۱۳۸۷ اسفند ۲, جمعه

منتظر الزيدی خبرنگار عراقی در دادگاه


2اسفند ::بوش رئيس جمهور سابق امريکا مسئول جنايت هايی است که در عراق روی داده هموطن:
منتظر الزيدی خبرنگار عراقی :
بوش رئيس جمهور سابق امريکا مسئول جنايت هايی است که در عراق روی داده و به اين علت کفشهايش را به سوی او پرتاپ کرده است. زيدی پس از آنکه قاضی اجازه داد سخن بگويد، گفت : ديدم که بوش با خونسردی می خندد و با مالکی نخست وزير عراق صحبت و شوخی می کند و می گويد قرار است با مالکی شام بخورد در اين لحظه بود که دنيا در برابرم تيره و تار شد و خون بيگناهانی که کشته شده بودند در بدنم به جريان افتاد ، به ياد خنده بوش افتادم که آمده است با عراق ، پس از بيش از يک ميليون کشته و نابودی وضع اقتصادی و اجتماعی خداحافظی کند و آخرين شامش را بخورد . الزيدی ادامه داد : در اين لحظه احساس کردم بوش نخستين قاتل مردم عراق است و من جزيی از اين مردم هستم در نتيجه تلاش کردم کاری کنم و کفشهايم را به سويش پرتاپ کردم زيرا بوش مسئول جنايتهايی است که در عراق روی داد است. وی افزود :‌بوش از پيروزيهايش و دستاوردهايش در عراق صحبت می کرد، چه دستاوردی جز کشتن بيش از يک ميليون عراقی ، راه انداختن دريايی از خون و هتک حرمت به مساجد و کشتن نمازگزاران و تجاوز به زنان و خوار کردن عراقيها در هر روز و هر ساعت.

هیچ نظری موجود نیست: