۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

استمداد خانواده هنگامه شهیدی از مردم و مسوولان


• مادر هنگامه شهیدی برای نجات دخترش از مردم و مسئولان کمک خواسته است. هنگامه شهیدی در ۹ تیر دستگیر شد و در این مدت خانواده اش هیچ خبری از او ندارند ...


مادر هنگامه شهیدی برای نجات دخترش از مردم و مسئولان کمک خواسته است. به نوشته ی روزنامه ی اعتماد ملی او گفته است حدود ٣۴ روز از بازداشت دخترش می‌گذرد اما در این مدت نه‌تنها هیچ خبری از وی نگرفته بلکه تلاش‌هایش بی‌ثمر بوده است.
او گفت: چندین بار با دفتر آقای دری نجف‌آبادی تماس گرفته و آنجا رفتم. به‌رغم وعده‌هایی که داده شد اما هیچ حرکت مثبتی رخ نداد. دخترم را ۹ تیر بازداشت کردند که یک روز بعد، تماس گرفت و حدود ۲ دقیقه صحبت کرد و گفت که من در اوین هستم. از آن روز تاکنون بیش از یک ماه گذشته و از دخترم هیچ خبری ندارم. نه اجازه می‌دهند که او تلفن بزند و با ما صحبت کند و نه درخواست‌های ما را برای ملاقات با او می‌پذیرند. تمام بازداشت‌شدگان در این ایام یا زنگ زده‌اند و با خانواده‌های خود صحبت کرده‌اند یا ملاقات‌های کابینی یا حضوری داشته‌اند. این کمترین حقوق یک زندانی است که همین را نیز از ما دریغ می‌کنند.
او افزود: «من خواهر سه شهید هستم و برادرانم برای این نظام جان‌فشانی کردند. آیا باید با یک خانواده شهید اینگونه برخورد کرد؟ من رفته‌ام دادگاه انقلاب از آنجا به زندان اوین زنگ زدند و پرسیدند که هنگامه شهیدی در این زندان دارید، آنها جواب دادند که داریم بعد گوشی را دادند به من. گفتم اجازه دهید با او صحبت کنم. گفتند که نمی‌شود. گفتم دخترم بیماری قلبی دارد گفتند حالش خوب است. گفتم اگر خوب است چرا نمی‌گذارید با او صحبت کنیم جوابی ندادند.»
وی تاکید کرد: من نگران حال دخترم هستم و از همه مسوولان، مردم و کسانی که می‌توانند، ‌استمداد طلب می‌کنم به کمکم بیایند و راهی برای آزادی دخترم فراهم کنند.


هیچ نظری موجود نیست: