۱۳۸۷ تیر ۱, شنبه

شعری خیلی ساده و ضعیف برای دخترکی که می شناختم




سازمان مجاهدين دراين سالهای سياه تبعيدبا تمام دستگاه عريض و طويلش نتوانست بما تفهيم کندکه :اگر سازشي ،زنداني ای،جاسوسی ای،شگنجه ای و ۰۰۰ميگويند، مطلقا دروغ و ساخته و پرداخته جاسوسا ن ونفوذيهای رژيم خميني است.اماباين شعر عضو وشاعر سابق تان که مشتي ازخروار است چه ميگوييد؟حتما" اسماعيل وفا يغمايی" نفوذی شناسايی نشده است؟


برای آزاده بوستانی


شعری خیلی ساده و ضعیف برای دخترکی که می شناختم

اسماعیل وفا یغمائی



در اینکه ملاهای حاکم پفیوزند
و در جنایت کم نظیرند شکی نیست
و در اینکه نوکرانشان،
آنان که به آخوندها پیوسته انداز خود آنها الدنگ ترند تردیدی نیست
و می دانم خیلی خوب می دانم همه گرفتاریم،
همه کار داریم! هزار جور ش راهم داریم انواع و اقسامش را هم داریم
اساسا سرمان را و برخی نقاط دیگر را هم نمی توانیم بخارانیم
و بقیه برایمان می خارانند
و همیشه تمام میزها پر از دستور روزو پرونده های رنگارنگ است
ونیز در اینکه من
یعنی اسماعیل وفا یغمائ یشاعر خسته پنجاه و پنجسالهکه سی و سه سال از این پنجاه و پنجسال راعلیه شاه وشیخ جنگیده ام، که البته ارزشی ندارد
می توانم شعرهای با وزن و قافیه
و بی وزن و قافیه وسپیدرا هم همچنین!با توانمندی بسرایم
شکی نیست
و نیز از بس کار دارم
نمی توانم گاهی وجدان انسانی ام را گرد گیری کنم وقلبم را وصله پینه کنم و زنگارهایش را پاک کنم و چشمهایم را آز غبارهای مقدس بشویم تا دیگران را ببینم و گوشهایم را از صداهای ملکوتی تنظیف کنم تا صدای دیگران را بشنوم
بازهم شکی نیست
و نباید هم البته شکی باشد
و نیز این که همیشه باید به کارهای خیلی بزرگ
و امور خیلی خیلی خیلی بزرگ فکر کنم
وو یک ژانویه دوهزار و هشت میلادی


دنباله....


هیچ نظری موجود نیست: