و او نیز بعد ازمدتی ناپدیدگردید و در سیدنی آفتابی نشد.
آخوند محمد حسن منطقی بروجردی درمقابل دادگاه فدرال- سیدنی
تااینکه درسال 2007 بود که سروکله این آخوند مجدداً در رسانه ها پدیدار شد. این بار خود را در مقابل دادگاه فدرال شهر سیدنی به زنجیرکشیده بود و این عمل خود را دراعتراض به حکم محکومیتش بدلیل نوشتن نامه های تهدید آمیز به خانواده های استرالیائی و بازماندگان کشته شدگان جنگ افغانستان عنوان می کرد, ولی با یک تفاوت! که این بار خبرگزاری ها از یک شیخ ایرانی به نام "من هارون مونس"  یاد می کردند.
حرکت به اصطلاح  فریبکارانه وی در مقابل دادگاه بمدت یک هفته بطور متداول اخبار رسانه های جمعی استرالیا شده بود, و بدلیل اینکه رادیو و تلویزیون ها اعلام می کردند یک شیخ ایرانی اقدام به این کار کرده است, بهمین دلیل برای جامعه کوچک ایرانیان مقیم استرالیا بهای حثیتی سنگینی بهمراه داشت, تا اینکه مجدداً این قدرت و اراده جامعه ایرانی و فعالین پناهندگی و بود که با اعتراض به این شوهای تلویزیونی بساط و دکان این آخوند را از مقابل دادگاه جمع کرد.
این آخوند مکار, دراین مدت بدلیل رانده شدندش از جامعه ایرانی و با نیت دست یابی به امکانات مساجد و مجامع اهل تسنن و درجهت نفوذ و کسب امکانات بیشتر, این بار, این آخوند جنایت کار و حیله گر با تغییر نام,  خود را در جامعه اهل تسنن استرالیا جای داده بود. چنانکه آخوند منصور لقائی هم دقیقا ازهمین شیوه درمیان شیعیان کشورهای مسلمان جای پای باز کرده بود. حال شیخ هارون همین نفوذ و جاه طلبی را در میان اهل تسنن  دنبال می کرد.
باید گفت درهمین راستا وی در بسیاری زمینه ها موفق بود. چنانکه موفق به ازدواج با  دو دخترجوان مسلمان غیرایرانی شد که هردو این نفرات با این شیخ بدهکاره دارای اختلاف سنی بالا بودند. بالطبع موفقیت های مالی- اجتماعی, سیاسی و مذهبی کسب شده به وی کمک می کرد تا اهداف پلیدش را پیگیری کند.
میزان موفقیت او درمسیر دست یافتن به جایگاهی در میان جوامع سنی در استرالیا را می بایست که مقامات امنیتی و پلیسی استرالیا بدانند و پاسخگو باشند. ولی بهرحال جامعه ایرانی در استرالیا سخت ازاین عمل جنایتکارانه این دست آموخته و تروریست حرفه ای رژیم در شوکه می باشد. قلب ها و افکار مردم استرالیا و جامعه ایرانی ازاین عمل جنایتکارانه جریحه دار شده است.
 ناگفته نماند . واقعیت غیر قابل  انکاراست که چهره واقعی و حقیقی رژیم ضد بشری داعشی جمهوری اسلامی. دو روی یک سکه از ترور و وحشت و فساد در داخل و برون مرز است. ولی تا واقعیت عریان می شود، با رها  کردن وفاصله گرفتن  از مهره لورفته و سوخته شده اش ، نوای مخالف سر می دهد.
لازم به ذکر است که  وجه اشتراک هردو آخوند لقایی اخراجی پلید و منطقی بروجردی مقتول ،  هر دو مکار و تروریست پلید ،  پرونده های سوء استفاده های جنسی و مالی داشتند. هر دو این آخوندها تکیه گاه عوامفریبی اجتماعی شان مسلمانان غیر ایرانی بود. هردو این آخوندها, سفیران مرگ, جاسوسی, ترویج افکار ضد انسانی سران رژیم جنایتکار ملاها بودند. هر دو برای بیان خواسته های شان به بهترین وجه ممکنه رسانه های خبری راجذب دستگاه فریب و ریا خود می کردند.
هر دوی این آخوندهای حیله گر و دروغگو، مدعی بودند که نمی خواهند به ایران برگردند و هر دو بهانه های خاص خودشان راداشتند. دقیقا یک ماه بعد از استرداد آخوند منصور لقائی به ایران، تصاویر او در کنفرانس " مهمانان خارجی وزارت خارجه ایران" در تهران بازتاب داده و افشاء شد که با دعوت احمدی نژاد در همایش  شورای  ملی ایرانیان برون مرز حضور داشتند .آنگاه خواب خرگوشی از چشم بسیاری ربوده و متوجه شدند که کانال های ارتباطی این شخص نباید مردمان عادی باشد.
- تهران
آخوند منصور لقائی, بعد از اخراج درکنفرانس مهمانان خارجی وزارت خارجه 
بخاطر دارم دو شب قبل ازاینکه آخوند منصور لقائی از استرالیا برای همیشه دیپورت شود, با زحمت و تلاش فعالین پناهندگی در سیدنی یک کنفرانس مطبوعاتی تدارک دیده شد. جالب است که این آخوند جنایتکار ازطریق لابی ها خود حتی توانسته بود که هر سه خبرگزاری و فیلمبردارهای حاضر در کنفرانس مطبوعاتی را خریده و یا وارد دستگاه خودش کند، بشکلی که زمانی که گزارش این کنفرانس از کانال 9 استرالیا پخش شد اینگونه به بینده القاء می کرد که انگار این فعالین پناهندگی هستند که باید استرداد شوند و در حقیقت این آخوند یک ارزش به اصطلاح انسانی برای جامعه مسلمانان استرالیا می باشد. ولی در نهایت این عزم و اراده فعالان پناهندگی و سیاسی بود که موفق شد که این مهره کارکشته رژیم را با خفت و خواری افشاء و برای همیشه از سرزمین های اقیانوسه به طویله آخوندها برگرداند.
آخوند منصور لقائی, نوچه و دست پرورده آیت الله جنایتکار تسخیری  مسئول  فرهنگی  جوامع اسلامی برون مرزی  و دستیار تبلیغاتی سپاه قدس بود.  آخوند تروریست شیخ قلابی هارون مقتول هم دست پرورده و مهره فرماسیونری مهدوی کنی بود چون دانشجوی دانشگاه امام صادق پاسداران بود که رئیس آن کنی و مباشری معاونش پدر همسر شیخ مقتول بود. هر دو با ویزای تجارتی به استرالیا وارد شدند, یکی از شرق( بریزبن) درسال 1994 و دیگری از غرب( پرت) درسال 1996. هر دو به جوامع غیرایرانی چسبیدند و هر دو درنهایت به سیدنی نقل مکان کردند. یکی بعنوان وزیر ذبح گوشت حلال ( آخوند لقائی) وارد شده بود ودیگری که گفته می شد باحمایت پسر رفسنجانی  و ویزای نفتی و بازاریابی برای فروس آن.
 بهرحال درمورد آخوند منطقی بروجردی, اطلاعات و اخبار نادرستی در فضای مجازی و متقابلاً به  شهروندان  استرالیا مخابره  و منتقل  شد. به خصوص مهره ها و رسانه های رژیم آخوندی در غیاب آخوند مقتول منطقی بروجردی باپاک کردن صورت مسأله   طلبکاری کرده ودولت استرالیا را متهم می کنند. بنابراین  تلاش می شود  درباره بیانیه سر وپا دروغ و گمراه کننده وزارت خارجه رژیم آخوندی روشنگری شود.
ادامه دارد....

Banan: Man e Bi Del- استاد غلامحسین بنان : "من بی دل ", مرتضی محجوبی , ر...

کاریکاتور !!توکا نیستانی

هداياى كريسمس

توکا نیستانی

مرتضی احمدی درگذشت‎

مانا نیستانی

گفت جلاد مبر درس از ياد (با پوزش از ايرج ميرزا)

توکا نیستانی

پرونده اسیدپاشی‌های اصفهان بعد از دوماه

مانا نیستانی

گروگانگیری در سیدنی‎

مانا نیستانی
 

متفكران امروزى

توکا نیستانی

بازداشت چند ساعته نسرین ستوده در روز جهانی حقوق بشر

مانا نیستانی

هداياى كريسمس

هداياى كريسمس

توکا نیستانی