۱۳۹۱ دی ۹, شنبه

ديدار جمعی از دانشجويان دانشگاه علم و صنعت با خانواده شهيد ستار بهشتی


به گزارش دانشجونيوز، شماری از دانشجويان دانشگاه علم و صنعت با حضور در منزل شهيد ستار بهشتي، ضمن دلجويی و ابراز همدری با خانواده ی وي، شنوای درد دل ها و شرح آنچه بر اين خانواده ی داغديده رفته است، بودند.

در ابتدای اين ديدار، مادر ستار بهشتی ضمن اشاره به خصوصيات اخلاقی وی از رابطه ی نزديک بين او و فرزندش سخن گفت.

مادر اين شهيد در توصيف رابطه اش با ستار و نظرش در مورد شهادت فرزندش ابراز داشت: "من و ستار بسيار نزديک بوديم و ستار با من خيلی شوخی می کرد، الان هم که نيست باور کنيد ناراحت نيستم. شايد اندکی دلتنگی های مادرانه داشته باشم اما چون می دانم ستار جای خوبی است نه تنها ناراحت نيستم که خوشحال هم هستم من فرزندم را داماد کردم، من با خدا معامله کردم".

مادر ستار بهشتی همچنين از برخورد های اهانت آميز ماموران امنيتی و مزاحمت های آن ها و بخصوص ضرب و شتم خودش و دخترش سحر بعد از مراسم روز چهلم سخن گفت و آن اتفاق را اينگونه توصيف نمود: "در حالی که مراسم با آرامش کامل برگزار گرديده بود ماموران پس از اعتراض ما به بازداشت بی دليل ديگر پسرم به شکل وحشيانه ای به من و دخترم حمله کردند و روسری من و دخترم را از سر برداشتند و آنچنان مرا کتک زدند که قسمت زانوی شلوارم پاره شد و مقداری از موهايم کنده شد".



"خواستار قصاص قاتل فرزندم هستم"
وی در مورد موضعش در ارتباط با قصاص قاتل فرزندش ابراز داشت: "من از اين آدم ها نمی گذرم و همانطور که گفته ام خواستار قصاص قاتل فرزندم هستم. قاتل فرزندم را در بازداشتگاه ديده ام همان کسی بود که به خانه ی ما هجوم آورد و ستار را با دستبند برد وقتی او را ديدم گفت اگر می دانستيم قضيه ی ستار اين چنين جهانی می شود اصلا با او کاری نداشتيم".



"به ستار افتخار می کنيم"
در ادامه سحر بهشتی خواهر ستار نيز ضمن تاکيد بر مواضع مادرش بار ديگر اعلام نمود ما ناراحت نيستيم و خوشحال هم هستيم به ستار افتخار می کنيم. ستار يک انسان مستقلی بود و عضو هيچ جناح و دسته ای نبود و درد مردم و طبقه فرودست را می گفت. درست است از وضع مالی خوبی برخوردار نيستيم اما برخی رفتار ها و روشهای تطميع از سوی مسئولين را توهين آميز می دانيم.



در پايان خانواده ستار بهشتی ضمن گلايه از بی توجهی مسئولين ابراز نمودند: "تا بحال هيچ يک از نمايندگان مجلس و مسئولين برای دلجويی و يا تحقيق حتی به ما سر نزده اند. از مردم هم به جز شما يکی دو گروه ديگر آمده اند که از همه تشکر می کنيم ما به ستار افتخار می کنيم و شما هم مثل ستار ما هستيد و از اينکه بعد از رفتن ستارمان ستار های زيادی پيدا کرديم نيز خوشحاليم".



گفتنی است ستار بهشتی از کارگران وبلاگ نويسی بود که در آبان ماه امسال بر اثر شکنجه بازجويان پليس فتا به شهادت رسيد.



9 دی 1391

هیچ نظری موجود نیست: