۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

امروز دادگاه دکتر محمد ملکی برگزار خواهد شد

طبق اخبار رسيده به وکيل دکتر محمد ملکی، روز شنبه مورخ ۲۱ آذر جلسه دادگاه ايشان برگزار خواهد شد. ظاهرا اين دومين جلسه دادگاه خواهد بود و پيشتر نيز جلسه ای ديگر برگزار شده است.


دکتر محمد ملکی ماه گذشته بدليل يک حمله قلبی خفيف در زندان، به مدت يک هفته در بيمارستان بستری بوده و تحت آزمايشهای متعدد و آنژيو قلبی نيز قرار گرفته بود. متاسفانه عليرغم وعده هايی که از طرف مقامات قضايی جهت آزادی وی با تبديل قرار داده شده بود، ايشان دوباره به زندان بازگردانده شد.


همچنين در پی تماس تلفنی روزهای اخير مشخص گرديد که ايشان دچار سرماخوردگی و سينه درد شديد شده است و خطر ابتلای ايشان به بيماری آنفولانزای خوکی که در زندان شيوع پيدا کرده نيز وجود دارد. اين درحاليست که از پيش از زمان بازداشت تاکنون دکتر ملکی از بيماريهای متعددی رنج ميبرده و مساله درمان سرطان پروستات ايشان همچنان متوقف مانده است.


وی در تماسهای اخير با خانواده گفته که بخاطر وضعيت نامناسب جسمی و سلامتی اش خواهان اقدام در جهت تبديل قرار است. اما عليرغم درخواستها و تلاشهای مکرر وکلا و خانواده، متاسفانه مقامات قضايی و بازجوی پرونده با بلاتکليف قرار دادن وضعيت پرونده وی و تمديد قرار بازداشت موقت، نسبت به وضعيت سلامتی و جسمی ايشان بی توجهی نشان ميدهند.

۲۰ آذر ۱۳۸۸
خانواده ملکی


هیچ نظری موجود نیست: