۱۳۸۸ شهریور ۱۲, پنجشنبه

اسمال تيغ زن يکی از متجاوزان به زندانی ها

شهريور:
http://democtatori.blogspot.com/2009/08/blog-post_5764.html
اسماعيل افتخاری معروف به اسمال تيغ کش قبل از انقلاب يکی از باج گيرهای منطقه جمشيد تهران ( شهرنو � قلعه ) بود. او پس از انقلاب مسئول گروه ضربت کميتۀ انقلاب اسلامی سپاه پاسداران منطقه 12 تهران شد. وی در اين گروه افراد همپالگی خود را جمع نموده بود و به باج گيری ، تجاوز ، مصادره زمينهای مردم و به نام خود کردن آنها ، کلاهبرداری و موارد متعدد ديگر دست می زد.
اسمال تيغ کش همچنين به هوادران گروهای مخالف در بدو انقلاب حمله ور می شد و آنها را مورد ضرب و شتم ، دستگيری و تحت شکنجه قرار می داد
اسماعيل افتخاری پس ورود به وزارت اطلاعات در ماموريتهای اطلاعات وشناسائی , تعقيب و مراقبت ، دستگيری ، انتقال به خانه های امن و شکنجه وحشيانه متهمان نقش فعال داشت که در مواردی منجر به مرک متهمان نيز شده است .
اسماعيل افتخاری بمرور زمان اقداماتی را انجام داد که افشای آن برای وزارت اطلاعات بسيار هزينه بر بود از جمله اين رفتارها مربوط ميشود به تابستان سال 77 که اسماعيل افتخاری تحت عنوان ,تيمسار احمدى, اقدام به ربودن يک دختر 16 ساله در ميدان هفت تير تهران ميکند و بعد از تعدی به اين دختر معصوم وی را در خيابان رها ميکند و وقتی خانواده اين دختر از وی شکايت قضايی ميکنند اسماعيل افتخاری و دوستانش اين خانواده را آنقدر تحت فشار قرار ميدهند که خانواده مروبطه از شکايتشان صرف نظر مينمايند و پروند مختومه ميشود . (اعتماد، 20 تير 81)
جرم و جنايات اسماعيل افتخاری و باندش در وزارت اطلاعات آنقدر زياد ميشود که اين وزارتخانه تصميم ميگيرد ديگر از وی حمايت نکند ( در زمان تصويه نيروهای فاسد وزارت اطلاعات در سال 1378 رياست جمهوری محمد خاتمی ) بعد از اين زمان شکايتهای متعددی از وی و باندش در محاکم قضايی مطرح ميشود و بلاخره پای اسمال تيغ زن و گروهش به دادگاه باز ميشود وليکن علارقم اثبات بسياری از جرائم ( از جمله آدم ربايی . کلاهبرداری . زورگيری . تملک مال غير . تجاوزبه عنف و..... ) وی فقط به 8 سال حبس تعزيری محکوم ميگردد که اين حکم هم در دادگاه تجديد نظر استان تهران قطعى ميشود .
بعد از محکوميت , اين جنايتکار به زندان اوين منتقل ميگردد ووزارت اطلاعات برای تحت فشار قرار دادن زندانيان سياسی او را روانۀ بندی که زندانيان سياسی در آن محبوس بودند ميکند .اسمال تيغ کش عليه زندانيان اقدام به خبر چينی می کرد.و در حملات خونين که عليه زندانيان توسط وزارت اطلاعات برنامه ريزی می شد همراه با زندانبانان آنها را به اجرا در می آورد. ازجمله کسانی که در اثر حملات اين فرد که با ميله آهنی صورت گرفته بود و باعث مصدوم شدن آنها شده بود آقايان هاشم شاهی نيا و سعيد شاه غله بود
اوسپس به زندان گوهردشت منتقل گرديد و در اذيت وآزار و فشار عليه زندانيان سياسی نقش فعال داشت و بارها با زندانيان سياسی و از جمله بهروز جاويد طهرانی درگير شده بود.

اسماعيل افتخاری در 8 مهر 87 ( پارسال ) از زندان آزاد ميگردد و توسط سازمانهای امنيتی حکومت اسلامی به همکاری دعوت ميشود و يکی از مسئوليتهای که به وی محول ميگردد سازماندهی و مديريت اراذل و اوباش دستگير شده در طرح امنيت اجتماعی و استفاده از اين نيروها در انجام ماموريتهای محوله ميباشد که عده ای از اين افراد در بازداشتگاه شورآباد ( کهريزک ) بودند و عده ای آزاد شده بودند و در سرکوب اعتراضات مسالمت آميز مردم ( بعد تقلب در انتخابات رياست جمهوری 10 ) نقش فعال داشتند همگان ديدند که اين اراذل و اوباش حکومتی چطور سازماندهی شده و در کنار ساير نيروهای دولتی به سرکوب مردم ميپرداختن و همچنين خبرهايی که از درون زندان کهريزک و اوين بگوش ميرسد حاکی از آن است که اين اراذل و اوباش دولتی در ماجرای تجاوز به عنف به زندانيان نقش فعال داشته اند .


12 شهریور 1388 15:08

هیچ نظری موجود نیست: