۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

:تظاهرات مردم تهران به نقاط مختلف گسترش يافت:شعار تظاهرکنندگان :

مرداد :تظاهرات مردم تهران به نقاط مختلف گسترش يافت:شعار تظاهرکنندگان :
ای رهبر کودتا اين اخرين پيام است
فعالين حقوق بشر ودمکراسی در ايران
شعار تظاهرکنندگان : ای رهبر کودتا اين اخرين پيام است / جنبش سبز ايران آماده قيام است


* تظاهرات مردم تهران به نقاط مختلف گسترش يافت/شعار مردم:خامنه ای قاتله،ولايتش باطله

* شعار جديد: "اعتراف، شکنجه ديگر اثر ندارد" در خيابان ها فرياد زده مى شود.


* شعار :بسيجی واقعي، همت بود و باکری. مرگ بر ديکتاتور


* شعار تظاهرکنندگان تهران : ای رهبر کودتا اين اخرين پيام است / جنبش سبز ايران آماده قيام است

* خامنه‌ای شعبده باز، برو اممتو تنفيذ کن. دورهٔ اين شعبده بازيها "تمام است، تمام"

* مردم در حال تظاهرات از ميدان طاووس. به سمت ولی عصر در حرکت هستنند و جمعيت رو به افزايش است.
=========
تظاهرات مردم تهران به نقاط مختلف گسترش يافت/شعار مردم:خامنه ای قاتله،ولايتش باطله
بنابه گزارشات رسيده از تهران ،مردم و جوانان در نقاط مرکزی تهران دست به اعتراض زده اند و اعتراضات را به ساير نقاط گسترش دادند.
در حال حاضر مردم تهران و جوانان دختر و پسر در نقاط مختلف تهران اعتراضات خود را ادامه ميدهند و دامنه اين اعتراضات به نقاط ديگر تهران کشيده شده است .اعتراضات در ميدان رضائيها(7تير)،ميدان ولی عصر،ميدان ونک ،ميدان انقلاب و ميدان فاطمی ادامه دارد.
از لحضاتی پيش در ميدان رضائيها (7 تير ) بسوی شريعتی گروههايی از مردم به هم پيوستند و اقدام به راه پيمائی کردند. آنها در حال دادن شعارهايی عليه خامنه ای و احمدی نژاد هستند .شعارهايی که داده می شود عبارتند از ؛خامنه ای قاتله،ولايتش باطله/مرگ بر خامنه ی/ مجتبی بميری رهبری را نبينی/ مرگ بر ديکتاتور/ دولت کودتا استعفا استعفا
همچنين در حوالی پارک ساعی تعدادی از مردم اقدام به تجمع و دادن شعار نمودند .آنها شعارهايی مانند مرگ بر ديکتاتور/ دولت کودتا استعفا استعفا می دادند که با شليک گاز اشک آور نيروهای سرکوبگر علی خامنه ای مواجه شدند
مردم در ميدان ولی عصر به سوی زرتشت تجمع کرده اند و يکدست صدای مرگ بر ديکتاتور می دهند عليرغم يورش وحشيانه گله های موتور سوار لباس شخصی انها همچنان به اعتراضات خود ادامه ميدهند .
تا لحظه انتشار اين گزارش اعتراضات مردم بصورت گروهای چند ده نفره آغاز می شود تا آرايش نيروهای سرکوبگر را به هم بزنند و زمينه را بر ای اعتراضات گسترده آماه نمايند .اعتراضات اين گروها در نقاط مختلف ادامه دارد.
نيروهای سرکوبگر گارد ويژه، سپاه پاسداران ،بسيج ولباس شخصيها که بدستور علی خامنه ای وحشيانه به مردم يورش می برند و آنها را آماج باتون های خود قرار ميدهند. نيروهای لباس شخصی بصورت 2 نفره سوار بر موتور و بصورت گله های 10 الی 15 موتوره با در دست داشتن باتون به سوی جمعيت يورش می برند و انها را بشدت مورد ضرب و جرح قرار ميدهند .حوالی ساعت19:45در اثر ضربات وحشيانه باتون که بر سر و صورت و گردن آنها فرود می آمد حداقل 4 نفر زخمی بر جای گذاشته است.

هیچ نظری موجود نیست: