۱۳۹۱ آذر ۸, چهارشنبه

رونمایی از دلال نفتی دولت عدالت محور در حال قمار + عکس



بازتاب : در حالی که دکتر احمدی نژاد با شعار مبارزه با مافیای نفت توجه و رای مردم را به خود جلب کرد، برخی از فاسدترین دلالان نفتی در سالهای اخیر جولان یافته اند که «بازتاب» از یکی از دلالان رونمایی می کند.
 
به گزارش خبرنگار «بازتاب»، در اوایل دولت نهم موضوع قرارداد کرسنت که برای نخست بار توسط سایت بازتاب در دولت اصلاحات افشا شده بود، از سوی دستگاه های نظارتی پیگیری گردید و علی ترقی جاه، نماینده حمید جعفر، مالک کرسنت که برای مذاکره و لابی به تهران آمده بود، دستگیر گردید.

یکی از افرادی که در این رابطه مورد پیگرد و بازجویی های متعدد قرار گرفت، رضا مصطفوی طباطبایی، یکی از دلالان خرده پای نفتی بود که به ناگاه از پیگرد رها شده و سپس تحت پوشش شرکت سپنتا اینترنشنال، جهشی یک شبه یافت و این شرکت به یکی از شرکتهای فعال در مناقصات نفتی تبدیل شد.
 
شرکت سپنتا تنها در یک مناقصه خرید دکلهای حفاری شمال که مجموعا ارزشی بالغ بر 420 میلیون دلار داشت، با امدادهای غیبی! و خارج کردن رقبا توسط برخی چهره های امنیتی، به همراه رفقای خود پورسانتی بالغ بر 16میلیون دلار دریافت کرده بود.


اکنون بازتاب تصاویری از وی را هنگام قمار منتشر می کند که نشان می دهد اموال مردم که به دست این گونه دلالان می رسد، چگونه بر باد می رود.





هیچ نظری موجود نیست: