۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

میترا فرهنگ و عارف ناظر از دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد با قرار وثیقه آزاد شدند.


به گزارش خبرنامه امیرکبیر در طی فجایع بعد از عاشورا و حمله وحشیانه نیروهای انصار حزب الله مشهد به دانشگاه آزاد مشهد، 210 دانشجو بازداشت شدند که به ترتیب 190 نفر آزاد و 20 دانشجو که اکثرا از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه آزاد مشهد بودند برای محاکمه به دادگاه انقلاب فرستاده شدند.

در این میان عارف ناظر مقدم از اعضای انجمن اسلامی دانشکده مهندسی و میترا فرهنگ از اعضای انجمن اسلامی دانشکده حقوق و علوم سیاسی روز گذشته با قرار وثیقه 50 میلیون تومانی آزاد شدند.

از دانشجویان بازداشت شده در روز چهارشنبه 9 دیماه، هنوز 18 دانشجوی این دانشگاه بویژه عادل طائی نیا دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه و فرشاد عزیزی مسئول ستاد88 دانشگاه آزاد و ایمان ابراهیمی از اعضای انجمن اسلامی دانشکده مهندسی و جهانبخش از اعضای حزب اعتماد ملی و انجمن حقوق در بازداشت به سر می برند.

در روز 9 دیماه نیروهای انصار حزب الله مشهد در حالی که شعارهایی در حمایت از علی خامنه ای سر می دادند به دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد حمله ور شده و به شکل وحشیانه ای دانشجویان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

رسانه های حکومتی در توصیف وقایع روز 9 دیماه دانشگاه آزاد مشهد بدون اشاره به حمله وحشیانه نیروهای سازماندهی شده و ضرب و شتم دانشجویان اعلام کرده اند که نیروهای حامی ولایت حضوری پررنگ در دانشگاه آزاد مشهد داشتند.

هیچ نظری موجود نیست: