۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

موج دستگیریهای مسیحیان به شیراز هم رسید

به نظر میرسد آنها پس از دستگیری به بازداشتگاههای اداره اطلاعات فارس در شیراز منتقل شده باشند .

به گفته منابع مطلع ، در بازجوئی از این افراد ، آنها از شخصی به نام "بهروز خانجانی" ساكن تهران و ۵ نفر دیگر نام برده اند كه گویا نقش هدایت و تعلیم آنها را به عهده داشته اند . ماموران اطلاعات شیراز طی تماس تلفنی از این اشخاص میخواهند كه جهت پاره ای توضیحات خود را به اداره اطلاعات شیراز معرفی نمایند .

منابع مذكور اضافه میكنند : در روز دوشنبه ۲۱ دی ماه سالجاری (۱۱ ژانویه ۲۰۱۰) این افراد به اسامی "بهروز خانجانی ، متیاس حق نژاد ، پرویز خلج ، ایمان فرزاد ، پطرس فروتن و مهیار" چون فكر میكردند با معرفی خود میتوانند باعث آزاد شدن سریع بازداشت شدگان شیرازی روز جمعه بشوند خود را به اداره اطلاعات شیراز معرفی كردند . اما از آن زمان تا كنون اطلاعی از هیچكدام آنها در دست نیست و به نظر میرسد همگی باز داشت و در مكان نامعلومی بسر می برند. ضمن اینكه تا ساعت درج این خبر بازداشتیهای روز جمعه نیز هنوز آزاد نشده اند .

همین منابع خبری گزارش داده اند كه ۲ تن دیگر از مرتبطین با این جمع نیز قبلا در شهرستان رشت و یكنفر در شیراز تحت بازداشت بوده اند . به این ترتیب در حال حاضر مجموعا ۹ نفر از آنان در شیراز و رشت زندانی هستند .

به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان به نقل از منابع خبری ، روز جمعه ۱۸ دی ماه ( ۸ ژانویه ۲۰۱۰) ماموران اطلاعات فارس به خانه ای در شیراز هجوم بردند و تعدادی افراد را كه گفته میشد مسیحی هستند بازداشت نمودند .

هیچ نظری موجود نیست: