۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

جزئیات میهمانی شبانه آقای وزیر در باشگاه "پارک وی": کارتن هدایا پس از سفره چرب افط




برخی نمایندگان مجلس از دریافت کارتن هدایا پس از سفره چرب افطار در باشگاه پارک وی اظهار تعجب کردند.

به گزارش خبرنگار «آینده»، پنجشنبه شب، ‌تعدادی از نمایندگان مجلس به باشگاه پارک وی متعلق به وزارت کار دعوت شده بودند و در این مراسم که با حضور محمد نجار وزیر فعلی دفاع و گزینه پیشنهادی برای وزارت کشور برگزار شده بود، پس از سفره رنگین افطاری، با نمایندگان جهت دادن رأی اعتماد به وزرا به ویژه نجار به رایزنی پرداخته شد.

با پایان گرفتن برنامه و خروج نمایندگان از سالن باشگاه، آن‌ها متوجه شدند کارتنی از هدایا به رسم یادبود! در داخل خودروی آن‌ها قرار داده شده است.

علاوه بر میهمانی جنجال برانگیز مذکور، اطلاعات خبرنگار آینده حاکی از آن است که امشب نیز قرار است ضیافت آنچنانی دیگری در همین محل با حضور تعدادی از وزرا و نمایندگان برگزار شود و دولت خدمتگزار، ساده زیست و ضداشرافیگری، برای نمایندگانی که تمایلی به رفتن به باشگاه پارک وی ندارند، رستوران مجللی نیز در عباس آباد تدارک دیده است.

به نظر می رسد همان گونه که احمدی نژاد در انتخابات با روشهای خود نظیر پخش سهام عدالت و افزایش مقطعی حقوق، به جای نخبگان، طیف دیگری از مردم را به سوی خود کشید، اکنون هم که برخی از به توافق رسیدن با سران فراکسیون های مجلس ناامیدند، تصمیم گرفته اند با نمایندگان غیر مطرح وارد مذاکره شده و با وعده رسیدگی به حوزه های انتخابیه، از آرای آنان بهره مند شوند.

در این حال تعدد این مجالس هیأت رئیسه را بر آن داشت تا در پیامکی از نمایندگان بخواهد به منظور پرهیز از وهن مجلس در آنها شرکت نکنند.

متن کامل این پیامک که توسط یکی از نمایندگان در اختیار "خبر" قرار گرفت به این شرح بود: «به دلیل بازتابهای منفی رسانه‌ای به نمایندگان عزیز توصیه می‌شود از شرکت در مراسم و ضیافتهای افطاری مشترک با وزیران محترم پیشنهادی در محیط‌هایی بیرون از مجلس و ریاست جمهوری خودداری فرمایند. هیأت رئیسه مجلس»

وزرای پیشنهادی در این ضیافت‌های افطاری، به نمایندگان اعلام می‌کنند که هر نوع نیاز در حوزه‌های انتخابیه شان را رفع خواهند کرد. پیشنهاد برای بهبود وضعیت بهیاری‌ها و مساجد محل از جمله این پیشنهادات بوده است.







هیچ نظری موجود نیست: