۱۳۹۲ شهریور ۱۱, دوشنبه

بهروز سورن: نیمه شب نوشته ها 69 - چه کسانی از کشتار اعضای سازمان مجاهدین در اشرف سود می برند؟

بهروز سورن: نیمه شب نوشته ها 69 - چه کسانی از کشتار اعضای سازمان مجاهدین در اشرف سود می برند؟


بر طبق گزارشات منتشر شده باز هم با حمله نیروهای نظامی مالکی در عراق  تعداد زیادی از اعضای سازمان مجاهدین طعمه سیاست بازی شدند. سیاستی که  یک سوی آن با قطعیت حاکمان خونخوار جمهوری اسلامی و سوی دیگر آن حکومت عراق است. ساکنین قتلعام شده این مقر مجاهدین که بشکل وحشیانه ای مورد تعرض نظامی قرار گرفته اند و آنگونه که از تصاویر پیداست هدف قتل و نابودی آنها بوده است, ناخواسته ابزار سیاستگذاری  این دو حاکمیت بوده اند.
در واقع این نیروها در منطقه آمریکا و سازمان ملل را در برابر عملی انجام شده قرار داده اند که بی ربط به اوضاع سیاسی این ناحیه و بحران سوریه نیست. جنایت بزرگ در هیاهوی حمله نظامی آمریکا  به سوریه و تهدیدات ایران در قبال اسرائیل گم شده است و شورای ملی مقثاومت و سازمان مجاهدین را در برابر شرایط موجود قرار داده است.
رهبری سازمان مجاهدین نیز از این کشتار نهایت بهره را خواهد برد و موقعیت سیاسی خود را در سطح بین المللی آپ دیت خواهد کرد. این اول بار نیست که این مقر مورد حمله نظامی نیروهای مالکی قرار می گیرد. بهره نگرفتن از تجربیات گذشته از سوی رهبران این سازمان و شورای ملی مقاومت خود مسئولیتی عظیم بر دوش آنها قرار داده است و در آینده بی تردید سوالات بسیاری را در برابر آنها قرار خواهد داد.
انتقال نیروهای این سازمان از این مقر موضوعی است به قدمت چندین سال و تعلل رهبری سازمان مجاهدین  در درک شرایط و بیرون بردن ساکنین این مقر از زیر ضرب جمهوری اسلامی و مالکی نشان رضایت خاطر آنان در حفظ شرایط موجود می باشد.زمان آن فرا رسیده است که اپوزیسیون جمهوری اسلامی علاوه بر محکومیت  این تعرضات نظامی وحشیانه به ساکنین مقر اشرف , رهبری این سازمان را بدلیل ندانم کاری ها و سستی هایش در انتقال نیروهای خود به کشور های امن یادآور شود.
فراموش نکنیم که در شرایط بحرانی جنگی و دقیقا در همین لحظات که شمارش معکوس حمله نظامی آمریکا و وابستگانش به کشور سوریه آغاز شده است. جنایت های بزرک و اینچنینی کوچک نمائی می شوند و از انظار افکار بین المللی دور خواهند ماند.

تصاویری از این جنایت را مشاهده می کنید

هیچ نظری موجود نیست: