۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

فوری ـ خبرهای رسیده

كارگران ايران خودرو جاده كرج را مسدود كردند

بنا به گزارشهای دریافتی، ساعت 18 و 30 دقيقه امروز كارگران ايران خودرو با سر دادن شعارهاى ضدحكومتى تظاهرات كرده و جاده كرج را مسدود نمودند.

درگیری از یک ساعت قبل در چهارراه ولی‌عصر و پارک دانش‌جو

درگیری از یک ساعت قبل در چهارراه ولی‌عصر و پارک دانش‌جو. نیروی انتظامی و بسیجی‌ها به گاز اشک‌آور می‌زدنددر پارک دانشجو میان مردمی که برای دیدن غرفه‌های تشکیل شده آمده بودند گاز اشک‌آور می‌زدند. مردم شعار یاحسین میرحسین می‌دادند.تو هر استگاه مترو 2 3 تا پلیس ایستاده بودموبايل هايى كه با 0999 شروع مى شود قطع، ايتنرنت در مرکز شهر و خيابانهاى کريمخان، انقلاب و عباس آباد را قطع كرده اند.

کتک زدن و دستگیری گسترده مردم توسط نیروهای سپاه و بسیج

حدفاصل خیابان ولیعصر از تقاطع فاطمی تا عباس آباد درگیری شدیدی ایجاد شده. نیروهای انتظامی نظاره گر ون فقط سپاه - بسیج و لباس شخصی ها هستند که شروع به کتک زدن مردم کردن و دستگری های گسترده ای رو انجام میدن. (بطوریکه خود من در عرض ۵ دقیقه ۱۰ نفر رو دیدم که دستگیر کردن) نکته ی قابل توجه استفاده نکردن این نیروها از گاز اشک آوره(البته تا الان) از ضد شورش و یگان ویژه خبری نیست(همه چیز دست سپاهه)

شعار جديد: "اعتراف، شکنجه دیگر اثر ندارد" در خيابان ها فرياد زده مي شود

موتور سواران سر در گم شده اند و از ترس به دست مردم افتادن در خیابانهای فرعی در حال فرارند میدان ولی عصر و اطراف ان تا بٍارک ملت مردم درحال دادن شعار و هر کس به صورتی اعتراض خود را نشان میدهد و درب خانه های مردم باز و درحال کمک به همدیگرند.

متروي دانشگاه شريف - طرشت را بسته اند تا مردم خود را به مبارزين در خيابان آزادي نرسانند.

درگیری به جنوب شهر تهران نیز کشیده شده

درگیری به جنوب شهر تهران نیز کشیده شده است. از نازی آباد تهران نیز خبر درگیری بین مردم و نیروهای ضد شورش میرسد.


هیچ نظری موجود نیست: