۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

هزینه بی‌استفاده چند صدمیلیونی آقای وزیر برای تغییر دکوراسیون

«تابناک»:هرچند علاقه مدیران دولتی به تغییر دکوراسیون دفتر کار و یا سیستم اداری حوزه تحت امرشان معضلی ریشه‌ای و دیرینه است که از دولت ششم به عنوان بخشی از فرهنگ مدیریتی باب شد، انتظار از دولت دهم، به ویژه با توجه به ساده زیستی و دوری از تجمل‌گرایی توسط آقای دکتر احمدی نژاد ـ که در عمل هم ثابت شده ـ این است که با قاطعیت بیشتری با چنین اقداماتی برخورد کند.

علاقه مدیران دولتی به تغییر دکوراسیون دفتر کار و یا ایجاد سیستم‌های غیر ضروری اداری از جمله مواردی است که سبب می‌شود، سالانه صدها میلیون تومان بودجه بیت‌المال به هدر رود؛ این رویه تنها مختص دولت کنونی نبود و در دولتهای پیشین نیز شاهد چنین اقداماتی بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ، یکی از وزرای دولت دهم پس از مراسم تودیع و معارفه خود، از معاونت مالی و اداری آن وزارتخانه خواسته است تا سه طبقه انتهایی ساختمان اصلی وزارتخانه را تخلیه و آن را به عنوان حوزه ریاست آماده سازی کند.

یک منبع آگاه در این وزارتخانه به «تابناک» گفت که آقای وزیر در دستور خود تأکید کرده است که این کار در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش دیدارهای مردمی با شخص وزیر است و بنا بر اطلاعات رسیده، پس از آنکه مبلغی حدود سیصد میلیون تومان برای اجرای دستور آقای وزیر هزینه می‌شود، وی به یکباره از دستور پیشین خود منصرف شده و به معاونت مربوطه اعلام می‌دارد که نیازی به ادامه کار نیست و ایشان از دفتر وزیر سابق استفاده خواهد کرد.

این گزارش می‌افزاید: هرچند علاقه مدیران دولتی به تغییر دکوراسیون دفتر کار و یا سیستم اداری حوزه تحت امرشان، معضلی ریشه‌ای و دیرینه است که از دولت ششم به عنوان بخشی از فرهنگ مدیریتی باب شد، اما انتظار از دولت دهم، به ویژه با توجه به ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی توسط آقای دکتر احمدی نژاد ـ که در عمل هم ثابت شده ـ این است که با قاطعیت بیشتری با چنین اقداماتی برخورد کند.

گفتنی است، پیش از این نیز موارد متعددی از چنین اقداماتی در گذشته و حتی دولت گذشته دیده‌ایم. ماجرای معروف سفیر ایران در یکی از کشورهای آمریکای شمالی که برای طراحی ساختمان سفارت معماری را از ژاپن برای کار دعوت کرده بود و یا یکی از قائم مقام‌های وزرای دولت نهم که برای تعبیه سرویس بهداشتی در اتاق کارش دستور داده بود در بیش از ده طبقه از ساختمان محل کارش تغییر فیزیکی ایجاد کنند.

باید گفت که می‌توان موارد بسیاری از این دست برشمرد که با یک حساب و کتاب ساده، در صورت تداوم این رویه، سالانه شاهد هدر رفتن سرمایه چشمگیری خواهیم بود که هیچ تأثیری در نوع و میزان خدمات رسانی به مردم ندارد.
نظرات بینندگان:
لطفا یه سری هم به دانشگاه علوم پزشکی …(معاونت بهداشتی)بزنید و معنی ولخرجی( برای تغییر دکوراسیون یک سالن 50 نفره) و خرید لپ تاپ برای تک تک اعضای واحد مبارزه با بیماریها ،که معاون بهداشتی فعلی نسبت به این واحد تعصب خاصی دارد را ملاحظه بفرمایید
چشم و دل نمايندگان راي دهنده اعتماد به دولت دهم روشن،
محمد حق خواه
جانباز 70 درصد
اگه خبرتون راست بود اسم وزیر رو میزدین .. چون شماها که ماشاالله در تخریب دولت از کسی هراسی ندارین
این هزینه ها که چیزی نیست. میلیاردها دلار (معادل هزاران میلیارد تومان) بصورت غیرقانونی صرف واردات بنزین می شود و صدای کسی در نمی آید. آن وقت همه مسئولان، مردم بیچاره را به قانونگرایی دعوت کرده و تهدید به برخورد با بی قانونی می کنند. ظاهراً قانون درکشور ما فقط برای مردم عادی است.
زیبا سازی دفاتر مدیران به ذات دارای اشکال نمی باشد اما در صورتیکه مردم محتاج نان شب نباشند.
در جهت اصلاح الگوی مصرف. صلوات اللهم صل علی محمد وال محمد
این که تازگی نداره! لطفاً خبر های تازه و بدیع رو اعلام فرمایید!
يك جوري نوشتي كه مثلا اولين بار نه بابا
اينكارها از ابتدايي ترينشه
اینم روی هزینه تبلیغات انتخاباتی که توسط مردم خود جوش پرداخت شده است!!!!!
خیلی جالبه که دلتون براشون میسوزه و پدرانه رفتار می کنید. فکر کنید که اگه امام علی(ع) بود به این وزیر لایق چی می گفت.
رییس جمهور از حقوق این وزیر کسر همین 300 میلیون تومان را کسر کند تا بقیه وزیران و دولت های بعدی نیز حساب کار را بکنند و یکی دیگر به افتخارات و شکفتی های رییس جمهور اضافه شود.
در مورد طراحی سفارت دریک کشور باید بگویم که خیلی از کشورها برای نشان دادن قدرت واعتبار خود از معمارهای مطرح دنیا استفاده میکنند چرا که ساختمان سفارت بسیار اثر گذار است. اما راجع به بقیه ماجرا باید بگویم که ما ضرب المثلی داریم که میگوید “ندید بدید وقتی که دید……..”
شما تابناکیها چقدر فضولید تو زندگی خصوصی مردم هم دخالت می کنید !
بذارید زندگی شونو بکنند
… بذارید پوزشو بده
عادی است
چند صد میلون که پولی نیست شش صفر یردار میشه سیصد تومان بد گفتم
لطفا یه سری هم به شرکت ب.. آ ..س بزنیدوازتجمل گرایی وفسادآن گزارش تهیه نمایید.
ما فکر کردیم فقط وزارتخانه ما از این خرج ها می کند!
تابناکی ها ساده نباشید.این جور مسائل با عوام فریبی ها سر پوش گذاشته می شود.
شما گزارش و اسامی این مدیران و وزرا را به صورت نامه کتبی به رئیس جمهور بدهید اگر اقدامی نکردند در سایت اسامی این مدیران را درج کنید تا مردم آنها را بشناسند
خدا به خیر کند; وزیر راه میخواهد انقلاب ریلی راه بیندازد(ستون طنز اعتماد)
دست اين وزير درد نكند حداقل تعدادي كارگرو عمله و بنا و نقاش و….ايراني مشغول كار ميشن بهتر از اينه كه هزينه ي خريد كامپيوتر براي فلان مدرسه خاجي بشه يا…… لا الله ….
بابا ايشون كه وزير هستند و شان و جايگاهي دارن. در مجمع جهاني … مدير كل جديد حوزه رياست آن چنان تغيير دكوراسيوني در يك اتاق 12 متري داده كه ادميزاد حيرون و هاج و واج مي مونه. دل خوشي داريد ها .
واقعا جاي تاسف داره كه بسياري مردم از جمله خود من ماههاست در انتظار دريافت يك وام كم بانكي براي كار هستيم ميگويند بودجه نداريم آنوقت به اين راحتي سيصد ميليون پول رو اصراف ميكنند…بار خدايا ريشه تبعيض و ظلم را بر كن
آقای …. که قبلا معاون امور بین الملل سازمان …. بود عینا همین کار را با دفتر خود کرد. از کارمندان آنجا سوال شود به صدق گفته من میرسید. میلیونها تومان خرج کرد فقط برای چند ماهی که آنجا حضور داشتند. ساده زیستی که آقایان از آن دم میزنند فقط برای … کردن مردم است و بس.
به نظر من کار خوبی است. واسه چند نفر اشتغال زایی می شود. در این رکود اقتصادی این کارا خیلی هم بد نیست. پول میاد تو بازار.
مدیر کل که 50 میلیون تومان خرج دکواسیون دفتر کارش می کنه باید وزیرش 5میلیارد تومان هزینه کنه بازم انصاف وزیر(یکی از مدیر کل های ….)
هیچکدام از شما دلتان به حال مردم و ایران نمیسوزه و به فکر منافع از دست رفته تان هستید خدا باید به داد ملت ایران برسه بالاخره روز حساب نزدیکه
چه اشکالی دارد که در جامعه زیبا سازی انجام شود؟
ی سری هم به وزارت … بزنید این که ولخرجی وزیره یه حرفی بیایید ببینید ولخرجی ها اینا پای کیه
آقا شما نمیدانید در این شرکت ا.. س… چقدر برای تغییر دکوراسیون داده میشود چقدر درصد میخورند خدا میداندو بس
لطفا یک سری هم ف.. خوزستان بزنید
وزرا حق دارند. وقتي مديرحراست … استان تهران دستور ساخت توالت اختصاصي براي خودش ميدهد درحاليكه مدت مديريتش كمتراز يكسال است وقراراست جابجا شودحقيقتاً وزرا حق دارند
اینکه چیزی نیست معاونت پشتیبانی دانشگاه ما به نام دکتر م ر د تا حالا سه بار دکوراسیون عوض کرده و هر بار بیش از ده تا بیست میلیون هزینه داشته است در حالیکه ریاست دانشگاه نیز بیش از اندازه ادعای صرفه جویی را دارند
بد گمانی خوب نیست
نیت خیر داشته
چرا نام وزارت را مشخص نمي كنيد تا مشخص شود دستور كدام وزير بوده است زيرا امسال سال اصلاح الگوي مصرف است ولي شايد ايشان خواسته است اشتغال ذايي انجام دهد
دزدي فقط از ديوار مردم بالا رفتن نيست كه از بيت المال دزديدن هم هست تو ايران مليون ها نفر در فقر مطلق زندكي ميكنند واين بي لياقتها به فكر دستشوي زدن وتعغير دكور دفترشان
لطفا سری هم به مجمع …و زیرمجموعه های آن بزنید تا معنی به هدر رفتن بیت المال را به معنای کلمه دریابید تازه چندسالی است که به علت کم کردن بودجه و مسائل سیاسی این مسائل کمتر شده است
خبر نصفه و نیمه بدرد خودتون میخوره ، اگه جرات عرضه دارید نام وزیر رو بکید.
آقا برید شهرداری … ساختمان مرکزی آن را ببیند منشی شهردار بمن گفته مگه صدو چند هزار تومان پولی که اومدید شکایت میکنید گفتم مادر من یک مستمری بگیر با حقوق 400 هزارتومانی با پنج تا بچه گفت عوضش خونتون کلی پولش بهش گفتم بابا این خونه مال سی سال پیش چه ربطی داره بعد فهمیدم آقا ماهی1400000 حقوقشه بخاطر همین انقدر گستاخه اونجا فهمید تو یک شرکت بازرسی با مدرک مهندسی با ده سال سابقه پانصد هزارتوان میگیرم چقدر بدبختم وای به حال مادر بی گناهم
هرچند شما نظرات كاربران را گزينشي ميزنيد اما خوب است به طبقه پانزدهم وزارت … هم سري بزنيد تا بدانيد درسال صلاح الگوي مصرف چه ميكنندضمنا 45 نفر نيرو از اقوام و آشنايان اضافه كرده اند.
کاش این رو هم می نوشتید وزیر راه دولت آقای خاتمی، 1,700,000,000 تومان برای افتتاح فرودگاه امام !!!!خرج کرد!
اینکه چیزی نیست در برخی جاهای دولتی برای توالت مدیر کل یا رییس که مجزا ساخته میشه هزینه های صد میلیونی میکنند یعنی حتی ایشان…را هم راضی نیستند با …دیگران (کارکنان) قاطی شود
يادم مياد براي تخريب و استيحضاء آقاي خرم چقدر هزينه دکوراسيون دفتر کارش را بهانه قرار دادند
بسيارعادي است
با مطالعه تاریخ بیهقی به راحتی می توان فهمید که ” وقتی کارهای کلان به افراد خرد واگذار شود ” و برعکس چه بر سر مملکت می آید.
ای بابا اصلاً ولش کن این همه گفتیم به کجا رسیدیم. چیزایی رو که با چشم دیدیم و لمس کردیم به بازرسی … اما …..
دل به چی خوش کنیم. اگه حرف هم بزنیم میشیم تخریبچی دولت !!!
یادتون باشه مجلس زمان خاتمی وزیرش رو به همین خاطر برکنار کرد
حالا ببینیم اینا چه میکنند
گرچه دولت خودی و اصولگراست!!!
خدا كنه به اين پولها ختم بشه . والا ما به اين پول راضي هستيم . مدير قبلي شركت س.. كه معرف حضور همه هست در دوران مديري خود يك پسر متولد 62 رو مياره بعنوان رييس دفتر . زماني كه راضي نميشه مياد حوزه دفتر خودش رو به مديريت تبديل مي كنه . يعني آقاي تش… متولد 62 ميشن مدیر دفتر مدير عامل كه از تمام مزاياي مديري استفاده مي كنن. جالب تر اينكه اين آقا عضو هيئت مديره شركت س.. آ… هم هستند . حالا بگين دكوراسيون .
خداييش خنده دار نيست .
باورم نمیشه یعنی از نظر سایت شما احمدی نژاد صفت خوبی هم دارد؟!! واقعا شوکه شدم! شما رو چه شده که دمی انصاف پیدا کردید؟!!!
یادم است در فیلم تبلیغاتی دکتر احمدی نژاد جایی ایشان وارد دفتر استاندار می شود و می بیند که هزینه هنگفتی کرده است. در جا می گوید دل به دنیا بستی بدون که بهت وفا نمی کنه و بلا فاصله استاندار ولخرج را عزل می کند. ببینیم به وزیر هم وفا میکند یا نمی کند ؟!
کاش پنجاه میلیونش رو به من می داد. زندگیم زیر و رو می شد. وای خدای من!!
بابا این هزینه 300 میلیونی را بدید که به اون جوانی که خبر دادید که احتیاج به عمل داره و عکسش را هم انداختید و یکی از همین دادگستری ها براش گریه کرد و اگر لطف کنید به اون فرد هم بگید لازم نیست گریه کنه اگر راست میگه جلوی این افرادی که این طوری می خوان ولخرجی کنه را بگیره – “خبر -
دولت عدالت محور در وضع اقتصادي كنوني جامعه البته نه براي خود بلكه براي تكريم ارباب رجوع مي تواند با هزينه هاي معقول نيز اماكن خود را بهسازي كند. فراموش نكنيم هزينه منطقي و معقول لازم است چيزي كه شايسته نيست ريخت و پاش و اشرافيگري در حوزه زندگي خصوصي و اجتماعي است.
بابا تو رو خدا يه فكري هم به حال ما بدبختايي كه يك شركت دكوراسيون راه انداختيم و چند تا جوون رو مشغول كار كرديم بكنين !

تابناک نمی دانم چرا انعکاس نمی دهید ولی باز می گویم که شاید اینبار منعکس کنید- در صندوق م..ا.. برای بازنشستگان بانک ملی سنگ تمام گذاشته اند چه رسد به میزوصندلی-آخه ما جوان بیکار نداریم طفلکی
با سلام
لطفا اعلام كنيد!مابايد به حساب اين وزارتخانه كمك هاي خود را واريز كنيم يا آن جوان وراميني كه پايش بعلت عفونت پنجاه سانت پهن شده
ایشان از دو سانس استخر نیز در هفته استفاده می کند !!!
حتما انتظاردارید وزیر برای کارش از دفتر ساده استفاده نماید . یک وزیر باید آنقدر دفترکارش مجلل باشد که مراجعه کننده در بدو ورود مات شود اینکار برای سرافرازی اسلام که دولت دهم نماد واقعی آن است ضروریست
وزیر …. را می گویید.
باید منتظر ماند و اقدام دکتر احمدی نژاد را دید !
اگه راست میگی بگو کدوم وزیره تا خودم اخراجش کنم.
آقاي خرم و دو معاونش و برجي در شهرك غرب هنوز خبرش تازه است.
درشرایطی که کارخانه ها وکارگاه ها آرام آرام دارندتعطیل وکارگران بیکار می شوند چنین کارهایی زیاده روی محض است
خبر رساني نصفه ونيمه چه معني دارد؟ اين اقاي وزير كيست؟
ایشان را می شناسم. در انتصابات اخیر خود از نیروهای اصلاح طلب استفاده نموده است و مانع ادامه فعالیت نیروهای حامی احمدی نژاد شده است.
لطفا” سري هم به كاخ ب… كه با هزينه ششصد ميليوني در طبقه فوقاني شركت س… گ… واقع در كيلومتر…جاده مخصوص بزنيد
بنده کارمند وزارت …هستم. خبر شما را تأیید می کنم.
ملت خواستار استیضاح این وزیر از سوی نمایندگان مجلس هستند …
البته فرقی نمی کنه که کی در کدام دسته و گروه سیاسی است باید تمام پول رو از وزیر بگیرند تا برای دیگران عبرتی باشد.
اين مسائل ربطي به هيچ دولتي چه در گذشته و چه آينده ندارد . به مسائل فرهنگي غلط كه ما با آنها بزرگ شده ايم و همچنين به فرايند ناصحيح اجتماعي شدن ما ايراني ها برمي گرده كه براي كسب احترام و منزلت بيشتر و جبران خيلي از كمبودهاي شخصيتي مان همه كاري رو انجام مي دهيم و همچنين نهادينه شدن فرهنگ غلط اسراف در بين ما .
این وزیر این ادعا می کند که دکترای ا.. دارد و استاد است، ولی حتی یک کتاب ننوشته !!!!!!!
ایشان در زمان معاونت – هیچ یک از مدیران خود را به دفترش نمی پذیرفت ……..
آقائي كه كوركورانه ازدولت دهم حمايت ميكني
كمي چشمان … راباز كن وحقايق رابهتر ببين
بابا این چند صد میلیون تومان که همش کاغذ پارست پول که نیست!!!!!!!!
اصولا تابناک نظرات من رو نمی نویسه فکر کنم چون فقط حرفای خودش رو به عنوان پیام مردم می زنه تا بگه وای چقدر مردم سایت ما رو می بینند ولی در کل خوبه نظرات من رو خودشون می بینند حد اقل .
درباره خبر نیز بگم نوش جون اونایی که می رند رای به دکتر می دند . البته دکتر و مهندس هر دو یکی هستند همیشه اینطور بوده
بهتره یک سری هم به استانداری .. بزنید! با اینکه بودجه امسال استان 30% کاهش پیدا کرده، ولی هزینه گزافی برای دکراسیون چوبی اتاق ها داره میشه!!!
این مسائل واقعا باعث تاسف است. در شرایطی که ایران با خودکفایی و تکیه بر انرژی هسته ای بومی باعث غرور و افتخار کشور می شود، در جای دیگر فردی که قرار بود مقام بالایی را در دولت دهم کسب نماید سفری کمتر از ده روز به همراه دو نفر از همراهانش به یکی از کشورهای آمریکای شمالی می نماید و بالغ بر 400 هزار دلار هزینه سفرش می نماید. در حالی که یک مقام ارشد غربی با مبلغی کمتر از یک بیستم مبلغ مذکور به یک کشور آسیایی سفر کرده و دهها برابر آن مبلغ بعنوان منافع ملی به کشورش جذب می نماید. ای کاش این مدیران عالی کشور نیز دلشان بحال این بیت المال می سوخت . هر دوره ای که صاحبان مملکت و والی های کشور دلسوزانه به ارزشهای ملی توجه کرده اند افتخاراتی را برای کشور کسب کرده اند.
لطفا نام وزرات خانه را اعلام بفرمایید(اگر به گزارش گر و منبع مطلع در وزارت خانه اطمینان دارید چون کسی که باید خجالت بکشد وزیر دولت است نه خبر گذاری؟!!!!!
چون این طور خبر رسانی هیچ دردی را دعوا نمی کند هر چند حدس می زنم وزیر فامیل … است
از این حیف ومیل ها کم نیست و چیز عجیبی نیست ولی وزیر دولت مدعی ساده زیستی و….خیلی زشت است
چیزی که باعث اصلاح عملکرد مسولین می شود همین در امان نبودن از گزند رسانه هاست (شاید علت اصلی انصراف از دستور قبلی خود؟!)(چون فکر کنم قبلا به صورت جزئی رسانه ای شد؟!
با این خبر رسانیتان رییس جمهور محترم را حسابی گیج کردید ! حالا باید تک تک وزارتخانه ها را به دنبال این وزیر بگردد .
اگر اين اقاي خاتمي نبود كه شما همه مشكلات مربوط به خود را به گردنش بيندازيد معلوم نبود كه چه بايد ميكرديد. نه……..غلام
چگونه در ان دنيا ميخواهيد جواب اين دروغ پردازي ها و جوسازي ها بر عليه افراد خدوم را بدهيد و در وزارتخانه اي كه اسم برديد مسئول هستم و از قضا مسئول مستقيم اينكار خدا را گواه ميگيرم يك دهم اين مبلغي هم كه گفته ايد هزينه نشده و اين مبلغ در راستاي بازسازي ساختمان است و نه دكوراسيون لطفا اگر هنوز اعتقاداتي برايتان باقيمانده حداقل حضورا بيائيد ببينيد و بعد قضاوت كنيد
بنده خدا که پشیمون شده و منصرف شده؟ شماها دیگه کی هستید!
ای آقا چرا با اعصاب درب و داغون مردم بازی می کنيد

مشکل برای همیشه حل می شود.
صد رحمت به اين آقا که اين هزينه را صرف بهينه سازی ساختمان محل کار خود کرده و مثل يک عده از مديران ارشد شرکت ت.. ن.. ب..آذربايجان شرقی پاداش تخصيصی از شرکت ت.. را که نتيجه عملکرد مطلوب واحدهای اجرايی و ان هم توسط کارکنان رده پايينشرکت را بين خود تقيسم نمی کنند . جهت مزيد اطلاع اختلاف بين کمترين مبلغ تخصيصی پاداش به کارمند و بالاترين مبلغ تخصيصی دقيقا 3975000تومان می باشد . ضمنا اگر اهل قلم تابناک در کار خود صديق هستند اين موضوع را به سازمان بازرسی ارجاع فرموده و موضوع را تا حصول نتيجه دنبال نمايند تا بدينوسيله صدق گفتار آن اهل قلم لااقل برای يکی از خواننده گان مطالبتان روشن گردد . منتظر نتيجه کارتان هستيم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما تابناکی ها بسیج شدین دولتی که از بتن جامعه و از وزرای ساده زیستی مثل خود دکتر احمدی نژاد تشکیل شده رو تخریب کنین خدارو شکر مردم چشم دارند و می بینند. من نمی گم هیچ اتفاقی نمی افته ولی مسلما از این جور چیزها در دولت مردمی کمتر اتفاق می افته. شما هم نام وزیر وخرجی که کرده را اعلام کنید مدرک هم ارائه کنید نه این که هرچی دستور گرفتید اعلام کنید. در ضمن وقتی برای افتتاح (نه برای ساخت) یک سد یا حتی یک پل ساده درون شهر چندین میلیارد تومان صرف می شد. بعضی رئیس جمهورها به پسر یکی از مدیرای کل پراید هدیه می داد شما و سایتتون کجا بودید؟
ايراني ها طبيعت شان دوستي با زيبائي وهنراست .
آياحضرت علي (ع) نيز در معرفي افراد كه از كار منفصل مي فرمودند ، بجاي معرفي افراد از حروف الفبا استفاده مي فرمود يا اينكه بلافاصله از كار بركنار مي كردند ؛ و شما نيز اگر سندي دال بر اصراف هر كسي داريد چرا پشت پرده حرف مي زنيد ؛ اگر مي ترسيد ، دم فرو بنديد و گرنه دزد سر گردنه را معرفي نمائيد تا مردم بدانند كه در كشور چه مي گذرد ، واقعاً‌ افشاگري را به نرخ روز حساب نكنيد ، قبل از انتخابات و بعد از آن چگونه پته همه را به آب مي ريختيد .
جالب است چه پول هایی!!!!من یک کارمند تحصیل کرده این مملکتم با ماهی 400 هزارتومان که در یکی از منطقه محروم اصفهان کار می کنم این ماه گفتند جایی که ما کار می کنیم دیگر منطقه محروم نیست و فوق العاده اش را از اول سال از ما کم کردن حدود 80 هزارتومان.حالا من موندم این کسری را چه جوری جبران کنم؟خدایی 80 هزارتومان کجا و پولهای که آن جور خرج می شود کجا!!!!
سيچرا نام وزارتخانه مربوطه را ننوشتيد ميترسيدنانتان قطع شود
در خوزستان تنها چیزی که وجود ندارد کار است . در عوض بعضی مدیران کل هرچه فک و فامیل دارند استخدام ومناصب را به آنها می دهند و بی کس کارها هم در اداره هاشان سرگردان . شعارهای آقایان هم که گوش فلک را کر کرده .خدا به داد ملت برسد .
کشيراني جنوب خط ايران هم توش از اين کارا شده
ما شا الله به این صر فه جویی
یکی از خوانندگان اونوری(دولتگرا)نوشته اگه تابناک خبرش راست بود اسم وزیر را میزد .این خواننده یا خیلی کوته فکره یا فوق العاده زیرک .مگه نمیدانه اسم وزیر را زدن یعنی فیلتر و توقیف.
آقای وزیردرکشورمامردم فقیری زیادی وجودارند که بایک دهم این مقدارپول می توانندبرای خودشان سرپناهی بسازند چشم ریس دولت روشن باد
کجایش را دیده اید رئیس سازمان ج… استان فارس…. نیز پس از انتصاب به ریاست در دولت نهم جهت مقابله با اشرافیگری ودرسال اصلاح الگوی مصرف مبلغ چند ده میلیونی تومانی را خرج حوزه ریاست سازمان می نمایند تا مبارزه با اشرافیگری در این دولت نیز کامل شود .
جهت انجام كارهاي مهم ابزار مناسب لازم است
هر چی لر میگه از دل پر میگه .هرگز از نیروهای شما در دولت استفاده نخواهند کرد .واین شانتاژها ره به جایی نخواهد برد
چرا نمي گيد كه اين وزير همون آقاي … وزير …؟
از بقيه كارهاش خبر نداريد اين كه سهله
بد نيست سري هم به استفاده بي حد و حصر منشي هاي آقاي وزير … از بيت المال بزنيد!!
این هم یک خبر از دانشگاه .. در خصوص صرفه جویی!! پردیس کشاورزی و منابع طبیعی این دانشگاه در یک اقدام انقلابی! اقدام به افزایش حق مدیریت هیات رئیسه و قطع اضافه کاری کارمندان خود نموده است !!! تبریک به چنین مدیران شجاع و دلسوز!!
علت قطع اضافه کاری کارمندان کمبود بوجه اعلام گردیده است.!!!!مرگ خوب است ولی برای همسایه
اون دستشویی هم ربطی به تکریم ارباب رجوع دارد ؟؟
حالا تابناک میترسه اسم ها رو فاش نمی کنه ، من موندم کاربرانی که موارد مشابه ذکر شده در نظرات رو سراغ دارن از چی میترسن که همش … میزارن+ از ماست که بر ماست + شما ها که از فاش کردن اسم چندتا دزدِ مال مردم خور می ترسید بهتره برید کشکتون رو بسابید عمو…
لطفا نام وزارتخانه را بنویسی
10قانونی در مجلس بگذزد تا ایشان موظف شوند دزصد هزینه های را از حقوق خودشان بدهند.

هیچ نظری موجود نیست: