۱۳۹۱ شهریور ۲۴, جمعه

برای یک مشت دلار » ! ويديو: حادثه تکان دهنده دراستکهلم

برای یک مشت دلار » ! ويديو: حادثه تکان دهنده دراستکهلم

سایت خبری جنبش خرداد : دوربین ایستگاه قطاری در استکهلم  روز چهارشنبه صحنه دردناکی را به ثبت رساند که نشان از زوال و مرگ تدریجی  انسانیت می دهد . کمک به چنین زوالی را هرروزه روز شاهد هستیم . از ایران خودمان ، آنانی که برای تماشای مرگ یک انسان از نیمه شب به خیابان می آیند تا صحنه اعدام مردی به نام » عقرب سیاه » را به تماشا بنشینند ، گرفته تا در لاهور و کراچی پاکستان، که سرمایه داران با خستی بی سابقه ، از تعبیه کوچکترین امکانات ایمنی در کارخانه‎های توليدی شان دریغ می ورزند تا بیش از 300 کارگر زن ، مرد و کودک در آتش بسوزند و تا حتی کشورهای » ییشرفته و معظمی !!» همچون استهکلم سوئد .
به گزارش » مایل آنلاین » روز چهارشنبه گذشته در ایستگاه قطاری درجنوب استکهلم ، پايتخت سوئد ، جنایتی صورت گرفت که بخودی خود تماشای آن تلخ است و دردناک و جانکاه .
ويديوئی که دراین رسانه منتشر شد، مردی را نشان می دهد که به دلیل نوشیدن مشروب زیاد  تلو تلو خوران  از بلندای دیواره محل انتظار برروی ريل قطار واژگون و بيهوش ميشود.
در این میان می بینیم که مردی بسرعت  بسوی او می رود . آیا فکر می کنید که وی قصد نجات او را داشته است؟ نه ! او «برای یک مشت دلار » بسوی او رفته است . آن مرد پس از جستجوی جیب های مرد بیهوش ، جیب هایش را خالی و بسرعت می گریزد . حاصل این عمل غیر انسانی 1500 کرون سوئدی ، یک گردنبند طلا و یک تلفن همراه گزارش شده است . لحظاتی چند پس از آن ، اما، قطاری که از راه می رسد از روی مرد بیهوش و مست عبور و فاجعه تکمیل می شو

هیچ نظری موجود نیست: