۱۳۹۰ مرداد ۲۱, جمعه

کارمند مذکر صداي آمريکا مورد تجاوز جنسي قرار گرفت


يک کارمند مذکر صداي آمريکا مورد تجاوز جنسي قرار گرفت
بنا بر اسناد دادگاه ويرجينيا،(کيانوش سنجري)يکي از کارمندان قراردادي بخش فارسي صداي آمريکا طي شکوائيه تسليمي به يکي از دادگاها ي حوزه واشينگتن مدعي شده است که خانم ليلي مظاهري ،وي را مجبور کرده است تا  با او رابطه جنسي برقرار کند.
اوراق دادگاه نشان ميدهد که خانم مظاهري وکيل امور مهاجرت کيانوش سنجري بوده و بنا بر گفته آقاي سنجري ،ليلي مظاهري  با تهديد به اخراج از آمريکا،وي را مجبور به همخوابگي با خود کرده است.
ليلي مظاهري  یک وکیل ایرانی-آمریکائی و بنیان گذار موسسه حقوق قانونی است. تلاش های ايشان برای نجات جان زنان “محکوم به اعدام” در ایران (بعنوان مثال: “نجات نازنین”، “نجات اشرف”، و “نجات ملک”) توجه رسانه های بین المللی را به خود جلب نموده، و احکام پرونده های متعددی به دلیل تلاش های ایشان تغییر یافته اند. مظاهری درباره حقوق و قوانین ایران، و نیز تخلفات حقوق بشر در منطقه خاورمیانه نظرات کارشناسی ارائه می دهد. ایشان همچنین در خصوص قساوت هائی که از سوی رژیم حاکم در ایران به زنان تحمیل می شود، و نیز رد حق حضانت فرزند در برابر کنگره آمریکا شهادت داده اند،وي همچنين وکيل احمد باطبي،کيانوش سنجري،منوچهر محمدي و کوروش صحتي بوده است.

هیچ نظری موجود نیست: