۱۳۹۱ بهمن ۵, پنجشنبه

ستگاه قضایی با متخلفان بدون اغماض برخورد می کند!حكم قطع انگشتان یکی از دستان سارقی كه در محاكم شيراز به مجازات حد قطع يد محكوم شده بود امروز در ملا عام اجرا شد.


حكم قطع انگشتان یکی از دستان سارقی كه در محاكم شيراز به مجازات حد قطع يد محكوم شده بود امروز در ملا عام اجرا شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، اين متهم كه در سابقه كيفري خود داراي اتهامات زيادي از جمله سرقت، رابطه نامشروع و خريد و فروش اموال مسروقه است، براساس رأي شعبه 122 دادگاه جزايي شيراز و تأييد شعبه 17 تجديدنظر استان فارس به مجازات حدالهی سرقت محكوم شده بود.
متهم اين پرونده ا.س.ح كه 29 سال سن دارد، سركردگي يك باند سرقت را به عهده داشت كه پس از دستگيري و شكايت 47 نفر از شكات و طي شدن مراحل رسيدگي در دستگاه قضايي شيراز، علاوه بر مجازات قطع ید به سه سال حبس از باب انجام سرقت هاي متعدد و 99 ضربه شلاق به لحاظ رابطه نامشروع نيز محكوم شده است.
اين گزارش حاكي است همدستان وي نيز كه در انجام سرقت ها مشاركت داشته اند به مجازات هاي مشابه قطع يد، حبس و شلاق محكوم شده اند.
دادستان عمومي و انقلاب شيراز در این خصوص گفت: مكرراً دستگاه قضايي اعلام كرده كه برخورد قاطع و بدون اغماضی در دستور كار خود قرار داده و هر كجا متخلفين تخطي خود از قانون را دست مايه بر هم زدن امنيت اجتماعي و آسايش عمومي قرار دهند دستگاه قضايي شديدتر برخورد خواهد كرد.
علي القاصي امروز در جمع خبرنگاران افزود: نمونه اجراي حكم امروز هشداري جدي است به همه كساني كه با اقدام به سرقت موجبات ناامني را فراهم مي كنند.
اين مقام قضايي تأكيد كرد: پيرو منويات رياست محترم قوه قضاييه و تأكيدات ايشان مبنی بر برخورد با زورگيران و مخلان نظم اجتماعي تصريح كرد: به زودي مردم برخورد قاطع دادگستري استان فارس با اين افراد را نيز شاهد خواهند بود .

   


هیچ نظری موجود نیست: