۱۳۸۸ شهریور ۳۰, دوشنبه


28شهريور.تدارک پيشين برای دخالت سپاه در سياست و آمادگی برای سرکوب:36هزارنشست سياسی در 5ماه گذشته و 100 هزار در يکسال گذشته

روشنگری.سخنان سعيدی نماينده خامنه ای در سپاه اغلب گوشه ای از عمق تحرکات رژيم برای سرکوب را به نمايش ميگذارد. بخشی از سخنان او در خبرگزاری مهر:

سعيدی در گفتگو با مهر:
..
حجت الاسلام علی سعيدی در حاشيه شرکت در مراسم راهپيمايی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار مهر در قزوين گفت: تعميق باورها، تقويت امور معنوی و هدايت سياسی سپاهيان از وظايف مهم اين نهاد است که با برگزاری کلاسهای آموزشی در اين مسير حرکت می کنيم.

وی افزود: دشمن شناسی و روشنگری مسائل از ديگر اموری است که در اين نهاد جدی گرفته می شود وبا شناسايی تهديدات دشمن در صحنه های بين المللی زمينه مقابله با توطئه و تهديدات احتمالی دشمنان را درسپاه فراهم می کنيم.

سعيدی توجه به شايسته سالاری در سپردن مسئوليت در سپاه را مهم واساسی دانست و اظهار داشت: هر چند بدنه سپاه از سلامت کامل برخوردار است اما در سپردن مسئوليت بهترين افراد از لحاظ اخلاقی و سلامت نفس انتخاب می شوند تا در ماموريتها به خوبی عمل کنند.

به گفته نماينده ولی فقيه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی اين نهاد در طول سه دهه گذشته با اطلاع رسانی مناسب، منزلت افزايي، پاسخ به شبهات و ارائه خدمات عمومی توسط روحانيون با سابقه و با تجربه توانسته است در تامين سلامت سپاه نقش موثری ايفا کند.

حجت الاسلام سعيدی تصريح کرد: در 5 ماهه امسال 36 هزار نشست سياسی برگزار شد و در سال گذشته نيزبه منظور هدايت سياسی سپاهيان در مجموع 50 هزار نشست سياسی و 25 هزار نشست عقيدتی در سراسر کشور تشکيل و برگزار شده است.

وی از شناسايی هشت هزار هادی سياسی در کشور خبرداد و گفت: با استفاده از صاحبنظران سياسی و هاديان سياسی در يک برنامه ريزی سازمان يافته با شفاف سازی نسبت به بيان تهديدات دشمن که متوجه انقلاب اسلامی است برای افزايش بينش و نگاه سياسی افراد سپاه اقدام شده است.

وی يادآورشد: سپاه پاسداران طبق اصل 150 قانون اساسی پاسدار انقلاب وارزشهای آن است وهرجا تهديدی عليه نظام صورت گيرد با قدرت و قاطعيت وارد صحنه می شود وبه تکليف خود عمل می کند.

سعيدی پايبندی و التزام عملی به ولايت فقيه را لازمه حفظ نظام دانست و اظهار داشت: امروزهمه مسئولان و خدمتگزاران اعم از استانداران، وزرا، نمايندگان، مديران ومسئولان بايد دينمدار و ديندار باشند تا بتوانند در مسير اهداف عاليه نظام اسلامی و منويات رهبری حرکت و به مردم و کشور خدمت کنند.

هیچ نظری موجود نیست: