۱۳۸۸ آبان ۱۲, سه‌شنبه

نامه سرگشاده خانواده هاي زندانيان سياسي به رئيس قوه مقننه: بهارستان صدای ما را بشنود








نامه سرگشاده خانواده هاي زندانيان سياسي به رئيس قوه مقننه:
بهارستان صدای ما را بشنود

امروز ما در ميانه فصل خزان به بهارستان آمديم تا پيام اعتراضمان را هم به شما برسانيم و هم به مردمي كه بهارستان را و شأن و منزلت تاريخي آن را خوب مي شناسند. آمديم تا زير بارش باران پاييزي از سرماي خانه هايمان با شما سخن بگوييم و دل هايي كه اين روزها در اوج بي عدالتي هايي كه بر ما و عزيزانمان رفته است، تنها به پشتيباني هاي بخش گسترده اي از مردم كوچه و خيابان و شهروندان آگاه و مسئوليت شناس و نيز مراجع عالي مقدار و نخبگان و انديشمندان و هنرمندان و بزرگان حوزه و دانشگاه گرم است.
به ما مي گويند كه شما نيز چون دلسوزاني ديگر، مجدانه در پي حل و فصل نمودن قائله اي هستيد كه آفرينندگان آن با استفاده از مصونيت آهنين روزگار به خرمي مي گذرانند و ما باور كرده ايم. گفته اند نمايندگان مردم درد مردم دارند و با اندوه آنان اندوهگين و به شادي آنان شادند و ما سعي مي كنيم باور كنيم اما نمي دانيم چرا آقايان عليرغم وعده هاي مكرر اهمال نموده و هنوز گزارشي از پرونده هاي مربوطه به مجلس ارائه نكرده اند و مجلسيان چرا پرسشگر و پيگير اين مسئله نيستند؟
اينك ما خانواده هاي زندانيان سياسي كه خوشبختانه اتهامات و افتراها برما نيز چون عزيزان دربندمان كه جرم اصلي شان اصلاح طلبي ومنتقد بودن آنان است، قابل پذيرش نخواهد بود، هم چنان مصمم به استفاده همه ظرفيت هاي قانون اساسي كشورمان هستيم و تقاضا داريم در اسرع وقت مجالي را براي گفتگويي روياروي براي شنيدن همه سخنان ما فراهم آوريد تا بهارستان همچنان اميدبخش باشد و اين خانه،‌خانه ملت بماند.

هیچ نظری موجود نیست: