۱۳۸۸ مرداد ۱۵, پنجشنبه

نامه اعضای هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران خطاب به آیت الله خامنه ای برای آزادی دکتر عرب

نامه اعضای هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران خطاب به آیت الله خامنه ای برای آزادی دکتر عرب

بیش از 60 نفر از اعضای هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران با انتشار نامه ای خطاب به آیت الله خامنه ای خواستار آزادی دکتر حسینعلی عرب عضو هیات علمی دانشگاه تهران شدند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر رونوشت این نامه به هاشمی شاهرودی، علی لاریجانی، زاهدی وزیر علوم و فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران ارسال شده است.

در این نامه آمده است: «به استحضار عالی می رساند که تحصن اعضا هیات علمی دانشگاه تهران در مسجد دانشگاه که با دعوت همزمان ریاست محترم دانشگاه و انجمن مدرسین برگزار شد، جهت استیفای حقوق از دست رفته دانشجویان مظلومی بوده است که به ناحق مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند. ابراز همدردی اعضا هیات علمی دانشگاه تهران از جمله آقای دکتر حسینعلی عرب (دانشیار و رئیس بخش داروشناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران) جهت تاکید در پیگیری حقوق دانشجویان بوده و اینکه افراد مشخصی و با گرایش خاصی مسئول چنین گردهم آیی بوده باشند صحیح نمی باشد.»

در ادامه این نامه آمده است: «متاسفانه با این اتهام برادر متعهدمان جناب آقای دکتر حسینعلی عرب بازداشت شدند و علیرغم 45 روز، کماکان در سلول انفرادی به سر می برند.»

در انتهای این نامه اعضای هیات علمی دانشگاه تهران خواستار آزادی دکتر عرب برای ایجاد محیطی بدون تنش در آستانه بازگشایی دانشگاه شده اند.







هیچ نظری موجود نیست: