۱۳۹۱ مرداد ۶, جمعه

ند علیه دولت کودتا کنند

ی خواهند علیه دولت کودتا کنند

image634788421851035156 سایت شبکه ایران پیشنهاد تشکیل ستادی با اختیارات معین برای اتخاذ  کلیه تصمیمات اقتصادی را کودتایی علیه دولت عنوان کرده و تاکید کرده:«این طرح چیزی جز کودتای اقتصادی علیه دولت را به ذهن متبادر نمی‌کند. پیشنهاددهندگان خواستار آن شده‌اند که ‘ستادی با اختیارات معین تشکیل و کلیه تصمیمات اقتصادی در بخش‌های داخلی و خارجی را در مقطع زمانی یکساله برعهده گیرد.»
این سایت در ادامه آورده است:«پروژه فشار بر دولت، وارد مرحله جدیدی شد. فاز جدید فشار بر دولت را ۹ تن از نمایندگان که احمد توکلی، مصباحی مقدم و ناداران را در راس خود دارند، کلید زدند.»
به گزارش شبکه ایران، در حالی که عمده نمایندگان مجلس در جلسه‌ای غیرعلنی با تیم اقتصادی دولت، سرگرم بررسی آخرین تحولات اقتصادی کشور بودند، ۹ تن از نمایندگان منتقد دولت، روز چهارشنبه  طرحی را پیشنهاد داده‌اند که بر مبنای آن عملا اختیار مدیریت اقتصاد کشور از دولت تا پایان دوران ریاست جمهوری‌ سلب می‌شود.
این سایت در پایان عنوان کرده است :«در این طرح که می‌توان آن را نوعی کودتای اقتصادی علیه دولت نام نهاد، پیشنهاددهندگان خواستار آن شده‌اند که ستادی با اختیارات معین تشکیل و کلیه تصمیمات اقتصادی در بخش‌های داخلی و خارجی را در مقطع زمانی یکساله برعهده گیرد.»
طرح و اسامی نمایندگان پیشنهاد دهنده به شرح زیر است:

هیچ نظری موجود نیست: