۱۳۸۹ اسفند ۲۵, چهارشنبه

گزارشگران: رنگ آتش سرخ است و می ماند



رنگ آتش سرخ است و خشم مردم کشورمان علیه جمهوری اسلامی در کلیت آن  کم ارتباط با تمایلات مصلحت جویانه و مماشات طلبانه اصلاح طلبان است. چهار شنبه سوری از دیر باز ابزاری برای ابراز علایق و مبارزه با نظام مذهبی حاکم بوده است و همچنان باقی خواهد ماند تا زمانی که ظلم و استبداد حاکم از میهنمان رخت بر کند و به دیار لبنان یا هر مامن دیگری پناه آورد. بار دیگر مردم کشورمان در اقصی نقاط آن به خیابانها |آمدند و آتش خشم خود را علیه حاکمان بر افروختند. خشمی که نشان از مبارزه ای تمام عیار با ابزار حکومتی داشت و فتوی عظما را به تمسخر گرفت.
در این میان فعالین و متفکرین سبز تمامی امکانات خود را برای تعویض رنگ آتش به رنگ سبز در اختیار گرفتند. این تغییر رنگ اما مضمونی مداراطلبانه و صلح جویانه با حاکمیتی داشت که از هیچ امکانی برای سرکوب آزادگان و همچنین منتقدان خود در طیف به اصطلاح سبز صرفنظر نکرده و نمیکند.فیلم ها و گزارشات منتشر شده از برگزاری چهارشنبه سوری نشان میدهد که تمامی کوشش های این طیف برای جداسازی مبارزات طیفهای گوناگون اجتماعی علیه جمهوری اسلامی بی اثر است.
بیاد داریم انحصار طلبی خمینی و یارانش را که کوتاه پیش از انقلاب 22 بهمن با شعار حزب فقط حزب الله رهبر فقط روح الله بمیدان آمد و چه فجایعی را در بر داشت. امروزه نیز با طرح رنگ سبز و حتی همت گماشتن برای تغییر رنگ سرخ آتش طیف اصلاح طلبان همان راهی را آغاز کرده اند که رهبر معظمشان آغاز کرد. تجربه ای دوباره برای مردم ایران که در عمل نشان میدهند که کلیت نظام را هدف دارند و اهل مصالحه نیستند.
رنگ آتش همچنان سرخ خواهد ماند.
گزارشگران

هیچ نظری موجود نیست: