۱۳۹۱ دی ۴, دوشنبه

سوژه‌ویژه؛ جوانفکر 4روز در بیمارستان


فرارو- علی اکبر جوانفکر که از روز پنجشنبه به دلیل عارضه قلبی از زندان مرخص شده بود دیروز به زندان اوین بازگشت.

به گزارش فرارو، علی اکبر جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری ایرنا که برای گذراندن دوران محکومیت یکساله خود در اوین به سر می برد روز پنجشنبه به مدت 4 روز از زندان مرخص شد و پس از چهار روز بستری در بیمارستان آتیه تهران به دلیل عارضه قلبی دیروز خود را به مسئولین زندان اوین معرفی کرد.

جوانفکر چهار روز در بیمارستان آتیه تهران بستری بود که شامگاه یکشنبه از بیمارستان مرخص شد. گفته می شود در طول این مدت پزشکان متخصص بیماری های داخلی، قلب و ارولوژی وضعیت جسمانی وی را تحت نظر داشتند.

از سوی دیگر تنی چند از مقامات و اعضا دولت در طول دوران بستری وی در بیمارستان از وی عیادت کردند؛ چهره هایی چون سید محمد حسینی، سعید مرتضوی، علی اکبر صالحی، ملک زاده، اسفندیار رحیم مشایی، پروین احمدی‌نژاد و محمود احمدی‌نژاد. چهره رسانه ای جنجال آفرین دولت در طول 4 روز اخیر سوژه داغ و ویژه رسانه های داخلی بود و مورد توجه رسانه ها قرار داشت.

گفتنی است  قهرمان شجاعی وکیل جوانفکر دیروز در گفت‌وگو با ایسنا در مورد آخرین وضعیت علی‌اکبر جوانفکر گفته بود، اگر پزشک تشخیص بدهد که بستری و معالجات باید ادامه پیدا کند و گواهی صادر کند قطعا مسوولین زندان موافقت می‌کنند که معالجات جوانفکر ادامه پیدا کند.

عکس هایی که در خبرگزاری دولتی ایرنا، سایت ریاست جمهوری و آژانس عکس ایران منتشر شده است 4 روز بستری جوانفکر در بیمارستان و عیادت اعضا خانواده، چهره ها و شخصیت های سیاسی از وی را نشان می دهد.
















هیچ نظری موجود نیست: