۱۳۸۷ دی ۳, سه‌شنبه

* اعتصاب غذای اسیران فلسطینی در زندان





۲ دی ۱۳۸۷
اسیران فلسطینی زندان “اوفر” واقع در کرانه باختری، در اعتراض به خشونت های وحشیانه رژیم صهیونیستی در این زندان، دست به اعتصاب غذا زدند.
به گزارش برنا به نقل از alterinfo، فلسطینیان در بند زندان “اوفر” در نزدیکی شهر رام الله در کرانه باختری در اعتراض به خشونت ها و حمله وحشیانه روز گذشته صهیونیست ها به زندانیان “اوفر”، از روز گذشته دست به اعتصاب غذا زده و این رفتار وحشیانه را محکوم کردند
.
عمر سفی” نماینده اسیران و آزادگان فلسطینی ضمن محکوم کردن اقدام رژِیم صهیونیستی از جوامع بین الملل و مراکز مدافع حقوق بشر خواست جهت متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی هرچه سریعتر اقدام نمایند.
بنا به گفته نماینده اسیران و آزادگان فلسطین، نیروهای رژِیم صهیونیستی با استفاده از بدترین نوع آزار و شکنجه، اسیران فلسطینی را آزار و اذیت می کنند. وی افزود: تا کنون تعدادی از این اسیران، به دلیل فشار خشونت های زندانبانان، خفه شده و جان خود را از دست داده اند.
چنبش مقاومت فلسطین (حماس) نیز ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه روز گذشته صهیونیست ها به زندان “اوفر”، خاطر نشان کرد: حمله وحشیانه نیروهای رژیم صهیونیستی به اسیران این جنبش و نمایندگان اسیر پارلمان، یک جنایت تروریستی است.
یادآور می شود در جریان درگیری روز گذشته در زندان صهیونیست “اوفر”، نیروهای رژیم صهیونیستی با استفاده از گاز اشک آور و بمب های پلاستیکی هشت اسیرفلسطینی را به شدت زخمی کردند که در جریان این درگیری سه زندانبان رژیم صهیونیستی نیز زخمی شدند.
در حال حاضر بیش از ۱۱ هزار فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند که بسیاری از آنان بدون محاکمه، برای دوره های طولانی بازداشت شده اند.

هیچ نظری موجود نیست: