۱۳۸۸ مرداد ۸, پنجشنبه

ابراز وحشت پاسدار على لاريجانى از شقه بزرگ نظام


پاسدار علي لاريجاني
پاسدار علي لاريجاني

پاسدار على لاريجانى، رئيس مجلس ارتجاع، ضمن ابراز وحشت از درهم شكستن طلسم ولايت و شقه بزرگ نظام، باندهاى درونى رژيم را به تمكين از ولىفقيه فراخواند. تلويزيون رژيم در اين باره گفت: رئيس مجلس شوراى اسلامى اوضاع كنونى كشور را متفاوت از گذشته توصيف و برهوشيارى و وحدت همه گروهها تأكيد كرد. لاريجانى در جلسه علنى امروز مجلس با اشاره به مسائل هفتههاى اخير در كشور تصريح كرد دشمنان ايران به‌ويژه آمريكا و رژيم صهيونيستى تلاش گستردهاى را براى مشوه جلوه دادن اين جايگاه آغاز كردند. لاريجانى به اشاره به حركتهاى عجيب و غريب رسانهاى و دخالتهاى عجولانه برخى از كشورها در امور داخلى ايران از سياستمدارانى كه چنين مجال تبليغاتى را براى دشمن فراهم كردند انتقاد كرد. رئيس مجلس شوراى اسلامى اساس كار را در مقطع كنونى بر سه وجه استوار دانست.

على لاريجانى: بنظر مىرسد اساس كار در اين مقطع مىتواند بر اين سه وجه استوار باشد:
1- بيش از هر زمان ديگر به وحدت ملى جامعه توجه شود و همانگونه كه رهبر معظم انقلاب فرمودند به ازاء هر اختلاف نظرى افتراقها دامن زده نشود. و افراد متهم نشوند تلاش اصلى تكيه بر اصول و مبانى جمهورى اسلامى و قانون اساسى باشد كه مبناى وحدت جامعه است. طبيعى است كه با چنين رويكردى بايد نسبت به بسيارى از مسائل اختلافى خرد گذشت نمود و از طرح بيانات تند و خشن نسبت به يكديگر حتى اگر از وجهى درست هم باشد در چنين شرايطى پرهيز كرد چرا كه مخل وحدت ملى جامعه است.
2- نظرات رهبر فرزانه انقلاب اسلامى بهعنوان مظهر وحدت ملى كشور مورد توجه همگان قرار گيرد.
3- ارامش و ايجاد فضاى امن براى همه جريانها اولويت باشد تا در سايه آن امكان حركت توسعه كشور فراهم آيد. وقت و فكر و ذهن صاحبنظران مصروف پيشرفت كشور شود لذا از هر تحرك بيانى، قلمى و اجتماعى كه ظرفيت ناامنى در كشور پيدا مىكند پرهيز شود.

هیچ نظری موجود نیست: