۱۳۹۰ آذر ۱۹, شنبه

رضای نيمه جان محاکمه خواهد شد!



19آذر.رضای نيمه جان محاکمه خواهد شد!

روز 5 شنبه 17 آذرماه در اثر پيگيری و اصرار همسر رضا، مامورين بند 209 رضا شهابی را برای ملاقات به کابين ملاقات تلفنی آوردند.رضا به حالت نيمه جان درآمده و او را تا مسافتی با ماشين به سالن منتقل کرده بودند و سپس مامورين زير بغل او را گرفته و کشان کشان تا کابين گفتگو آورده بودند.

رضا انچنان ضعيف و بيجان بوده است که به سختی حرف ميزده و همچنين نيم بدنش به حالت بيحس و فلج درآمده، و با سری کج به يک سو و کاملا خميده و کم جان مينموده است.




مامورين تاييد کرده اند که نامه ی دادستان برای انتقال اورژانسی رضا به بيمارستان را از روز يکشنبه 13 آذر در اختيار دارند اما او را احتمالن در يکی از روزهای شنبه 19 آذر يا يکشنبه 20 آذر يعنی يک هفته بعد از دريافت نامه ی دادستان ، به بيمارستان خواهند برد !


اين در حالی است که جان رضا در خطر است و احتمال فلج شدن وی وجود دارد.و ما تا کنون خبری از انتقال يا عدم انتقال رضا به بيمارستان دريافت نکرده ايم.و شديدا نگران سلامتی او هستيم.




همچنين يکی از مامورين اعلام نموده رضا در ديماه دادگاهی خواهد شد و خود بلافاصله افزوده که ممکن است به خاطر وضعيت جسمی اش دادگاه به تعويق افتد.


رضا شهابی در 4 خرداد 90 دادگاهی شده و به دليل اينکه هيچ موردی برای محکوم کردن عليه وی وجود نداشته تا کنون حکمی برايش صادر نشده است و معلوم نيست که در اين مدت چند ماهه آيا رضا را به جرم بيمار بودن و دربند بودن، قرار است محاکمه کنند!؟


کميته دفاع از رضا شهابی خواهان مداوا و آزادی بی قيد و شرط رضا ميباشد.


رضا هيچ جرمی مرتکب نشده است.


مسوولين قضايی بايد مطابق واقعيات برای رضا برائت و حکم آزادی صادر کنند در حالی که اعلام شده برای او دادگاه تشکيل خواهد شد.


در حالی که رضا نوزدهمين روز اعتصاب خود را در بدترين شرايط جسمی سپری ميکند، ما هرگونه ادامه ی بازداشت رضا را محکوم ميکنيم و از همگان خواهانيم برای آزادی رضا شهابی تلاش نمايند.




کميته دفاع از رضا شهابی � شنبه 19 آذرماه

هیچ نظری موجود نیست: