۱۳۹۰ مهر ۲۳, شنبه

داماد پروین احمدی‌نژاد : پنجاه و یک میلیارد بدهید همایش برگزار کنم افراشته طی نامه ای خطاب به بقایی برای برگزاری همایش بین المللی جوانان در تیرماه سال آینده درخواست تأمین بودجۀ ۵۱ میلیارد تومانی از محل بودجۀ نهاد را نموده است.

" داماد پروین احمدی‌نژاد : پنجاه و یک میلیارد بدهید همایش برگزار کنم
افراشته طی نامه ای خطاب به بقایی برای برگزاری همایش بین المللی جوانان در تیرماه سال آینده درخواست تأمین بودجۀ ۵۱ میلیارد تومانی از محل بودجۀ نهاد را نموده است.
به گزارش تعامل نیوز(taamolnews.ir)، همانگونه که حدس زده میشد پیش بینی "تعامل" درست از آب در آمد و حمیدرضا افراشته به همراه همسرش برای شرکت در اجلاس جهانی ان. جی. او‌ها در ژنو حضور یافت. پیش از این "تعامل" طی خبری با عنوان "آیا داماد احمدی‌نژاد به سوئیس می‌رود؟"به این سفر اشاره کرده بود.

بنابر پیگیری‌های خبرنگار تعامل نیوز، سهمیه شرکت در این اجلاس جهانی جزو سهمیه‌های سازمان ملی جوانان بوده ولی مشخص نشد افراشته از جانب چه ارگانی در این اجلاس شرکت کرده است.
و حال خبر جدید اینکه افراشته پس از بازگشت از سفر ژنو به مدیریت آموزش مرکز ملی جهانی شدن منصوب شده است.

در اواخر مرداد ماه هم خبری مبنی بر نامۀ دفتر رئیس جمهور دربارۀ "درخواست اعطای بورس تحصیل داخل کشوری و همچنین جایابی و تعهد خدمت در دانشگاه صنعتی امیر کبیر" خطاب به وزیر علوم در خبرگزاریها منتشر شده بود. در پایین این نامه آمده بود: "فوری. جناب دانشجو! شخصاً حل مشکل و اعلام نتیجه کنید."

"افراشته" داماد خانم پروین احمدی‌نژاد است که علاوه بر عضویت در گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری از جانب رییس دفتر رییس جمهور به عنوان دبیر همایش بین المللی جوانان نیز منصوب شده است.

آنچه که از رئیس جمهور مکتبی و انقلابی انتظار میرود اینست که در اجرای عدالت، عادل باشند. ما در اینجا اصلاً قصد نداریم که اقدامات و شعارهای عدالت طلبانۀ شخص رئیس جمهور را نفی کنیم. اما نکته اینجاست که چون انتظارات از ایشان بالاتر است، اقدامات ایشان بیشتر زیر ذره بین قرار میگیرد و آنچه که در جواب نامۀ منتشر شده از دفتر رئیس جمهور توسط حمیدرضا افراشته گفته شده توجیهی بیش نیست. وی مدعی شده بود که "مخالفان گفتمان عدالت دکتر احمدی‌نژاد به این نتیجه رسیده‌اند که... گفتمان وی را با مثال‌های نقض زیر سؤال ببرند." و "مردم به رئیس جمهور اعتماد دارند و چنین وصله‌ای به رئیس جمهور نمی‌چسبد".

بله، نمیچسبید! با آنچه که در مناظرات از ایشان دیدیم واقعاً هم چنین وصله ای به ایشان نمیچسبید. اما نامۀ منتشر شده حقیقت دارد هرچند که به نتیجه نرسیده باشد. مسلماً اجرای عدالت مهم است نه حرف از اجرای آن و فرقی بین رئیس جمهور و نزدیکان ایشان با دیگران وجود ندارد. "رئیس جمهور نگفته که اقدام شود، گفته که حل مشکل کنید." هم از آن جمله هاست! یعنی هرکس دیگر هم میخواست این درخواست "فوری، حل مشکل شود" در پای نامه میخورد؟ یا اصلاً نامه ای نوشته میشد؟ تلاش افراشته برای ایجاد ارتباط این نامه با مبانی عدالت هم در نوع خود جالب به نظر میرسد.
همچنین طی چند روز اخیر خبرنگار تعامل نیوز به سندی دست یافته است که در آن آقای افراشته طی یک نامه خطاب به آقای بقایی برای برگزاری همایش بین المللی جوانان در تیرماه سال آینده درخواست تأمین بودجۀ ۵۱ میلیارد تومانی از محل بودجۀ نهاد را نموده است.
نظر خوانندگان محترم را جلب می کنیم به محتوای این درخواست و ارقام درخواستی کاملا غیرواقعی آن؛ از جمله برای سفرهای احتمالی(!!) ۱۵میلیارد تومان، ایجاد و مدیریت پایگاه اطلاع رسانی ۵ میلیارد تومان(!) و...

هیچ نظری موجود نیست: