۱۳۹۵ خرداد ۲۲, شنبه

یک کارگزار رژیم، به ۲۰ میلیون بیکار و ۳۰ میلیون فقیر اعتراف کرد و در یک درگیری باندی خواستار استیضاح کابینه آخوند روحانی توسط مجلس ارتجاع شد و هشدار داد دولت بداند شاید همین فقرا روزی به ستوه آمدند و در مقابلش بایستند.
ابراهیم رزاقی که با خبرگزاری سپاه پاسدارن موسوم به فارس مصاحبه می کرد گفت: «امروز ۱۵ تا ۲۰ میلیون از جمعیت کار کشور بیکار هستند اما دولت به شکل‌های مختلف این رقم بیکاری را می‌پوشاند از سوی دیگر شاغلان هم به دلیل میزان درآمد کم، مجبور هستند در دو یا چند شغل فعالیت کنند و این دو جا کار کردن یعنی کاهش بهره‌وری فرد».
وی در پاسخ به این سؤال که چرا دولت کاری نمی‌کند تا اشتغال ایجاد شود؟ خواستار استیضاح کابینه آخوند روحانی شد و گفت: «دولت که بی‌توجه است اما نمایندگان مجلس وقتی متوجه چنین فاجعه‌ای در کشور می‌شوند باید دولت را استیضاح کنند در حالی که این کار انجام نمی‌شود».
این کارگزار رژیم با اشاره به این که یارانه ۴۵ هزار تومانی امروز ۱۵ هزار تومان هم ارزش خرید ندارد، افزود: «۷۰ درصد مزدبگیران ما زیر خط فقر قرار دارند ضمن آنکه ۱۱ میلیون جوان داریم که به علت مشکلات اقتصادی قادر به ازدواج نیستند و اگر هم شاغل باشند این حقوق تنها کفاف زندگی تک‌نفره و اجاره‌نشینی آنها را می‌دهد».
وی در یک درگیری باندی و با حمله به سیاستهای اقتصادی دولت آخوند روحانی گفت: «۱۵ میلیون بیکار داریم، ۶ میلیون مستأجر داریم که همه سختی زیاد می‌کشند … مگر این دولت،‌ دولت جمهوری اسلامی نیست که به مشکلات آنها رسیدگی کند و شاید هم این دولت، دولت عده‌ای مفت‌خور است که استثمار شدید می‌کنند».
رزاقی افزود: «۳۰ میلیون فقیر در کشور داریم … به هر حال دولت بداند شاید همین فقرا روزی به ستوه آمدند و در مقابلش بایستند».

اسناد مشارکت محمد جهرمی در فساد مالی ۳ هزار میلیارد تومانی

اسناد مشارکت محمد جهرمی در فساد مالی ۳ هزار میلیارد تومانی

fesad
سید محمد جهرمی مدیر عامل بانک خصوصی صادرات و داماد آیت الله علی اکبر ناطق نوری که ارتباط دوستانه‌ای نیز با رئیس مجلس شورای اسلامی و آقای پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور (از دوستان آقای لاریجانی) دارد…
سیدمحمد جهرمی از نزدیکان به قدرت و طیف محافظه کاران در حالی که ریاست بانک صادرات را بعهده گرفت که پیش از آن وزیر کابینه احمدی نژاد بود. بخش عمده از اقدامات جنجالی دولت نهم از جمله پرداخت مبالغ هنگفتی در حریان طرح موسوم به بنگاههای زود بازده، انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ادغام صندوق تعاون و صندوق مهر رضا و طرح جابجایی پایتخت از اقدامات وی بوده‌است. طرح بنگاه‌های زود بازده با اعلام شکست دولت متوقف شد و آثاری همچون تورم شدید خصوصا در بخش مسکن را در پی داشت.
سیدمحمد جهرمی نیز همچون بسیاری از حامیان سابق احمدی نژاد به یکی از منتقدان و مخالفان این رییس هیات دولت تبدیل شده است.
در جریان فساد بانکی موسوم به اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی توسط ال سی های جعلی بانک صادرات در زمان ریاست وی به بانک صادرات صورت گرفت و به همین دلیل در اوایل مهر ۱۳۹۰ از ریاست بانک صادرات برکنار شد، با وجودی که اسناد زیادی از وی در رابطه به شراکت وی در اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی وجود دارد ولی با توجه به ارتباط وی به کانون های قدرت هرگز وی تحت پی گرد قرار نگرفت. اسناد ذیل در رابطه با مشارکت وی در اختلاس ۳ هزار میلیاردی وجود دارد:
bank-saderat01
bank-saderat02
bank-saderat03
bank-saderat04
bank-saderat05
bank-saderat06
bank-saderat07
bank-saderat08
bank-saderat09
bank-saderat10

دُرافشانی های "علی خمينی" نوهِ جلاد خلق!