۱۳۹۲ خرداد ۱۷, جمعه

بار دیگر من می نویسم
مینا اسدی


به من پیام میدهند و می نویسند که چرا من *دگر ایشان دانند* را در دفاع از ایرح مصداقی نوشتم ...این را دو باره و صد باره مینویسم تا آنان که مرا نمی شناسند بدانند کهمن در آن نوشته حق مطلب را به درستی ادا نکرده ام. اگر به خواهم از سر دوستی و عشق واعتماد در باره ی او بنویسم مثنوی هفتاد من کاغذ شود . ایرجی که من در این سال ها شناختم همان دوستی بود که چراغ به دست در تمام زندگیم به دنبالش می گشتم .کسی بود که لحظه ای به سود خود زندگی نکرد ..اگر همه ی این زندانیان سیاسی امضاکننده ، تومار ببافند و نام ایرج را به نفرت و خیانت رج بزنند و اگر همه ی زندانیان بی عمل جهان، زیر متنی را به فرموده امضا بگذارند نمی توانند گردی بر چهره ی نویسنده ی * نه زیستن ...نه مرگ*بنشانند. آینده به داوری خواهد نشست.
مینا اسدی.....ششم یونی دوهزار وسیزده ...


www.minaassadi.com

mina.assadi@yahoo.com

هیچ نظری موجود نیست: