۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

مرگ بر خمینی


علی ناظر


آیا بازهم باید بنویسم که از این سید موسوی نه سبزی روئیده خواهد شد و نه پویایی؟ آیا بازهم باید بنویسم که هرکس که ادعای رهبری، دموکراتیکی، و دفاع از تغییر می کند باید بگوید "مرگ بر خمینی" وگرنه همهء حرفهایش پوچ است؟ می دانیم که من این شعار بغایت انقلابی را برای اولین بار مطرح نکرده ام. این خط قرمز را میلیشای جوان با خون سرخ خود کشید و ماهیت دغلکاران و خمینی صفتان را بر ملا کرد، و جوانان رادیکال در 16 آذر 1388 آن خط انقلابی را پررنگتر کرد.

"نخست وزیر محبوب امام خمینی"، مردم را مدیون آن نماد جنایت می داند، و فراموش می کند که این مردم بودند که او و خمینی صفتان را بر مسند قدرت نشاندند. این خمینی و آخوندها هستند که به مردم غیور ایران بدهکار هستند. خبر زیر را ملاحظه کنید:

علی ناظر 20 آذر 1388

خبرآن لاین - 20 آذر 1388

اظهارنظر میرحسین در باره اهانت به تصویر امام (ره)/ هرکس محبتی به من دارد این کار را جایزنمیداند

مهندس میرحسین موسوی پاره کردن عکس امام در جریان وقایع 16 آذر را کاملا مشکوک و یک اقدام ضدانقلابی دانست .

وی در پاسخ به این سئوال روزنامه جمهوری اسلامی که موضع شما درباره پاره شدن عکس امام و نشان دادن صحنه اهانت به عکس امام از سیمای جمهوری اسلامی و تلویزیون های بیگانه چیست گفت : حضرت امام خمینی احیاگر دین در قرن حاضر و بیدارگر بزرگ ملت ها برای مبارزه با مستکبران است . ایشان به گردن همه ملت ها به ویژه ملت های مسلمان و مردم ایران حق بزرگی دارند و قطعا هیچ انسان منصف و مومنی به خود اجازه نمی دهد چنین اهانتی به عکس ایشان بکند.
میرحسین موسوی افزود : کسانی که به اینجانب محبتی دارند هرگز کوچکترین اهانت به حضرت امام خمینی را جایز نمی دانند و حفظ حرمت امام را واجب می دانند. اطمینان دارم که دانشجویان هرگز دست به چنین ساختارشکنی هائی نمی زنند زیرا همه میدانیم که دانشجویان به امام عشق می ورزند و حاضرند برای آرمان های امام جان فشانی کنند.
مهندس موسوی گفت : اطلاعات دقیقی درباره اینکه اصولا چنین کاری صورت گرفته باشد ندارم کما اینکه درباره عاملان این اقدام ساختارشکنانه نیز اطلاعات روشنی نداریم ولی بهرحال اگر چنین کاری صورت گرفته باشد این یک اقدام مشکوک است و پخش آن صحنه ضدانقلابی از سیمای جمهوری اسلامی نیز اقدام نادرستی بود. از رسانه های بیگانه که همواره درحال دشمنی با نظام جمهوری اسلامی هستند انتظاری جز این نیست که با سواستفاده از این قبیل حوادث مرتکب چنین اقدامی بشوند اما چنین اقدامی توسط رسانه ملی که موجودیت خود را به برکت انقلاب عظیمی که به رهبری حضرت امام خمینی پیروز شد مرهون است بهیچوجه قابل قبول نیست .

http://www.khabaronline.ir/news-29459.aspx

فارس – 20 آذر 1388

نمازگزاران قمي هتك حرمت به ساحت بنيانگذار انقلاب را محكوم كردند؛

اي دشمن خميني(ره) مرگت باد، مرگت باد

خبرگزاري فارس: نمازگزاران جمعه قم با برپايي راهپيمايي با شكوهي هتك حرمت به ساحت بنيانگذار انقلاب اسلامي را محكوم كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس از قم،‌ در پي هتك حرمت به ساحت بنيانگذار انقلاب اسلامي در ايام روز دانشجو از سوي برخي از معاندان نظام و شكست خوردگان انتخابات اخير نمازگزاران جمعه قم پس از اقامه نماز جمعه وحدت آفرين اين هفته قم كه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با برپايي راهپيمايي خودجوشي ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌‌هاي امام راحل و تجديد بيعت با مقام عظماي ولايت هتك حرمت نسبت به بنيانگذار انقلاب اسلامي را محكوم كرده و آمادگي خود را براي مقابله با هنجار شكنان اعلام كردند.
در اين راهپيمايي كه از شبستان امام خميني حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا ميدان شهدا قم برگزار شد، راهپيمايان قمي به سردادن شعارهاي مرگ بر منافق، «ما اهل كوفه نيستيم، علي تنها بماند»، «عمار وار بايد ياري كنيم علي را، بايد كه سرسپاريم فرمايش ولي‌ را»، مرگ بر ضد ولايت فقيه، «اي رهبر آزاده آماده‌ايم آماده»، «آشوب‌گر فراري دستگير بايد گردد، در برخورد قضايي تعجيل بايد گردد»، «اي دشمن خميني، مرگت باد مرگت باد»، «خواص بي‌بصيرت، مايه ننگ ملت» و... پرداختند.
راهپيمايان قمي در پايان با تجمع در ميدان شهداي قم با صدور بيانيه‌اي آمادگي همه جانبه خود را براي حمايت از مقام عظماي ولايت خواستار شدند.

سایت تغییر: ۱۸ آذر ۱۳۸۸

نامه مهدی کروبی به رییس سازمان صدا و سیما; آیا می دانید به دست خود تبر به تنه چه درختی می زنید؟

در پی انتشار تصاویری موهون در اخبار ۳۰/۲۰شب گذشته؛ مهدی کروبی در نامه ای به ضرغامی توصیه ها و تذکراتی را به وی یادآور شد. متن کامل این نامه بدین شرح است:

برادر عزیز جناب آقای مهندس ضرغامی

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

به تلاش های شخص جناب عالی در سازمان متبوع خود احترام می گذارم اما متاسفانه برخی از مجموعه های خبری این سازمان اقدام به تفرقه پراکنی و توهین مسلم و مبرز به بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران و خدمت گذاران سی ساله آن کرده و می کنند. آخرین نمونه تاسف بار آن انتشار فیلم هایی از وقایع ۱۶ آذر بود. در برنامه خبری ۲۰:۳۰ قلب واقعیت شد و برای اولین بار تصاویری از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش شد که حاکی از پاره شدن پوسترهای امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی ایران که مورد احترام مردم است ، بود. در کنار این تصاویر، متاسفانه تصاویر مونتاژ شده ای از دانشجویان معترض نشان داده شد که این گونه استنباط می شد عکس های بینانگذار انقلاب توسط این داشنجویان پاره و مورد تعرض قرار گرفته است. به نظر می رسد برخی عامدانه به دنبال بد نام کردن اعتراضات واقعی و حقیقی مردم که پس از انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است، می باشند و درصدد هستند راه را برای جریانات افراطی که جز به قانون شکنی و سرکوب مردم نمی اندیشند، باز کنند.

از شخص جناب عالی درایت بیشتری انتظار می رود. آیا می دانید به دست خود تبر به تنه چه درختی می زنید؟ صدا و سیما باید مظهر نماد ملی و وحدت اسلامی باشد و از ورود به تنازعات سیاسی بپرهیزد اما متاسفانه مجموعه ای در این سازمان شکل گرفته است که بر این اعتقاد است با هزینه کردن نام و اعتبار امام، سرکوب مردم را توجیه نماید. لذا انتظار می رود ریاست این سازمان با ذکاوت بیشتری مانع از تکرار این نوع برنامه ها شود.

مهدی کروبی

۱۷/۰۹/۱۳۸۸

فارس، 21 آذر 1388

عضو شوراي مركزي اعتماد ملي در گفتگو با فارس:

افراد درون نظام خط خود را از اهانت‌كنندگان به امام جدا كنند

خبرگزاري فارس: عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: همه كساني كه خود را در درون انقلاب مي‌دانند بايد خط و مشي خود را از اهانت‌كنندگان به امام جدا كنند و صريحا نسبت به اينگونه اقدامات واكنش نشان دهند.

كرم بشارت عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس،‌ با اشاره به اهانت نسبت به ساحت امام راحل گفت: امام خميني(ره) شخصيتي است كه با مبارزات سياسي، انقلابي و مذهبي خود با رژيم ستم‌شاهي به مردم و نظام اسلامي عزت جهاني داده و براي هميشه نظام اسلامي را در جهان سرفراز كرد.
وي افزود: هرگز كساني كه با اهانت به امام عظيم‌الشان قصد پيشبرد اهداف خود را دارند موفق نخواهند بود و آنها بايد بدانند كه نظام، مردم و مسئولان ذره‌اي از آرمان‌ها، اهداف و شخصيت بلند امام راحل عقب نخواهد نشست البته آنها بايد بدانند كه اين اقدام هيچ مشكلي را هم حل نخواهد كرد.
عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در ادامه تصريح كرد: حزب اعتماد ملي شديدا اين قبيل اقدامات را محكوم مي‌كند و هرگز در برابر چنين اقداماتي سكوت نخواهد كرد چراكه امام همواره در قلوب همه مردم و مسئولان كشور و حتي آزادگان جهان به عنوان رهبري ديني و آزاد انديش وجود داشته و از اين پس هم وجود خواهد داشت.
بشارت ادامه داد: همه كساني كه خود را در دوران انقلاب مي‌دانند بايد خط و مشي خود را از اين گونه اقدامات جدا كرده و صريحا نسبت به اينگونه اقدامات واكنش نشان بدهند چراكه هرگونه سكوت در اين باره مي‌تواند بيانگر همراهي آنها با اين اقدام اهانت كنندگان باشد.
وي خاطرنشان كرد: كروبي علي‌رغم اينكه نسبت به نتايج انتخابات اعتراض داشت ولي در عين حال پايبند به اصول و مباني نظام بوده و جزو اولين كساني بود كه نسبت به اين اقدام اعتراض كرد از اين رو همه بايد به صورت شفاف موضع خود را اعلام كنند.
عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي اضافه كرد: قطعا كساني كه به امام، مقام معظم رهبري و قانون اساسي پايبند هستند بايد خط خود را از اين افراد جدا كرده و ماهيت ضد انقلابي اهانت‌كنندگان به امام را افشا كنند.
بشارت با بيان اينكه اهانت كنندگان به امام راحل ضد امام(ره)، رهبري و نظام هستند، تاكيد كرد: خط و مشي سران اصلاح‌طلب جداي از اين مزدوران است، البته حتما آن عده‌اي كه تاكنون نسبت به اين اقدام واكنش نشان نداده‌اند به زودي پاسخي قاطع به آنها خواهند داد.
وي در ادامه با بيان اينكه اهانت‌كنندگان به امام راحل ديگر جايي در اين نظام ندارند، تاكيد كرد: كساني كه به امام توهين كردند به همه حركت 50 ساله امام، ياران امام و ملت هميشه همراه امام اهانت و توهين كرده‌اند لذا اين افرا نه جزو نظام هستند و نه به آرمان‌هاي امام رهبري پايبند مي‌باشند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8809211053

منبع: سايت ديدگاه

هیچ نظری موجود نیست: