۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۷, سه‌شنبه

فقیه مظلوم، سید محلل و فیلمی که فیلم نیست!


فقیه مظلوم، سید محلل و فیلمی که فیلم نیست!


میلاد مختوم


سید محمد خاتمی، رئیس جمهور اسلامی پیشین نظام آخوندی که در پهنه شیادی دست خمینی دجال را هم از پشت بسته است، چند روز پیش در سخنانی به مناسبت ایام موسوم به فاطمیه در جمع موسوم به رزمندگان دوران دفاع مقدس و ایثارگران ظهور کرده، فرصت را غنیمت شمرده و وارد جنگ گرگ ها شده و با هزار کرشمه و ناز خود را به عنوان محلل به دستگاه جبار ولایت عرضه کرده است. ایشان برای اثبات این ادعا که "امروز هیچ کس نمی تواند جلو حرف حق یا ناحق را بگیرد" از جمله به سابقه پر افتخار خود در مبارزه با ویدئو در دوران ریاست دستگاه سانسور رژیم اشاره می کند و می گوید:


"من یادم هست وقتی در وزارت ارشاد بودیم ویدئو را ممنوع کردیم و معاونتی اختصاص دادیم تا ممیزی صورت بگیرد و با فیلم های غیر مجاز هم برخورد شد. فیلم های زیادی ضبط و سوزانده شد. ... ولی ما صد در صد موفق نبودیم و ویدئو راهش را به خانه ها باز کرد."


اوج وقاحت این خاتم الشیادین در آنجا ظاهر می شود که روضه ظلم به رهبری و نظام را می خواند:
"اگر ظلمی شده است که شده است همه بیاییم عفو کنیم و به آینده نگاه کنیم و اگر به نظام و رهبری ظلم شده است به نفع آینده از آن چشم پوشی شود و ملت هم از ظلمی که بر او و فرزندانش رفته است می‌گذرد و آن وقت همه به آینده بهتر رو خواهیم آورد."




پس از سی و اندی سال حکومت جهل و جنون و جنایت جمهوری اسلامی، حکومتی که بی سابقه ترین جنایات را در حق مردم اسیر ایران روا داشته است، حالا این منادی کذایی گفتگوی تمدن ها را باش که از ظلم های رفته بر ظالم ترین نظام جهان و جنایتکار ترین حاکم زمان می نالد و از ملت اسیری که همچنان زیر بار ستم جمهوری اسلامی به سر می برد و هنوز جنایتکاران حاکم خون فرزندانش را بی وقفه بر زمین می ریزند، خواهان گذشت و چشم پوشی بر جنایات می شود!




در شرایطی که رئیس جمهور اسلامی کنونی، پاسدار احمدی نژاد گرفتار سحر جن گیران و جادوی جادوگران و رمالان است؛ در حالی که میر حسین زیر سایه خفقان نظام پلید آخوندی، البته نه بی کم و کاست بلکه از نوع خفیف آن، و پس از مذاکرات طولانی با مشاوران ارشد خودش و مشاوران ارشد تر شیخ مهدی در اقصی نقاط جهان دریافته است که "میر حسن" بودن بهتر و به صرفه تر از "میر حسین" بودن است، خاتمی شیاد به وسط معرکه پریده است تا پرچمدار "صلح حسنی" گردد. البته ایشان پیشاپیش دم "ملا حسنی" را هم دیده اند.


در همین رابطه و با سوء استفاده از غیبت صغرای پاسدار احمدی نژاد، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی (در غیاب وزیر اطلاعات) و وزارت ارشاد اسلامی هم وارد صحنه شده اند و با ساختن و زیر سبیلی رد کردن و ارسال نیمه مخفی فیلم های "به امید دیدار" و "این فیلم نیست" به جشنواره کن به یاری رئیس جمهور پیشین اسلامی آمده اند تا به دنیا ثابت کنند که تلاش های خاتمی خاتم المحللین در جهت رفع ظلم از رهبری و به راه اندازی بساط سور آشتی ملی ـ اسلامی، فیلم نیست، بلکه گامی است بلند به امید دیدار در جامعه مدنی که با همان کالسکه طلایی اهدایی جشنواره کن برداشته می شود و باید بی درنگ وارد محاسبات بین المللی گردد تا مبادا نام "منافقین" از لیست سیاه وزارت خارجه امریکا خارج شود.


بخشی از شناسنامه "این فیلم نیست":




نویسنده و کارگردان "این فیلم نیست" در زندان نیست!


بازیگر اول "این فیلم نیست" هنرپیشه نیست!


تهیه کننده "این فیلم نیست" وزارت اطلاعات نیست!


نیمچه مجوز "این فیلم نیست" از طرف وزارت ارشاد اسلامی نیست!




موزیک متن "این فیلم نیست" از آهنگران نیست!


فیلمبردار "این فیلم نیست" برادر پاسدار نیست!




شناسنامه "این فیلم نیست" شناسنامه نیست!




میلاد مختوم


17 مه 2011

هیچ نظری موجود نیست: