۱۳۹۷ اسفند ۱, چهارشنبه

مدارک فساد سازمان اقتصادی کوثر و رابطه با اطلاعات سپاه
سیاوش گل محمدی سرهنگ حفاظت اطلاعات سپاه و از دوستان حسین اله کرم و محمد باقر ذوالقدر، و البته در زمان جنگ و دهه 60 از همراهان صادق خلخالی که بعنوان حاکم شرع به کردستان اعزام شده بود، نقشی بسیار قوی در ارتباط تیم مافیای میعاد صادقی و اطلاعات سپاه دارد. البته نباید به نقش مهدی فقیهی (معاونت پارلمانی سابق بنیاد شهید) که پدرش نیز از اعضاء  سپاه بوده و یکی از حلقه های وصل تیم میعاد است نیز غافل گردید. گل محمدی بعد از جنگ و با ارتباطاتی که داشت وارد دانشگاه تهران شده و در رشته داروسازی فارغ التحصیل میشود.
دوستی او با رسول دیناروند نیز از دانشگاه تهران آغاز و نهایتا پس از انتصاب دیناروند به عنوان ریاست سازمان غذا و دارو، گل محمدی در سال 1386 بعنوان سرپرست بازرسی این سازمان توسط دیناروند منصوب میشود.
گل محمدی در این پست که اولین تجربه مدیریتی او در خارج از سپاه است، شروع به ارتباط برقرار نمودن با شرکتهای دارویی و سایر فعالان اقتصادی می نماید تا با فضای کسب و کار آنان آشنایی بهتری پیدا کند. روحیه قلدر منشی او که تاثیر سالها حضور در عرصه های اطلاعاتی است و همچنین پشتوانه امنیتی او موجب میشود تا در برهه ای واردات مقادیر زیادی روغن پالم را جهت مصرف در صنایع لبنی بصورت سازمان یافته هدایت کند و رشوه هایی در این زمینه دریافت نمود. نهایتا با افشاگری در این زمینه گل محمدی از پست حساس بازرسی سازمان غذا و دارو اخراج میگردد، اما پرونده تخلفات او توسط مدیر حراست وزارت بهداشت و البته همکاری دیناروند بعنوان رئیس سازمان فوق لاپوشانی میگردد و او بعنوان مقصر اصلی این ماجرا هرگز به دادگاه نمیرود.
پس از اخراج از وزارت بهداشت گل محمدی وارد شرکتهای شستا شده و در آنجا زمینه ورود میعاد صادقی و مهدی فقیهی را به شستا فراهم میکند.
بعلت تخلفاتی که گل محمدی در شستا انجام میدهد و زد و بند هایی که با شرکتهایی دارویی مختلف داشته و از امکانات شستا برای کاسبی شخصی خود استفاده نموده بود، از آنجا نیز اخراج میگردد. با ورود محمد علی شهیدی به بنیاد شهید و قدرت گرفتن میعاد صادقی در بنیاد شهید، گل محمدی وارد مجموعه سازمان کوثر شده و البته در آنجا نیز دوام نمی آورد. بعلت جذابیت کوثر و همچنین فضای امنیتی حاکم بر آن و البته امکانات مالی متعدد، گل محمدی تلاشهای بسیاری برای تصدی پست مدیریت حراست سازمان کوثر تدارک میبیند که با پرونده سازی مهدی ابراهیمی برایش به سبب تخلفات مالی متعدد، نهایتا اخراج و به هدفش نمیرسد.
پس از سازمان کوثر، گل محمدی به هلال احمر رفته و در حال حاضر بعنوان مدیر حراست بیمارستان تخصصی نور افشار (وابسته به هلال احمر) و همچنین مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان فعالیت دارد.
با رانت هایی که رسول دیناروند برای گل محمدی فراهم نموده و مجوز داروخانه برایش صادر کرده، داروخانه بیمارستان نور افشار نیز در اختیار گل محمدی قرار داشته و منبع درآمد مضاعفی برای او میباشد.
میعاد صادقی که پدرش راننده کامیون بوده و هیچ حضوری در جبهه نداشته و اکنون بعنوان فرزند ایثارگر شناخته میشود
علی رغم فساد هایی متعدد مالی که هم قبل از ورود به بنیاد شهید داشته و هم بعد از ورود به بنیاد ایجاد نموده، هرگز توسط اطلاعات سپاه دستگیر نمیگردد. بلکه با فشار های وزارت اطلاعات از پست خود در بنیاد شهید خلع شده و تحت نظر قرار میگیرد. مافیای ایجاد شده توسط میعاد صادقی هرگز به درستی محاکمه نشدند و علی رغم فساد های متعددی که بوجود آوردند، اکنون نیز در پست های مختلف دولتی مشغول به کار هستند.
 من سید محمد بشیر حسینی هستم و اراده ام برای روشنگری در اختلاسهای بنیاد شهید است