۱۳۹۱ دی ۱, جمعه

مادر نسرین ستوده فوت کرد


مادر نسرین ستوده؛ وکیل زندانی فوت کرد و علی‌رغم یک
سال نامه‌نگاری با دادستانی و در شرایطی که مادر خانم ستوده بیمار بود؛
دادستانی اجازه‌ی ملاقات نداد

سروش جعفری - خودنویس:
رضا خندان، همسر نسرین ستوده لحظاتی قبل در فیس بوک خود نوشت که مادر نسرین ستوده؛ وکیل زندانی فوت کرد و علی‌رغم یک سال نامه‌نگاری با دادستانی و در شرایطی که مادر خانم ستوده بیمار بود؛ دادستانی اجازه‌ی ملاقات نداد.
آقای خندان عصر امروز در فیس بوک خود نوشت: «وقتي كه نسرين بازداشت شد، پدرش در بدترين شرايط ممكن در آي سي يو بود. به بازجوي‌اش گفتم اجازه بدهيد بيايد و در آخرين لحظات پدرش را ببيند اما هيچوقت اجازه ندادند. پدر فوت كرد باز اجازه ندادند در مراسم تشييع شركت كند. پدر رفت و حسرت خداحافظي تا آخر عمر با او ماند و ننگ ابدي با اينان كه پديده‌ي شگفت انگيزي هستند در ناديده گرفتن ابتدايي‌ترين مسائل انساني.»

وی در ادامه نوشت: «اكنون بيش از يك سال است كه هر چقدر نامه به دادستان مي‌نويسيم كه اجازه بدهيد بيايد و مادرش را ببينيد. حال كه مادر ممنوع الملاقات هم هست حداقل بتواند براي لحظه‌اي او را ببيند. انگار نه انگار... ديشب مادر نسرين در شرايط بدي به بيمارستان منتقل شد و هم اكنون در آي‌سي‌يو بستري شده است.»

اما لحظاتی قبل آقای خندان نوشت: «مادر نسرين ستوده همين امشب فوت كرد.. شب یلدا برای مادر نسرین ستوده بی‌انتها شد... او که سادگی مرگ‌اش به صافی قلب مهربان اش بود.. نسرين جان تسليت ... مقاومت كن اى شير زن.»

هیچ نظری موجود نیست: