۱۳۸۷ دی ۱۸, چهارشنبه

دهمين روز جنایات اسرائیل درغزه: هولوكاست واقعي امروز در غزه جريان دارد




بعد انسانی بحران در غزه، با کمبود سوخت، آب آشامیدنی، مواد غذایی و تجهیزات پزشکی، هر روز بر نگرانی جامعه جهانی می‌افزاید. گزارش‌ها حاکی از آن است که در ۱۰ روز گذشته، بیش از ۵۳۰ نفر از فلسطینیان کشته شده‌اند که ۱۱۰ نفر از آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.
میشل رنوف

"ميشل رنوف"، محقق انگليسي هولوكاست در گفت‌و‌گو با خبرنگار بين‌الملل خبرگزاري فارس درباره اوضاع غزه گفت: مردمي كه در سرزمين و خانه و كاشانه خود زندگي مي‌كنند امروز قرباني مي‌شوند و من نمي‌دانم كه ساير مردم چگونه شب‌ها سر خود را روي زمين گذاشته و مي‌خوابند. من همچنين شجاعت مردم غزه را تحسين مي‌كنم كه در برابر جنايات اسرائیل مقاومت مي‌كنند.
وي افزود: يهوديان پس از دو هزار سال مي‌خواهند سرزمين‌هاي فلسطيني را تحت اشغال خود در آورند. اين موضوع مانند اين است كه رومي‌ها به گذشته بازگشته و بگويند كه انگليس سرزمين آنهاست و آن را اشغال كنند.
وي اظهار داشت: ما بايد تمام كالاهاي اسرائيلي را تحريم كنيم و تمام دانشگاه‌ها ارتباط خود را با اسرائيلي‌ها قطع كنند. در كنار تحريم‌ها عليه اسرائیل، بايد ايستگاه‌هاي خبري مستقل نيز ايجاد كرد و حقايق را به مردم بيان داشت.

هیچ نظری موجود نیست: