۱۳۹۱ دی ۱۴, پنجشنبه

دی: افشای يک عامل اصلی سرکوب در استان آذربايجان غربی
بنابه گزارشات رسيده به «فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران» افشای نام يکی از عناصر اصلی سرکوب،شکنجه و قتل در سطح استان آذربايجان غربی که سالها است مشغول جنايت عليه بشريت در اين استان می باشد.
اين فرد جنايتکار عليه بشريت جهانگير نعمتی نام دارد،او حدودا ۵۰ ساله می باشد.قد اين فرد تقريبا ۱۶۵ سانتيمتر،دارای چشمانی ريز و مشکی می باشد.اين فرد هميشه ريش و سبيل خود را می زند به منظور پنهان کردن چهره پلييدش.جهانگير نعمتی از اهالی روستای محمديار نقده می باشد.
جهانگير نعمتی دارای درجه سرهنگ تمام اطلاعات سپاه پاسداران می باشد و در حال حاضر معاون حفاظت و اطلاعات و مسئول عمليات استان آذربايجان غربی است.اوهمچنين رئيس بازداشتگاه کاملا مخفی اطلاعات سپاه پاسداران دراستان آذزبايجان غربی به نام بازداشتگاه ۸۱ رمضان می باشد. اين بازداشتگاه همانگونه که قبلا آن را افشا کرده بوديم ميان پادگان المهدی و لشکر حمزه سيد شهدا سپاه پاسداران قرار دارد و در دست بازجويان اطلاعات سپاه پاسداران می باشد.
جهانگير نعمتی يکی از عوامل فرمادهی در سرکوب در استان آذربايجان غربی است و از دهه ۶۰ تاکنون مشغول شکنجه ،قتل ، سرکوب و پرونده سازی عليه مردم و بخصوص زندانيان سياسی می باشد. اين جنايتکار بوکسر می باشد و هنگام شکنجه زندانيان سياسی دربازداشتگاه ۸۱ رمضان با مشت به سر و صورت و نقاط حساس زندانيان بی دفاع و اسير ضربه وارد می کند که اکثرا منجر به بيهوش شدن زندانيان سياسی و تبعات ديگر می شود که نهايتا تبديل به بيماری مزمن می گردد.
اکثر پرونده سازی عليه زندانيان سياسی توسط اين فرد صورت می گيرد و بخصوص عليه اعضای اطلاعات سپاه پاسداران که ديگر حاضر به همکاری با رژيم ولی فقيه نيستند.
يکی از شيوه های رذيلانه و جنايتکاران جهانگير نعمتی عليه زندانيان سياسی که متاهل هستند.همسران آنها را احضار می کند و آنها را با تهديد و تطميع وادار به طلاق می کند تا از اين طريق بيشترين فشار عاطفی را بر روی زندانی سياسی وارد کند. اين جنايتکار قبل از اقدام به اينکار به زندانی سياسی اعلام می کند که چنين قصدی را دارد و تا به حال در چندين مورد موفق به از هم پاشيدن خانوادهای زندانيان سياسی شده است.
البته اين شيوه با فتوای مخفيانه آخوندهای حاکم که در اختيار بازجويان وزارت اطلاعات و سپاه قرار داده شده است صورت می گيرد و از دهه ۶۰ تا به حال عليه زندانيان سياسی و خانواده های آنها بکار برده می شود.
اکثر زندانيان سياسی که در زندان اروميه در بازداشت بسر می برند مدت طولانی در بازداشتگاه ۸۱ رمضان تحت شکنجه های وحشيانه جسمی ، روحی و جنسی قرار گرفته اند.مراحل اوليه دستگيری زندانيان سياسی ابتدا به بازداشتگاه کاملا مخفی ۸۱ رمضان منتقل می شوند و هيچکدام از زندانيان سياسی به هيچ وجه از محل اين بازداشتگاه مطلع نمی شوند.پس از آن به بازداشتگاه وزارت اطلاعات و سپس به زندان اروميه ويا زندانهای ديگر منتقل می شوند.
فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران،نام و مشخصات اين فرد را به منظور قرار گرفتن در ليست های بين المللی ناقضين حقوق بشر افشا می نمايد. اين افراد مجری دستورات ولی فقيه آخوند علی خامنه ای در شکنجه گاه ها می باشد.

فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران
۱۴ دی ۱۳۹۱ برابر با ۳ ژانويه ۲۰۱۳
14 دی 1391

هیچ نظری موجود نیست: